EICMA 2025 – Harley Davidson Road Glide 2026: Με νέα εμφάνιση και πλούσια ηλεκτρονικά βοηθήματα

Στην EICMA του Μιλάνου είδαμε από κοντά τη Harley-Davidson Road Glide 2026, το νέο μεγάλο touring της αμερικανικής εταιρείας που συνδυάζει την παράδοση με σύγχρονη τεχνολογία και πιο καθαρή γραμμή.
Ανανεωμένο design με έμφαση στην αεροδυναμική.
Κινητήρας Milwaukee-Eight 117 με 107 ίππους.
Οθόνη 12,3 ιντσών ,Cornering ABS και Traction Control .
Η παρουσία στην EICMA και οι εντυπώσεις.
Ανανεωμένο design με έμφαση στην αεροδυναμική
Στην EICMA του Μιλάνου είδαμε από κοντά τη Harley-Davidson Road Glide 2026, το νέο μεγάλο touring της αμερικανικής εταιρείας που συνδυάζει την παράδοση με σύγχρονη τεχνολογία και πιο καθαρή γραμμή. Η αναγνωρίσιμη «Sharknose» μάσκα έχει επανασχεδιαστεί με χρήση CFD (Computational Fluid Dynamics) για βελτιωμένη αεροδυναμική, σταθερότητα και μείωση του θορύβου του αέρα. Το φέρινγκ είναι πιο κομψό, με ενσωματωμένα full LED φωτιστικά σώματα και ανανεωμένες αποχρώσεις όπως Blood Orange, Aurora Blue Denim και Teal Thunder. Οι λεπτομέρειες του φινιρίσματος και η ποιότητα βαφής επιβεβαιώνουν την προσοχή που έχει δώσει η Harley σε κάθε εκατοστό.
Κινητήρας Milwaukee-Eight 117 με 107 ίππους
Στην καρδιά της Road Glide 2026 χτυπά ο δικύλινδρος Milwaukee-Eight 117, με κυβισμό 1.923 cc και λόγο συμπίεσης 10,3:1. Ο υγρόψυκτος V-Twin αποδίδει περίπου 107 ίππους (80 kW) και 175 Nm ροπής στις 3.500 rpm, προσφέροντας την παραδοσιακή αίσθηση ροπής που περιμένει κάθε αναβάτης Harley. Το εξατάχυτο κιβώτιο διατηρεί τη ροή οδήγησης ομαλή, ενώ η μέση κατανάλωση φτάνει τα 5,9 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές CO₂ τα 140 g/km. Με μήκος 2.410 mm, μεταξόνιο 1.625 mm και ύψος σέλας 720 mm, η νέα Road Glide συνεχίζει να αποπνέει την εικόνα του στιβαρού, χαμηλού cruiser που «καταπίνει» χιλιόμετρα.
Οθόνη 12,3 ιντσών ,Cornering ABS και Traction Control
Η τεχνολογία κάνει αισθητή την παρουσία της με τη μεγάλη TFT οθόνη 12,3 ιντσών, η οποία ενσωματώνει το νέο σύστημα Skyline OS. Μέσα από αυτή, ο αναβάτης έχει πρόσβαση σε πλοήγηση, συνδεσιμότητα και έλεγχο ρυθμίσεων της μοτοσυκλέτας. Το πακέτο ασφαλείας είναι εξίσου αναβαθμισμένο: διαθέτει Cornering Enhanced ABS (C-ABS), Cornering Enhanced Traction Control (C-TCS), Cornering Enhanced Linked Braking (C-ELB) και Cornering Drag-Torque Slip Control (C-DSCS), τα οποία προσαρμόζουν τη λειτουργία τους ανάλογα με τη γωνία κλίσης, εξασφαλίζοντας σταθερότητα και έλεγχο ακόμη και στις πιο απαιτητικές στροφές. Το πλαίσιο παραμένει στιβαρό, ενώ τα διπλά εμπρός δισκόφρενα και οι ζάντες 19 ίντσες εμπρός / 18 πίσω ολοκληρώνουν το σύνολο.
Η παρουσία στην EICMA και οι εντυπώσεις
Στην έκθεση του Μιλάνου, η Road Glide 2026 βρέθηκε ανάμεσα στα πιο πολυσυζητημένα μοντέλα της Harley-Davidson. Το κοινό σταματούσε μπροστά της, θαυμάζοντας τη λεπτομέρεια στη βαφή και την εντυπωσιακή οθόνη που δεσπόζει στο cockpit. Χωρίς υπερβολές ή προωθητικά show, η Harley παρουσίασε μια μοτοσυκλέτα που σέβεται το DNA της αλλά το εξελίσσει: ένα grand tourer με υψηλή τεχνολογία, αεροδυναμική σχεδίαση και τη γνώριμη ταξιδιάρικη ψυχή που χαρακτηρίζει κάθε Road Glide.

.jpg)
