Ducati Multistrada V4: Στα 170 άλογα η ισχύς του

«Διέρρευσε» η ιπποδύναμη της πολυαναμενόμενης Ducati Multistrada V4 και, 8 μέρες πριν την αποκάλυψη της, οι συζητήσεις δίνουν και παίρνουν. Λίγα ή… πολλά τα άλογα;

Λίγες ημέρες πριν το επίσημο ντεμπούτο της, η Ducati Multistrada V4 εξακολουθεί να απασχολεί τα μέσα ενημέρωσης, χάρη στις πληροφορίες που διαρρέουν με το σταγονόμετρο. Τελευταία «αποστάγματα» πληροφοριών μιλούν για την ιπποδύναμη της νέας Multistrada, η οποία για πολλούς είναι σίγουρα… χαμηλότερη από το αναμενόμενο! Πιο συγκεκριμένα, το νέο μοντέλο με τον V4 κινητήρα, θα αποδίδει 170 ίππους.
 
Προτού όμως «καταδικάσουμε» το μοντέλο που ακόμη δεν βγήκε, επειδή δεν ξεπερνά τους 190 ίππους σε μια παράλογη κόντρα για το ποιος έχει το ισχυρότερο Mega On-Off στην αγορά, ας δούμε την είδηση αλλιώς. Η Ducati, σύμφωνα με τις πληροφορίες από τα μέσα του εξωτερικού, δεν είχε ως στόχο την απόλυτη απόδοση για τον τετρακύλινδρο του Multistrada V4. Αντιθέτως, στόχος της εταιρείας είναι η «οδηγησιμότητα και η λογική κατανάλωση καυσίμου», δύο χαρακτηριστικά που έχουν λογική όταν μιλάμε για μοτοσυκλέτα περιπέτειας.
 
Ήδη γνωρίζουμε, ότι ο V4 της Multistrada θα έχει αυξημένο κυβισμό σε σχέση με αυτόν της Panigale, αγγίζοντας τα 1.158 κυβικά εκατοστά, άρα ο οδηγικός χαρακτήρας του σε σχέση με τον υπάρχοντα Desmosedici Stradale θα είναι ήδη διαφορετικός. Από εκεί και πέρα, η ρύθμιση του ώστε να αποδίδει 170 ίππους, αλλά και τα χαρακτηριστικά απόδοσης ισχύος που η Ducati τόνισε ως «συγκλονιστικά κατά απαίτηση» (thrilling on demand) προδιαθέτουν για έναν εντελώς διαφορετικό κινητήρα, πολύ δυνατό στις χαμηλές και μεσαίες στροφές.
 
Ακόμα, πληροφορίες έφτασαν στα διεθνή μέσα σχετικά με δυνατότητα απενεργοποίησης κυλίνδρων, στον νέο V4 της εταιρείας. Με αυτό τον τρόπο, η Multistrada V4 θα μπορούσε να είναι ακόμα πιο προσαρμόσιμη, ειδικά σε συνθήκες εκτός δρόμου ή μη απαίτησης της πλήρους ισχύος από τον κινητήρα, μειώνοντας παράλληλα την κατανάλωση. Όπως όλα δείχνουν, η Multistrada V4 θα είναι ένα τεχνολογικό θαύμα και αυτό δεν μας κάνει εντύπωση, αφού η Ducati μας έχει συνηθίσει σε τέτοιου είδους πρωτοβουλίες…