Honda NC750X DCT - Test

Ο μόνος δίσκος των 320 χιλιοστών-επιλογή που επικρίθηκε αρκετά στα μοντέλα προηγούμενων γενεών- αντικαταστάθηκε από διπλά πλευστά δισκόφρενα 296χιλ. με διπίστονες ακτινικές δαγκάνες. Πίσω, παραμένει ο

Ο μόνος δίσκος των 320 χιλιοστών-επιλογή που επικρίθηκε αρκετά στα μοντέλα προηγούμενων γενεών- αντικαταστάθηκε από διπλά πλευστά δισκόφρενα 296χιλ. με διπίστονες ακτινικές δαγκάνες. Πίσω, παραμένει ο δίσκος 240χιλ. με μονοπίστονη δαγκάνα, ενώ το δικάναλο σύστημα ABS προσφέρει σιγουριά σε ολισθηρές επιφάνειες.

Η γεωμετρία του ευνοεί την σταθερότητα με γωνία κάστερ 27° και ίχνος 110 mm, το μεταξόνιο βρίσκεται στα 1530χιλ., ενώ το συνολικό βάρος των 226 κιλών κατανέμονται 48% εμπρός και 52% πίσω.

Η γεωμετρία του ευνοεί την σταθερότητα με γωνία κάστερ 27° και ίχνος 110 mm, το μεταξόνιο βρίσκεται στα 1530χιλ., ενώ το συνολικό βάρος των 226 κιλών κατανέμονται 48% εμπρός και 52% πίσω.

Το τηλεσκοπικό πιρούνι 41χιλ. έχει διαδρομή 120χιλ. και χρησιμοποιεί τεχνολογία διπλών βαλβίδων Showa (Showa Dual Bending Valves) με βελτιστοποιημένες αναλογίες τόσο για την απόσβεση συμπίεσης όσο και

Το τηλεσκοπικό πιρούνι 41χιλ. έχει διαδρομή 120χιλ. και χρησιμοποιεί τεχνολογία διπλών βαλβίδων Showa (Showa Dual Bending Valves) με βελτιστοποιημένες αναλογίες τόσο για την απόσβεση συμπίεσης όσο και για την επαναφορά.