net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

H ΚΤΜ κάνει ριζοσπαστική στροφή στο χαρακτήρα της μοτοσικλέτας, αφήνοντας στην άκρη τις «αν μπορείς, κάνε με καλά» αγριάδες.

Ο Kiska έπαιξε με το προσφάτως αγαπημένο χαρτί των σχεδιαστών μοτοσικλέτας, που ακούει στο όνομα «multi-layered fairing design».

Τον τραβάς με ένα δάχτυλο… ψέματα! Με μισό δάχτυλο! Πραγματικά απίστευτο, ειδικά σε μοτοσικλέτα με τόσα κυβικά που, τόσα χρόνια, πολλοί προσπαθούσαν να μας πείσουν πως «δεν γίνεται αλλιώς».

Εκπληκτικά τόσο σε design, όσο και σε όγκο πληροφοριών, τα νέα όργανα της VDO. Αναλογικών ενδείξεων στροφόμετρων και 2 ψηφιακές οθόνες παρακαλώ.

Σέλα δύο επιπέδων για αναβάτη και συνεπιβάτη, ιδιαίτερα άνετη και φαρδιά για πολύωρο ταξίδι. Ο συνεπιβάτης έχει στη διάθεση του και χειρολαβές.

Ο προβολέας ανάβει αυτόματα όταν πέσει το σκοτάδι!

Μπορείς έτσι να πεις πως οδηγείς μια μοτοσικλέτα με… κυμαινόμενη ιπποδύναμη, από 1-150hp, ανάλογα με την πρόσφυση!

Το περιμετρικό πλαίσιο από χρωμομολυβδαινιούχο ατσάλι ζυγίζει μόλις 9,8kg, προσφέρει ευελιξία αλλά και σταθερότητα, ενώ έχει ξανασχεδιαστεί, για το διαφορετικό μέγεθος τροχών του νέου Adventure.

Δοκιμή: ΚΤΜ 1190 ADVENTURE

Είχα ακούσει πολλά για το νέο 1190 Adventure, βέβαια τίποτα δεν με είχε προετοιμάσει για την πρωτόγνωρη φιλικότητα του ραφιναρισμένου κτήνους της ΚΤΜ, παρά τους 150 ανακοινώσιμους ίππους του.

 
+Το πιο φιλικό και χρηστικό κτήνος στα μεγάλα On-Off
-Έχει χάσει ωμό χαρακτήρα και Hardcore Off-Road δυνατότητες

Mερικές φορές οι αριθμοί λένε την αλήθεια. Κάποιες άλλες, τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά. Με το νέο Adventure, η ΚΤΜ κάνει ριζοσπαστική στροφή στο χαρακτήρα της μοτοσικλέτας, αφήνοντας στην άκρη τις «αν μπορείς, κάνε με καλά» αγριάδες. Παρά το νέο κινητήρα των 1190κ.εκ. που προέρχεται από το Superbike RC-8 (με πάμπολλες μετατροπές) η ΚΤΜ φόρτωσε το μοντέλο με πρωτάκουστα ποσά φιλικότητας και χρηστικότητας! Ταυτόχρονα, θέλει να προσεταιριστεί τη νέα τάση στην κατηγορία, που έχει μετατρέψει τα μεγάλα On-Off μοντέλα σε… ψηλά Superbikes, αλλά και να ικανοποιήσει τους παραδοσιακούς λάτρεις της περιπέτειας made by KTM. Έτσι παρουσίασε 2 αρκετά διαφορετικές εκδόσεις, τόσο για γούστα On (Adventure), όσο και για γούστα Off road (Adventure R). Εμείς, είχαμε στη διάθεση μας για μία εβδομάδα το σχεδόν εντελώς ON-Road, 1190 Adventure, στην έκδοση EDS (Electronic Damping System) με τις ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και το διπλό σταντ.

Διαφορές 1190 Adventure / 1190 Adventure R
• Διαφορετική διάσταση τροχού / ελαστικού μπροστά: 
120/70-19 / 90/90-21 
• Διαφορετική διάσταση τροχού / ελαστικού πίσω: 
180/60-17 / 150/70-18
• Διαδρομή αναρτήσεων (χλστ.): 190 / 220
• Μεταξόνιο (χλστ.): 1.560 / 1.580
• Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος (χλστ.): 220 / 250
• Πιο φαρδύ τιμόνι στο R
• Μη ρυθμιζόμενο ύψος σέλας στο R, και ενιαία σέλα για Off-Road χρήση
• Μικρότερη ζελατίνα στο R
• Προστατευτικά κάγκελα στο στάνταρ εξοπλισμό του R
• Κεντρικό σταντ στο στάνταρ εξοπλισμό του R
• Ψηφιακός έλεγχος πίεσης ελαστικών στο στάνταρ εξοπλισμό του R

Αισθητική / ποιότητα κατασκευής: Ιδιόμορφο design, ποιότητα ΑΑ
Το γκρίζο χρώμα προσπαθεί να αποτελέσει το σοβαρό χρώμα του μοντέλου, διαθέτοντας και μια μικρή δόση από πορτοκαλί. Η αλήθεια είναι πως προσωπικά το βρήκα πολύ συντηρητικό, για αυτή τη μοτοσικλέτα, και προτιμώ το πορτοκαλί μοντέλο με χίλια! Ας ρίξουμε όμως μια ματιά και στο ιδιόμορφο design του Adventure. Ο Kiska έπαιξε με το προσφάτως αγαπημένο χαρτί των σχεδιαστών μοτοσικλέτας, που ακούει στο όνομα «multi-layered fairing design». Πολλές διαφορετικές επιφάνειες που τέμνονται σε φαινομενικά τυχαίες γωνίες, δημιουργώντας ένα σύνθετο αποτέλεσμα, που αρκετές φορές μπερδεύει με την πολυπλοκότητα του. Έτσι λοιπόν, το νέο Adventure δεν έχει καμία σχέση με το απλό, έως μονολιθικό, design των προηγούμενων μοντέλων της σειράς. Αντίθετα, τα πλαστικά και μεταλλικά του μέρη, μπλέκονται μαζί με την εξάτμιση, το ρεζερβουάρ, τη μάσκα και το τελικό της εξάτμισης, σχηματίζοντας τεμνόμενα σχήματα που απαιτούν χρόνο για να αφομοιωθούν από τα μάτια. Από κάποιες γωνίες το 1190 Adventure δείχνει υπέροχο, ενώ από άλλες σε αφήνει προβληματισμένο. Το τεράστιο τελικό ίσως είναι το πλέον αμφιλεγόμενο τμήμα της μοτοσικλέτας, αφού από τη μία μπορεί να είναι αρκετά διακριτικό σε θόρυβο, από την άλλη όμως είναι γιγαντιαίο σε διαστάσεις, ενώ βγάζει και φοβερά ποσά θερμότητας. 
Παρά το design που ακόμα και τώρα που γράφουμε τη δοκιμή, δεν μπορούμε να αποφασίσουμε κατά πόσο μας άρεσε και κατά πόσο όχι, η ποιότητα όλης της μοτοσικλέτας χτυπάει κορυφή παντού και δεν δέχεται κριτική. Μικρό –έως μικροσκοπικό- φάουλ που παρατηρήσαμε, είναι το μαύρο στεφάνι που συνδέει το τελικό της εξάτμισης με το υποπλαίσιο, αφού δεν πιάνει ομοιόμορφα σε όλη την επιφάνεια της εξάτμισης.  

