Αναλυτικότερα, οι υπεύθυνοι υποσχέθηκαν πως το Tricity θα είναι διαθέσιμο ως μοντέλο παραγωγής το καλοκαίρι του 2014 και θα αποτελέσει το πρώτο από μια σειρά πρακτικών scooter πόλης που θα παρουσιάσει η εταιρεία.
Το Tricity είναι ένα τρίκυκλο scooter, το οποίο, σύμφωνα με τη Yamaha σηματοδοτεί μια εντελώς νέα προσέγγιση στη συγκεκριμένη κατηγορία. Αν και δεν αναφέρει λεπτομέρειες, η Yamaha μας ενημερώνει πως το συνολικό concept και ο σχεδιασμός του Tricity ακολούθησαν έναν εντελώς διαφορετικό δρόμο ανάπτυξης, σε σχέση με τα υπάρχοντα τρίκυκλα της αγοράς.
Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε η Yamaha, το Tricity είναι πρωτίστως σημαντικά ελαφρύτερο από άλλα τρίκυκλα, καθώς διαθέτει πιο μαζεμένες διαστάσεις. Αναλυτικότερα, οι διαστάσεις του θυμίζουν ένα οποιοδήποτε scooter 125 κ.εκ. με δύο τροχούς, ενώ το βάρος του δεν ξεπερνά τα 150 κιλά. Χάρη σε αυτά τα στοιχεία, το Tricity είναι εξαιρετικά ευέλικτο.
Στο concept που παρουσίασε η Yamaha έχει τοποθετηθεί ένα κινητήρας 125 κ.εκ., ο ίδιος που θα κινεί και το μοντέλο παραγωγής. Πρόκειται, μας λέει η Yamaha για έναν κινητήρα που ισορροπεί άψογα ανάμεσα στις επιδόσεις, την οικονομία και το μικρό βάρος. Με λίγα λόγια, το Tricity θα συνδυάζει επιδόσεις, ευκολία πρακτικότητα και οικονομία.
Αυτό που εντυπωσιάζει, όμως, περισσότερο απ’ όλα είναι η τιμή που ανακοινώνει η Yamaha για το μοντέλο παραγωγής που θα βασιστεί στο concept της. Οι Ιάπωνες υπόσχονται πρώτα απ’ όλα ότι η ποιότητα κατασκευής δεν πρόκειται να βρίσκεται χαμηλότερα από τα στάνταρ που μας έχει συνηθίσει η Yamaha. Ωστόσο, η τιμή του Tricity παραγωγής θα είναι χαμηλότερη των 4.000 ευρώ στα 125 κ.εκ.!
Αυτές είναι και οι μόνες πληροφορίες που έχουμε προς το παρόν. Η Yamaha δεν έχει προχωρήσει σε αναλυτικότερες ανακοινώσεις, αλλά ξεκαθάρισε πως το μοντέλο παραγωγής θα έχει ελάχιστες διαφορές από το concept που παρουσιάστηκε στην EICMA του Μιλάνου.
Τι μετράει περισσότερο για σένα όταν αγοράζεις;
Δοκιμή BMW F 800GS: Ο Βασιλιάς πέθανε, ζήτω ο Βασιλιάς!
BMW R 1300 RT: Grand Touring με προδιαγραφές μέλλοντος
TRIUMPH TRIDENT TRIPLE TRIBUTE: Ο θρύλος Slippery Sam επιστρέφει
Έχει πλέον νόημα να βάλεις συναγερμό;
BMW R1300RS: «Κλασική» Sport Touring με κινητήρα 1300 κ.εκ. και κιβώτιο ASA
Μέθυσε, οδήγησε Harley χωρίς παντελόνι και ―δικαίως― το πλήρωσε
Morbidelli: Η μάρκα για την οποία έφτιαχνε ανταλλακτικά η Ferrari
Eride ΜΤ-8 και ΜΤ-8S: Πανάλαφρα, διθέσια με αποθηκευτικό χώρο και μπαγκαζιέρα
Βάση κινητού Interphone SMCRAB 24 Pro
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr