Ο απόλυτος «θρύλος» της ταχύτητας ανανεώνεται: Το νέο Suzuki Hayabusa για το 2021 είναι εδώ και είναι καλύτερο και γρηγορότερο από ποτέ, στην 3η γενιά του.

Suzuki Hayabusa

H Suzuki παρουσιάζει την ολοκαίνουργια Hayabusa για το 2021. Το «Ultimate Sport» μοντέλο της Suzuki λαμβάνει τις μεγαλύτερες αναβαθμίσεις της 22ετούς ιστορίας του, εισερχόμενο στην εποχή του Euro5.

To νέο Hayabusa ανανεώθηκε αρχικά στη σχεδίαση, με πιο έντονες γραμμές και προσοχή σε κάθε λεπτομέρεια. Το μπροστινό μέρος έχει αλλάξει όσον αφορά στο σχήμα των φωτιστικών σωμάτων και των αεραγωγών, ενώ μεγάλες είναι οι αλλαγές στα πλευρικά fairing και στην ουρά.
Φυσικά πίσω από το νέο fairing υπάρχει εκτεταμένη αεροδυναμική μελέτη, κύριο χαρακτηριστικό της μοτοσυκλέτας από την πρώτη της γενιά. Έτσι η Hayabusa παραμένει στο «Top 3» των μοτοσυκλετών με τον καλύτερο συντελεστή CdA παγκοσμίως, ενώ τμήματα όπως οι μανέτες, οι καθρέπτες και η ζελατίνα είναι νέα για να συμβάλλουν σε αυτό. Νέα είναι και η σχεδίαση των δύο τελικών εξάτμισης, όπως επίσης και των ζάντων. Το σύνολο ολοκληρώνουν λεπτομέρειες με χρώμιο σε στρατηγικά σημεία, όπως επίσης και λογότυπα με τις χαρακτηριστικές επιγραφές.
 
Ο κινητήρας φέρει τεράστιες αλλαγές, προκειμένου να συμμορφωθεί με τις προδιαγραφές Euro 5 και να είναι ο καλύτερος της ιστορίας του μοντέλου. Πρακτικά κάθε κινούμενο τμήμα στο εσωτερικό του κινητήρα έχει ανασχεδιαστεί, αφού συναντάμε  νέο στροφαλοφόρο άξονα, πιστόνια, μπιέλες, εκκεντροφόρους, ελατήρια βαλβίδων, πηνία και βολάν, αλλά και κιβώτιο ταχυτήτων, μαζί με τον συμπλέκτη. Οι μεγάλες αλλαγές έχουν στόχο την βελτιωμένη ανθεκτικότητα αλλά και την ομαλοποίηση της απόδοσης ισχύος-ροπής σε συνδυασμό με τις κορυφαίες επιδόσεις.
 
Ο νέος κινητήρας παραμένει στα 1.340 κυβικά εκατοστά, αποδίδοντας 190 ίππους και 15,3 kgm ροπής στις 9.700 και 7.000 στροφές αντίστοιχα. Η Suzuki ανακοινώνει ότι η νέα Hayabusa είναι η γρηγορότερη όλων των εποχών, αφού αγγίζει τα 100 χλμ/ώρα από στάση σε 3,2 δευτερόλεπτα, τα 200 χλμ/ώρα από στάση σε 6,8 δευτερόλεπτα, με την τελική να παραμένει στα «ανακοινώσιμα» 299 χλμ/ώρα. Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Suzuki, οι χρόνοι αυτοί είναι οι καλύτεροι που έχουν επιτευχθεί στην ιστορία του μοντέλου.
 
Μεγάλες είναι οι αλλαγές στην εξάτμιση, καθώς πλέον χρησιμοποιούνται καταλύτες και στα τελικά, ενώ ένας νέος σωλήνας συνδέει την εξαγωγή των κυλίνδρων 1 και 4 για περισσότερη ροπή και ισχύ στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Ο ήχος της εξάτμισης της νέας Busa έχει μελετηθεί εκτενέστατα, προκειμένου να προσφέρει την μέγιστη ακουστική απόλαυση χωρίς να ενοχλεί τον αναβάτη στον δρόμο, αλλά και να φέρει την δική της ηχητική «υπογραφή». Σημαντικές είναι επίσης οι αλλαγές στο σύστημα εισαγωγής, το οποίο φέρει μεταξύ άλλων και ανασχεδιασμένο Ram-Air για καλύτερη αεροδυναμική απόδοση και πιο εθιστικό ήχο.
 
Για τη νέα Hayabusa, η Suzuki παρέχει το σύστημα ηλεκτρονικών βοηθημάτων S.I.R.S. (Suzuki Intelligent Ride System) που συνδυάζει Traction Control, Anti-Lift Control, ηλεκτρονικό έλεγχο φρένου κινητήρα, χαρτογραφήσεις ισχύος και Bi- directional Quickshifter. Τα συστήματα μπορούν να ρυθμιστούν ενιαία, μέσω των riding modes A, B και C ή να ρυθμιστούν ξεχωριστά, με το Traction Control και το σύστημα ελέγχου σούζας να μπορούν να απενεργοποιηθούν. Το μοντέλο φέρει επίσης Launch Control , Cruise Control και το σύστημα Active Speed Limiter, για πρώτη φορά στην ιστορία της βιομηχανίας μοτοσυκλέτας. Το σύστημα μπορεί να ρυθμιστεί σε μια μέγιστη ταχύτητα που θα περιορίζεται κατόπιν ηλεκτρονικά, διατηρώντας την μοτοσυκλέτα εντός των ορίων.
 
Σύμμαχος στα εκτενή ηλεκτρονικά βοηθήματα της νέας Hayabusa είναι ένας νέος αισθητήρας IMU 6 αξόνων, ο οποίος συνεργάζεται και με το σύστημα ABS της μοτοσυκλέτας, προσφέροντας λειτουργίες Cornering ABS, μικρορύθμισης της πίεσης πέδησης ανάλογα με την κλίση του δρόμου και σύστημα Hill Hold που κρατά την μοτοσυκλέτα ακίνητη για ευκολότερες εκκινήσεις σε ανωφέρειες.
 
Το πλαίσιο του νέου μοντέλου διατηρεί την ίδια αρχιτεκτονική δύο δοκών από αλουμίνιο, ενώ οι αναρτήσεις φέρουν νέες ρυθμίσεις για μεγαλύτερη σταθερότητα σε όλες τις ταχύτητες. Το πιρούνι προέρχεται από την Kayaba,  έχει διάμετρο 43 χιλιοστά, είναι πλήρως ρυθμιζόμενο και φέρει νέα αρχιτεκτονική εσωτερικών τμημάτων, ενώ το αμορτισέρ είναι επίσης της Kayaba και πλήρως ρυθμιζόμενο, με επεμβάσεις για μεγαλύτερη σταθερότητα στην ευθεία. Στα φρένα, χρησιμοποιούνται δαγκάνες Brembo Stylema με δίσκους 320 χιλιοστών εμπρός, ενώ τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα Bridgestone Hypersport S22, σχεδιασμένα σε συνεργασία των δύο εταιρειών.
 
Νέα είναι η διάταξη των χειριστηρίων στην θέση οδήγησης, ενώ τα κλιπ-ον είναι τεχνολογίας floating για καλύτερη εμφάνιση, αλλά και μείωση των κραδασμών. Τα κλιπ-ον είναι τοποθετημένα κατά 12% πιο κοντά στον αναβάτη, οδηγώντας σε μια ελαφρώς πιο χαλαρή θέση οδήγησης σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Ο πίνακας οργάνων είναι επίσης αλλαγμένος, με νέες αναλογικές ενδείξεις και κεντρική έγχρωμη οθόνη TFT. Τα φωτιστικά σώματα είναι LED εμπρός και πίσω.

Το μοντέλο διατίθεται σε 3 χρωματικούς συνδυασμούς με διχρωμίες: Μαύρο-χρυσό, Ασημί-κόκκινο και Λευκό-μπλε και η τιμή του είναι 21.495 ευρώ

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ


 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)

Δείτε και τα 133 μοντέλα της Εκθεσης