Ο μόνος δίσκος των 320 χιλιοστών-επιλογή που επικρίθηκε αρκετά στα μοντέλα προηγούμενων γενεών- αντικαταστάθηκε από διπλά πλευστά δισκόφρενα 296χιλ. με διπίστονες ακτινικές δαγκάνες. Πίσω, παραμένει ο δίσκος 240χιλ. με μονοπίστονη δαγκάνα, ενώ το δικάναλο σύστημα ABS προσφέρει σιγουριά σε ολισθηρές επιφάνειες.
Η γεωμετρία του ευνοεί την σταθερότητα με γωνία κάστερ 27° και ίχνος 110 mm, το μεταξόνιο βρίσκεται στα 1530χιλ., ενώ το συνολικό βάρος των 226 κιλών κατανέμονται 48% εμπρός και 52% πίσω.
Το τηλεσκοπικό πιρούνι 41χιλ. έχει διαδρομή 120χιλ. και χρησιμοποιεί τεχνολογία διπλών βαλβίδων Showa (Showa Dual Bending Valves) με βελτιστοποιημένες αναλογίες τόσο για την απόσβεση συμπίεσης όσο και για την επαναφορά.