Η αρχιτεκτονική σχεδιασμού του δικύλινδρου σε σειρά κινητήρα των 745κ.εκ. εξασφαλίζει υψηλή ροπή και χαμηλή κατανάλωση, χαρακτηριστικά που είναι εμποτισμένα στη γενικότερη φιλοσοφία του NC. 8-βάλβιδος, με διαστήματα ανάφλεξης 270°, 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο και μεγάλη διαδρομή εμβόλων με διάμετρο και διαδρομή στα 77 Χ 80χιλ. επιτυγχάνει μέγιστη ροπή 7 kg-m στις 4.750σαλ. και ισχύ 58 ίππων στις 6.750σαλ.
Ο διπλός αντικραδασμικός άξονας εξαλείφει τυχόν κραδασμούς ενώ ο νέος καταλύτης της εξάτμισης φροντίζει για την τήρηση των Euro5+ προδιαγραφών. Η κατανάλωση παραμένει χαμηλά στα 4,5 λ./100χλμ., νούμερο που αντιστοιχεί σε μοντέλα μικρότερου κυβισμού, ενώ πέφτει στα 4 λίτρα σε συνθήκες ταξιδιού με την αυτονομία του 14λίτρου ρεζερβουάρ να ξεπερνάει τα 400 χιλιόμετρα σε κάθε περίπτωση.