LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη
Πλαίσιο-αναρτήσεις –φρένα
Πλαίσιο-αναρτήσεις –φρένα
Πλαίσιο-αναρτήσεις –φρένα
  • Πλαίσιο-αναρτήσεις –φρένα
  • Πλαίσιο-αναρτήσεις –φρένα
  • Πλαίσιο-αναρτήσεις –φρένα

Πλαίσιο-αναρτήσεις –φρένα

Διαβάστηκε από 20.072 αναγνώστες (26/11/2023)

H ραχοκοκαλιά του CBR650R είναι ένα πλαίσιο από ατσάλι, τύπου «διαμαντιού». Τα χαρακτηριστικά ακαμψίας του είναι προσαρμοσμένα για περισσότερη ελαστικότητα στις δοκούς και αυξημένη στιβαρότητα στον λαιμό, εξισορροπώντας την συμπεριφορά και προσφέροντας υψηλά επίπεδα αίσθησης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αναβάθμιση για το μπροστινό σύστημα αποτελεί το ανεστραμμένο πιρούνι της Showa, τύπου BPF (Big Piston Fork), που έχει διάμετρο 41 χιλιοστά και διαχωρίζει το ελατήριο από τα υδραυλικά, με το κάθε σύστημα σε ένα καλάμι. Πίσω συναντάμε ένα αμορτισέρ ρυθμιζόμενο στην προφόρτιση ελατηρίου σε 10 στάδια, ενώ εδράζεται στο ψαλίδι χωρίς μοχλικό –μια επιλογή απλούστερη και ελαφρύτερη, που όμως οδηγεί σε κάποιες απότομες αντιδράσεις στις πιο έντονες οδικές κακοτεχνίες.
Στα φρένα, συναντάμε ακτινικές, τετραπίστονες δαγκάνες της Nissin εμπρός, που σφίγγουν 2 δίσκους των 310 χιλιοστών. Πίσω, ένας δίσκος 240 χιλιοστών συνεργάζεται με δαγκάνα ενός εμβόλου. Φυσικά το ABS είναι στον βασικό εξοπλισμό και είναι δικάναλο.
 

Σελίδα 1Honda CBR 650R - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα Κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση-εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο-αναρτήσεις –φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψη μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά