LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Ένα NSR250R MC28 Rothmans SP όπως θα έπρεπε να το φτιάχνει σήμερα η Honda (αν δεν υπήρχαν προδιαγραφές).

Ο αγωνιστικός χρωματισμός είναι όλα τα λεφτά.

Αυτό το NSR θα βάλει τα γυαλιά σε πολλές σύγχρονες superbikes αν καταλήξει σε σωστά χέρια.

Το πλαίσιο είναι στοκ και απείραχτο. Αν έκανε για τα GP το 1994, κάνει και για μας σήμερα.

Αριστερά το NSR της Tyga, δεξιά το μοντέλο παραγωγής του 1994.

Δύο Keihin από τον κατάλογο του HRC για το NSR.

Έτοιμο για το παγκόσμιο.

Πανέμορφα τα carbon καπάκια της Tyga.

Ένα ακόμη υπέροχο καπάκι για τον ξηρό συμπλέκτη, κοσμήματα οι χειροποίητες εξατμίσεις αλλά και οι χρυσές κεφαλές της VHM.

Καταπληκτικά τα προβολάκια LED που έχει ενσωματώσει η Tyga στο φέρινγκ του NSR της.

Χειροποίητο τελικό από ανθρακόνημα.

Όλα LED και πίσω, παρέα με μια carbon βάση πινακίδας από την Tyga.

Η επιστροφή του NSR250R

Για κάποιους τα δίχρονα δεν έχουν πεθάνει, απεναντίας βλέπουν σε αυτά τις μοτοσικλέτες που θα έπρεπε να βγάζουν τα μεγάλα εργοστάσια στους μικρούς κυβισμούς. Αυτό το μικρό NSR έρχεται να επιβεβαιώσει του λόγου το αληθές.

 
Η Tyga Performace εδρεύει στην Ταϊλάνδη και είναι η εταιρεία δύο Βρετανών που ζουν στην ασιατική νησιωτική χώρα εδώ και 20 χρόνια. Λάτρεις των αγωνιστικών μοτοσικλετών και νοσταλγοί των δίχρονων, οι κ.κ. Paul Pearmain και Matt Patterson ξεκίνησαν το 2000 την εταιρεία τους για να έχουν φτάσει σήμερα να συνεργάζονται σε δεκάδες αγωνιστικές ομάδες που φτάνουν ως και το Moto2 των GP. Παράλληλα φτιάχνουν ετοιμοπόλεμες σπορ μοτοσικλέτες, δίχρονες και τετράχρονες, για τους ιδιώτες πελάτες τους.

Η αγάπη τους για τις δίχρονες 250 των δεκαετιών του 1980 και 1990 είναι προφανής και το θρυλικό NSR250R της Honda κατέχει κεντρική θέση στην καρδιά τους, αν κρίνουμε από τα πόσα τέτοια σπεσιαλάκια έχουν κατασκευάσει με τα χρόνια.

Για το νέο τους δημιούργημα θέλουν να αποτίσουν φόρο τιμής στο NSR250R MC28 του 1994 και σύμφωνα με το εντυπωσιακά αναπάντεχο σκεπτικό τους, “κατά κάποιον τρόπο θέλουμε να ντροπιάσουμε τους κατασκευαστές, όπως η Honda, που προσπαθούν να περάσουν τις σύγχρονες μικρομεσαίες μοτοσικλέτες τους ως σπορ. Μπορεί να έχουν την αξία τους, αλλά δε συγκρίνονται με τις καλύτερες που έβγαιναν πριν 20 χρόνια! Είναι καλό να βλέπουμε την κατηγορία των 250-300 κ.εκ. να αναπτύσσεται ξανά, αλλά και ιδιαίτερα εκνευριστικό που τα μόνα μοντέλα που προσφέρονται είναι οικονομικά με τεχνικά χαρακτηριστικά πολύ πιο κάτω από αυτά που έφτιαχναν το 1994.”

Το νέο τους Tyga NSR250R MC28 φοράει ένα δικό τους big bore kit που ανεβάζει τον κυβισμό στα 300 κ.εκ. και την απόδοση στα 70 άλογα, ενώ τα αγωνιστικά εξαρτήματα που χρησιμοποιούν έχει ρίξει το συνολικό βάρος στα 115 κιλά! Με αυτά τα δεδομένα, η εκπληκτική αυτή Rothmans SP είναι κάτι παραπάνω από μια πανέμορφη ρέπλικα, είναι ένα αποτελεσματικό όπλο για την πίστα ή τον δρόμο που θα κάνει κάθε σύγχρονη τετράχρονη σπορ κατασκευή σε αυτά τα κυβικά να κρύβεται - και στα κατάληλα χέρια να ντροπιάσει πολύ μεγαλύτερες μοτοσικλέτες.

Προσέξτε λίστα εργασιών, εξαρτημάτων και περιφερειακών και θα καταλάβετε:
- Πιστόνια Wiseco με VHM κεφαλές.
- Ξηρός συμπλέκτης με αγωνιστικά ελατήρια και δίσκους.
- Ελαφρωμένο βολάν.
- Χειροποίητη ανοδείξωτη εξάτμιση της Tyga.
- Πιρούνι από CBR600RR με revalving, Ohlins αμορτισέρ και σταμπιλιζατέρ τιμονιού.
- Δισκόπλακες από Honda RC45, δαγκάνες Brembo M4 monobloc και τρόμπα από CBR1000RR.
- Ζάντα μαγνησίου HRC μπροστά και Marchesini πίσω.
- Όλο το φέρινγκ είναι της Tyga από ανθρακόνημα με ενισχύσεις Kevlar.
- Από τον κατάλογο του HRC έχουμε: Κιβώτιο ταχυτήτων close ratio, ηλεκτρονική, μπουζί και πίπες, καρμπυρατέρ Keihin 30 χλστ., βαλβίδα reed από ανθρακόνημα, αγωνιστική κοντή γκαζιέρα, ψυγείο, τρόμπα νερού, ψαλίδι και ουρά. Όλα αυτά από το ίδιο ράφι που ψώνιζαν τα NSR που έτρεχαν στα GP με υποστήριξη από το HRC.

Ακόμη προσθέτουμε ένα σκασμό από εξαρτήματα βελτίωσης που κατασκευάζει η Tyga, όπως ανθρακονημάτινα καπάκια κινητήρα, τιμονόπλακα, αγωνιστική τάπα βενζίνης, LED φώτα κ.ο.κ.

Η μοτοσικλέτα ακόμη δεν είναι εμπορικά διαθέσιμη και προς το παρόν δε γνωρίζουμε τιμή. Γνωρίζουμε ωστόσο πέραν κάθε αμφιβολίας πως θα θέλαμε πάρα πολύ να το καβαλήσουμε.

 

?????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τελευταίες Ειδήσεις

PIAGGIO Beverly 25th Anniversary: Κλείνει τα 25 της και το γιορτάζει με επετειακή έκδοση

EICMA 2025 – Kove 625X 2026: Με 63 ίππους και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση

EICMA 2025 – Yamaha NMAX 155 Tech MAX 2026: Το πρώτο scooter με YECVT, το “έξυπνο” αυτόματο κιβώτιο της Yamaha

EICMA 2025 – Yamaha Tracer 7 & GT: Παρουσιάστηκαν τα νέα Sport-Touring με τεχνολογία Y-AMT

EICMA 2025 – SYM Cruisym 400: Ανανεωμένο με μεγάλο εμπρός φέρινγκ , 34 ίππους και χώρο για δύο κράνη

EICMA-2025 Ducati Diavel V4 RS 2026: Η πιο δυνατή Diavel όλων των εποχών με 179 ίππους!

EICMA 2025 – Cyclone RT1 125: Το νέο GT scooter που θα δούμε Ελλάδα!

EICMA 2025 – Cyclone RX650: Με 70 ίππους , ρεζερβουάρ 20 λίτρων και 19άρι τροχό εμπρός

EICMA 2025 – Kove 800X GT 2026: Παρουσιάστηκε νέα τουριστική εκδοχή της adventure σειράς

QJMotor SQ 200: Με εργοστασιακό Top Box 33 λίτρων, 18 ίππους και χαμηλή κατανάλωση

Anorak αδιάβροχο κοστούμι Street® long

Βρες εξουσιοδοτημένο συνεργείο

Αγόρασε νέα προϊόντα και ανταλλακτικά

περισσότερα »

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