Ο μόνος δίσκος των 320 χιλιοστών-επιλογή που επικρίθηκε αρκετά στα μοντέλα προηγούμενων γενεών- αντικαταστάθηκε από διπλά πλευστά δισκόφρενα 296χιλ. με διπίστονες ακτινικές δαγκάνες. Πίσω, παραμένει ο δίσκος 240χιλ. με μονοπίστονη δαγκάνα, ενώ το δικάναλο σύστημα ABS προσφέρει σιγουριά σε ολισθηρές επιφάνειες.
Ήταν δίκαιο και έγινε πράξη! Ο μόνος δίσκος των 320 χιλιοστών-επιλογή που επικρίθηκε αρκετά στα μοντέλα προηγούμενων γενεών- αντικαταστάθηκε από διπλά πλευστά δισκόφρενα 296χιλ. με διπίστονες ακτινικές δαγκάνες. Πίσω, παραμένει ο δίσκος 240χιλ. με μονοπίστονη δαγκάνα, ενώ το δικάναλο σύστημα ABS προσφέρει σιγουριά σε ολισθηρές επιφάνειες. Οι νέοι τροχοί 17 ιντσών από χυτό αλουμίνιο είναι κατά 1,8 κιλά ελαφρύτεροι στο σύνολο και αντισταθμίζουν το επιπλέον βάρος από τον δεύτερο δίσκο εμπρός. Τα ελαστικά είναι διαστάσεων 120/70 και 160/60 εμπρός και πίσω. Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο τύπου διαμάντι συνδυάζει χαμηλό βάρος και ακαμψία. Η γεωμετρία του ευνοεί την σταθερότητα με γωνία κάστερ 27° και ίχνος 110 mm, το μεταξόνιο βρίσκεται στα 1530χιλ., ενώ το συνολικό βάρος των 226 κιλών κατανέμονται 48% εμπρός και 52% πίσω. Το τηλεσκοπικό πιρούνι 41χιλ. έχει διαδρομή 120χιλ. και χρησιμοποιεί τεχνολογία διπλών βαλβίδων Showa (Showa Dual Bending Valves) με βελτιστοποιημένες αναλογίες τόσο για την απόσβεση συμπίεσης όσο και για την επαναφορά. Αυτό επιτρέπει τη δημιουργία δύναμης απόσβεσης σε ακριβή αναλογία με την ταχύτητα του εμβόλου– από πολύ χαμηλές ταχύτητες – βελτιώνοντας την άνεση. Το πίσω αμορτισέρ με λειτουργία Pro-Link διαθέτει σύστημα ρύθμισης προφόρτισης ελατηρίου με διαδρομή 120 mm.
Η γεωμετρία του ευνοεί την σταθερότητα με γωνία κάστερ 27° και ίχνος 110 mm, το μεταξόνιο βρίσκεται στα 1530χιλ., ενώ το συνολικό βάρος των 226 κιλών κατανέμονται 48% εμπρός και 52% πίσω.