Το concept της Hero ονομάζεται iON και εντυπωσιάζει με την αισθητική του, τον τρόπο λειτουργίας του και τις τεχνολογίες που υιοθετεί. Αισθητικά, το iON μοιάζει να προήλθε από ταινία επιστημονικής φαντασίας. Και, αν κρίνουμε και από τις τεχνολογίες που υιοθετεί, πιθανότατα αυτό είναι αλήθεια!
Αναλυτικότερα, το iON διαθέτει ηλεκτρικό κινητήρα, ο οποίος τροφοδοτείται από ένα νέο τύπο μπαταριών ιόντων λιθίου, αλλά και κυψέλες υδρογόνου, οι οποίες αυξάνουν την αυτονομία του. Τέλος, υπερπυκνωτές υπόσχονται προοδευτικότητα στην επιτάχυνση και το φρενάρισμα του iON.
Επιπλέον, ο ηλεκτρικός κινητήρας μεταδίδει την κίνηση απευθείας στους τροχούς hubless (δίχως κέντρα), οι οποίοι κινούνται μέσω της μαγνητικής ενέργειας. Με τον τρόπο αυτό εξαλείφεται κάθε τριβή και απώλεια ενέργειας. Το αποτέλεσμα, σύμφωνα με τη Hero, είναι το iON να αναπτύσσει (θεωρητικά πάντα) ταχύτητα 0-100 χλμ./ώρα σε 5 δευτερόλεπτα και τελική 160 χλμ./ώρα. Επιπλέον, η αυτονομία του αγγίζει τα 300 χλμ.
Οι εντυπωσιακές τεχνολογίες, ωστόσο, δε σταματούν εδώ. Το iON διαθέτει ένα εξελιγμένο σύστημα αναρτήσεων, το οποίο η Hero ονομάζει m-link. Το σύστημα αυτό χρησιμοποιεί επίσης τη μαγνητική ενέργεια, καθώς και αισθητήρες που αντιλαμβάνονται την κατάσταση του οδοστρώματος και προσαρμόζουν τη λειτουργία τους σε πραγματικό χρόνο. Ιδιαίτερο, τέλος, είναι και το τιμόνι της μοτοσικλέτας, με χειριστήρια τύπου joystick, που σύμφωνα με την εταιρεία δεν στρίβουν όπως ένα συμβατικό τιμόνι! Η Hero δεν αναφέρει τον τρόπο που γίνεται η αλλαγή κατεύθυνσης από τον αναβάτη, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως οι τροχοί διαθέτουν γυροσκόπια και ταχύμετρα που φροντίζουν για τη σταθερότητα του iON.
ASUS CROSS X 125 – Ένα A-CROSS εντυπωσιακό παπί για όλες τις απαιτήσεις.
Γιατί τα δίκυκλα δεν έχουν πια μανιβέλα;
KTM 690 Enduro R 2026: Με νέο επανασχεδιασμένο κινητήρα και πλαίσιο
BMW CE 02 Highline: Premium ηλεκτρικό στα 5.190 ευρώ, φορτίζει σε 3,5 ώρες
BMW CE 04 : Νέες χρωματικές επιλογές και δυνατότητα περιορισμού ισχύος για δίπλωμα Α1
Honda CB1000R με E-Clutch: Έρχεται νέα εποχή στα 1000άρια γυμνά της Honda;
Γ. Αληγιζάκης: 200 πρατήρια υπό έρευνα για παραβάσεις – Δεν προβλέπονται αυξήσεις στα καύσιμα
Ε65: Ολοταχώς για ολοκλήρωση το 2026 – Ξεπεράστηκε το 75% του έργου
Ιμάντας Mitsuboshi MBLSC018 για Honda SH 125 – SH 150
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr