To X-Town 300 δεν ξεφεύγει από τη φιλοσοφία της Kymco, καθώς η σπορ εμφάνιση η άνεση και ο πλούσιος εξοπλισμός που προσφέρει το καθιστούν ένα επιτυχημένο και σύγχρονο maxi scooter.

To X-Town 300 δεν ξεφεύγει από τη φιλοσοφία της Kymco, καθώς η σπορ εμφάνιση η άνεση και ο πλούσιος εξοπλισμός που προσφέρει το καθιστούν ένα επιτυχημένο και σύγχρονο maxi scooter.

Kymco X-Town 300 ABS
Kymco X-Town 300 ABS
Kymco X-Town 300 ABS
Kymco X-Town 300 ABS
Kymco X-Town 300 ABS
  • To X-Town 300 δεν ξεφεύγει από τη φιλοσοφία της Kymco, καθώς η σπορ εμφάνιση η άνεση και ο πλούσιος εξοπλισμός που προσφέρει το καθιστούν ένα επιτυχημένο και σύγχρονο maxi scooter.
  • Kymco X-Town 300 ABS
  • Kymco X-Town 300 ABS
  • Kymco X-Town 300 ABS
  • Kymco X-Town 300 ABS
  • Kymco X-Town 300 ABS

Kymco X-Town 300 ABS

Πάρε προσφορά για το συγκεκριμένο μοντέλο και κέρδισε ένα κράνος LS2 Vector Evo αξίας 219€. περισσότερα »

Το X-Town 300i ABS είναι ένα maxi scooter μελετημένο στη λεπτομέρεια, που συνδυάζει προσωπικότητα, ποιότητα κατασκευής, χώρους, εξοπλισμό και compact διαστάσεις, ενώ παράλληλα είναι και ιδιαίτερα εύκολο σε χρήση και οδήγηση, μέσα ή/και έξω από την πόλη. Το X-Town 300 δεν θα αφήσει κανέναν παραπονεμένο. Απευθύνεται σε όσους θέλουν ένα “καθημερινό” και οικονομικό δίτροχο του οποίου η άνεση να μην λειτουργεί εις βάρος των αστικών του υποχρεώσεων ή και το αντίστροφο, απευθύνεται σε όσους θέλουν ένα scooter του οποίου η ευελιξία να μην λειτουργεί εις βάρος της άνεσης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Ανανέωση έχουμε στα φωτιστικά σώματα, με το εμπρόσθιο να γίνεται τύπου Multibeam LED με φωτισμό ημέρας, ενώ και το πίσω φωτιστικό σώμα γίνεται τύπου LED διατηρώντας το σχέδιο X. Ακόμα, τα λογότυπα στο νέο μοντέλο είναι πιο σκούρα σε απόχρωση, ενώ σημεία όπως το ταμπλό, τα μαρσπιέ συνεπιβάτη, το κάλυμμα της εξάτμισης, οι χειρολαβές και τα πλαϊνά τμήματα του τούνελ, έχουν απόχρωση ανθρακί αντί για μαύρη.
 
κινητήρας των 276 κυβικών υφίσταται μικρές αλλαγές για να εναρμονιστεί με τις Euro5 προδιαγραφές, με την απόδοση του να ανέρχεται στους 23 ίππους/7.500 σ.α.λ. και 2,4 kgm ροπής στις 6.500 σ.α.λ. Η ανακοινώσιμη κατανάλωση του ανέρχεται στα 3,3 λτ/100 χλμ. Η τροφοδοσία γίνεται μέσω ηλεκτρονικού ψεκασμού και έχει ρυθμιστεί με τέτοιο τρόπο που να βγάζει τη δύναμή του χωρίς σκαλοπάτια ισχύος, προσφέροντας μια μεστή απόκριση στο άνοιγμα του γκαζιού. 
 

Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα, που φωτίζεται και ανοίγει από τον κεντρικό διακόπτη, μπορεί να χωρέσει δύο κράνη full face. Κεντρικό και πλαϊνό σταντ είναι πανεύκολα στη χρήση τους, κάτι αντίστοιχο ισχύει και για τις χειρολαβές του συνεπιβάτη. Ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός στο κέντρο με δύο στρογγυλά αναλογικά όργανα εκατέρωθεν, παρέχει πλήρεις ενδείξεις αλλά και trip computer, κάτι εξαιρετικά χρήσιμο και λειτουργικό στην καθημερινότητα.

Ο κεντρικός διακόπτης διαθέτει μαγνητική αντικλεπτική λειτουργία, στο ντουλαπάκι της ποδιάς υπάρχει θύρα USB ενώ για τον ανεφοδιασμό βενζίνης δεν απαιτείται άνοιγμα της σέλας, καθόσον η τάπα πλήρωσης είναι στο τούνελ ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη. Οι προερχόμενοι από μοτοσυκλέτα οδηγοί θα εκτιμήσουν τις ρυθμιζόμενες μανέτες φρένων και τους καθρέφτες με τα κοντά μπράτσα και την άριστη ορατότητα.

Η τιμή του Kymco X-Town 300 ABS είναι 4.960 ευρώ / 4.695 ευρώ μετρητοίς
 

Επισκέψου με 1 κλικ πάνω στην εικόνα του κάθε Hall-Τομέα που επιθυμείς!