Ανεση / εργονομία: Η… «στρίγγλα» που έγινε αρνάκι!
Έχοντας οδηγήσει όλα τα υπόλοιπα μεγάλα On-Off, πρέπει να δώσουμε τα εύσημα στο Adventure, όσον αφορά στη φιλικότητα, στην ευχρηστία και στην παραμετροποίηση, τόσο σε software, όσο και σε… hardware. Συγκεκριμένα, η σέλα ρυθμίζεται χωρίς εργαλεία σε δύο ύψη (με ύψος 1.70 προτίμησα το χαμηλότερο των 860χλστ.), ενώ η ζελατίνα ρυθμίζεται πάλι χωρίς εργαλεία (απαιτεί όμως 2 χέρια αντί για 1). Τόσο η θέση των ποδωστηρίων, όσο και του τιμονιού είναι ρυθμιζόμενες(!), δίνοντας σας την ευκαιρία να φέρετε απολύτως στα μέτρα σας τη μοτοσικλέτα! Το βάρος των 212 στεγνών κιλών μπορεί να δείχνει σεβαστό στα χαρτιά, όμως πιστέψτε μας, το ζύγισμα του Adventure είναι τόσο ιδανικό που παίρνεις όρκο πως κουμαντάρεις πολύ ελαφρύτερη μοτοσικλέτα, ακόμα και σε επιτόπιους ελιγμούς! Προχωρώντας στα στοιχεία που κάνουν τη… «στρίγγλα» αρνάκι, δεν μπορούμε να μην τονίσουμε το πόσο μαλακός είναι ο νέος συμπλέκτης –δίχως αυτό να μεταφράζεται σε ελλιπή αίσθηση. Τον τραβάς με ένα δάχτυλο… ψέματα! Με μισό δάχτυλο! Πραγματικά απίστευτο, ειδικά σε μοτοσικλέτα με τόσα κυβικά που, τόσα χρόνια, πολλοί προσπαθούσαν να μας πείσουν πως «δεν γίνεται αλλιώς». Το κιβώτιο είναι κατακόρυφα βελτιωμένο από το προηγούμενο Adventure, προέρχεται από το RC8, έχει όμως διαφορετικές σχέσεις, όπως για παράδειγμα την πολύ κοντή πρώτη. Αλλάζει θετικότατα και είναι μαλακό σα βούτυρο! Φυσικά συνδυάζεται με συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης. Με τα ηλεκτρονικά συστήματα (MTC-Traction Control & ABS), το Adventure γίνεται πραγματική γατούλα κάνοντας και τον πιο άπειρο αναβάτη να βγάζει την τούμπα από την εξίσωση, ακόμα και αν εκείνος προσωπικά διεκδικεί παγκόσμιο βραβείο σε άγαρμπη, και άστοχη συμπεριφορά! Τι να πούμε τώρα για αυτά τα όργανα της VDO; Πιστεύω πως είναι από τα καλύτερα σε layout, πληθώρα και διάταξη ενδείξεων στον κόσμο, ανεξαρτήτως κατηγορίας! Τ
ο κεντρικά τοποθετημένο στροφόμετρο με τις αναλογικές ενδείξεις συνδυάζεται τέλεια με δύο ψηφιακές οθόνες τοποθετημένες εκατέρωθεν του. Στη δεξιά οθόνη έχουμε ενδείξεις κοντέρ, καυσίμου, θερμοκρασίας, ταχύτητας κιβωτίου, mode οδήγησης (Sport, Street, Off-Road), και mode EDS. Και στην αριστερή… γίνεται το έλα να δεις! Μια πραγματική θύελλα πληροφοριών, με… 14 διαφορετικές σελίδες ενδείξεων! Ο αναβάτης αλλάζει τα πάντα, αλλά και φτιάχνει τα δικά του… favorites, μια σελίδα που μαζεύει τις ενδείξεις που εκείνος επιθυμεί να βλέπει ταυτόχρονα στην οθόνη. Πώς αλλάζουν οι ενδείξεις; Πανεύκολα, ακόμα και εν κινήσει (εκτός του Traction Control και του ABS), με 4 κουμπιά που θυμίζουν χειριστήριο Playstation, στο αριστερό γκριπ. Τέλος, όλες οι επιλογές σας παραμένουν στη μνήμη, ακόμα και αν κλείσετε τον κεντρικό διακόπτη -εκτός από τα Traction Control και ABS, που επανέρχονται σε λειτουργία στο κλείσε-άνοιξε του διακόπτη, για την ασφάλεια του ξεχασιάρη αναβάτη (το μόνο που με εκνεύρισε). Όσον αφορά στην άνεση της σέλας αναβάτη και συνεπιβάτη, μιλάμε για θρόνους που θα φροντίσουν για την απέραντη άνεση σας, ακόμα και στο πιο μακρύ ταξίδι. Φυσικά, ο συνεπιβάτης έχει και χειρολαβές. 
Συνεχίζοντας με τον εκτενέστατο ηλεκτρονικό εξοπλισμό του 1190 Adventure, η τεχνολογία DRL (Daylight Riding Light) σημαίνει πως, μόλις πέσει το επίπεδο του φωτισμού (όταν βραδιάζει, ή στην είσοδο σε τούνελ, γκαράζ, κλπ), η μοτοσικλέτα αλλάζει φωτισμό, περνώντας από τα LED και τα φώτα στάσης, στα φώτα πορείας, που ανάβουν αυτόματα! Το Adventure έχει και εξοπλισμό που ελέγχει την πίεση των ελαστικών σε πραγματικό χρόνο, και πληροφορεί αυτόματα τον αναβάτη για πτώση της πίεσης, με ένδειξη στην οθόνη των οργάνων! Στο στάνταρ εξοπλισμό βρίσκεται η σχάρα, και οι βάσεις των βαλιτσών, ενώ η πλέξη των ακτινών στους τροχούς επιτρέπει τη χρήση tubeless ελαστικών. Έχουμε και παροχή ρεύματος, αλλά και ντουλαπάκι που δεν κλειδώνει για τα ψιλά των διοδίων.

Κινητήρας: Υπερσύγχρονη απόδοση
Και όμως, δεν με τρόμαξε. Όχι! Παρά τα όσα άκουγα, τα 150 δηλωμένα άλογα δεν με φρίκαραν. Αντίθετα εκεί που εστίασα εγώ, ήταν στο πόσο φιλικά και αρμονικά δουλεύει το σύνολο κινητήρα-ηλεκτρονικών συστημάτων-μοτοσικλέτας. Αν αφήσεις μάλιστα το Traction Control και το ABS σε λειτουργία, το Adventure συμπεριφέρεται απίστευτα γλυκά, δίχως τον ενοχλητικό βήχα άλλων συστημάτων όταν επεμβαίνει το Traction Control. Πλησιάζεις άσφαλτο-γυαλί, ανοίγεις το γκάζι, και εισπράττεις μια διαρκή -αλλά μειωμένη σε απολύτως ανεκτά για το ελαστικό επίπεδα- επιτάχυνση, δίχως να νιώθεις την ανάφλεξη να κόβει και να δίνει. Υπέροχα! Μπορείς έτσι να πεις πως οδηγείς μια μοτοσικλέτα με… κυμαινόμενη ιπποδύναμη, από 1-150hp, ανάλογα με την πρόσφυση! Όμως και στο χώμα, το Traction Control αποδίδει υπέροχα, ακόμα και αν δεν το βάλεις στο mode Off-Road. Σημειώστε πως, το MTC συγκρίνει την ταχύτητα της μοτοσικλέτας με την ταχύτητα των τροχών. Όποτε εντοπίσει αύξηση της ταχύτητας κάποιου τροχού, δίχως να υπάρχει αντίστοιχη αύξηση της ταχύτητας της μοτοσικλέτας, βάζει το μαγικό του χέρι, και εξομαλύνει τις καταστάσεις. Ταυτόχρονα το Adventure καταλαβαίνει αν η μοτοσικλέτα βρίσκεται υπό κλίση, ρυθμίζοντας ανάλογα την επέμβαση του Traction Control. Τα τέσσερα επίπεδα που μπορεί ο αναβάτης να ρυθμίσει το MTC είναι τα Sport, Street, Rain και Off Road. Στο Sport έχουμε 150hp, και πολύ χαλαρή επέμβαση του Traction Control, στο Street έχουμε πάλι 150hp, αλλά με πιο γλυκό τρόπο απόδοσης, και με αυστηρότερο έλεγχο της πρόσφυσης, ενώ στα Rain και Off Road η μοτοσικλέτα αποδίδει 100hp, παράλληλα με πολύ πιο ομαλό τρόπο απόδοσης. Η διαφορά Rain και Off Road, βρίσκεται στο γεγονός πως στο τελευταίο, το Traction Control επιτρέπει στον πίσω τροχό να μπλοκάρει, πράγμα απαραίτητο για απαιτητική οδήγηση εκτός δρόμου και για ελεγχόμενη πλαγιολίσθηση. Τα διαστήματα συντήρησης του κινητήρα βρίσκονται στα 15.000χλμ.

Πλαίσιο / Αναρτήσεις / Φρένα: Αριστος έλεγχος
Το περιμετρικό πλαίσιο από χρωμομολυβδαινιούχο ατσάλι ζυγίζει μόλις 9,8kg, προσφέρει ευελιξία αλλά και σταθερότητα, ενώ έχει ξανασχεδιαστεί, για το διαφορετικό μέγεθος τροχών του νέου Adventure. Το πιρούνι των 48χλστ., όπως και το αμορτισέρ προέρχονται από τη WP, διαθέτουν διαδρομή 190χλστ. και προσφέρουν άνεση και έλεγχο, ακόμα και στα χειρότερα οδοστρώματα. Το αλουμινένιο ψαλίδι είναι πολύ ελαφρύ και με βέλτιστες, υπολογισμένες ελαστικότητες και ακαμψία, όπου χρειάζονται. Το σύστημα των ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενων αναρτήσεων EDS προσφέρει τέσσερα επίπεδα ρύθμισης της προφόρτισης (Solo, Solo με αποσκευές, Αναβάτης-Συνεπιβάτης, και δύο άτομα με αποσκευές). Ταυτόχρονα, διαθέτει τρία επίπεδα λειτουργίας των αποσβέσεων, Comfort, Street και Sport –επίπεδα που έχουν διαφορά σε συμπεριφορά, ανάλογα με το επίπεδο προφόρτισης που έχετε επιλέξει. Το Adventure έρχεται εξοπλισμένο και με αμορτισέρ τιμονιού της WP που θα επέμβει σε ακραίες καταστάσεις. Οι ακτινικές δαγκάνες της Brembo μπροστά, συνδυάζονται άψογα με το ABS της Bosch προσφέροντας και συνδυασμένη πέδηση! Αν πιέσετε δηλαδή μόνο το μπροστινό φρένο, το σύστημα θα δώσει πίεση και στην πίσω δαγκάνα, για καλύτερο και πιο σταθερό φρενάρισμα. Αν τώρα θέλετε τον απόλυτο έλεγχο, μπορείτε να θέσετε το C-ABS εκτός λειτουργίας.  

Οδηγώντας : Ελεγχόμενος πύραυλος
Αφού δοκίμασα για μια-δυο μέρες τα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας, και βεβαιώθηκα πως είναι από τα κορυφαία, αν όχι τα κορυφαία, αυτή τη στιγμή στο χώρο της μοτοσικλέτας, αποφάσισα να τα θέσω εκτός λειτουργίας. Πάμε να δούμε πώς συμπεριφέρεται λοιπόν το Adventure με τους 150 ίππους, στο… manual. Η λέξη είναι μία. Ελεγχόμενα! Προσοχή όμως, δεν μιλάω για εσκεμμένα ανεύθυνη χρήση. Αν ανοίξεις τέρμα το γκάζι με πρώτη, ναι, θα τα δεις όλα. Και σούζα θα κάνεις, με αρκετά βίαιο τρόπο, και η μοτοσικλέτα θα γλιστρήσει, αν η πρόσφυση είναι μειωμένη. Αν όμως δεν συμπεριφέρεσαι ως κρετίνος, και ξέρεις τι ζητάς, ο έλεγχος που δίνει στα χέρια σου το Adventure είναι φοβερός! Απίθανη αίσθηση από αναρτήσεις, πλαίσιο και φρένα, άριστη πληροφόρηση από το ride by wire, σου δίνουν να καταλάβεις αστραπιαία τι κάνει -αλλά και τι θα κάνει την αμέσως επόμενη στιγμή- η μοτοσικλέτα της KTM. Μικρή παραφωνία(;) στην ακραία sport οδήγηση στην άσφαλτο, το αρκετά μαλακό μπροστινό, που δίνει μπόλικη άνεση και πληροφόρηση, δίχως όμως να θυμίζει Street λειτουργία. Εδώ φαίνονται οι χωμάτινες καταβολές του Adventure, σα να μη θέλει να μετατραπεί εντελώς σε… ψηλό RC8. Αν το αίμα του αναβάτη βράζει, το ΚΤΜ θα υπακούσει στις εντολές του, θα σηκώσει μεγαλειώδεις σούζες -αν και όχι τόσο τρομακτικές όσο με είχαν κάνει να πιστέψω-, θα γλιστρήσει τον πίσω τροχό με απόλυτα ελεγχόμενο τρόπο, και θα κάνει ακόμα και endo, αν εσείς έτσι θέλετε. Η απόδοση του κινητήρα εντυπωσιάζει ιδιαίτερα στις μεσαίες στροφές αλλά και στις τρομερές ρεπρίζ, ενώ η τελική του φτάνει τα 270χλμ/ώρα, όπως είδαν συνάδελφοι, αλλά και μας πληροφόρησαν και από την ΚΤΜ. Εμείς πάλι τύχαμε σε συνεχόμενες μέρες με πολύ αέρα, όπου μετά τα 230χλμ/ώρα το Adventure κούναγε αρκετά, και δεν με ενθάρρυνε να κρατήσω το γκάζι ανοιχτό. 
Παρ όλα αυτά, στον επαρχιακό, η μοτοσικλέτα της ΚΤΜ μας εντυπωσίασε, καθώς μπορεί άνετα να μετατραπεί σε hooligan tool, χαράσσοντας πλατύ χαμόγελο στον αναβάτη και χαρίζοντας τρόμο στο συνεπιβάτη. Η προστασία από τον αέρα είναι αρκετά καλή, αν και ο θόρυβος παρουσιάζεται σχετικά αυξημένος. Το Adventure μπορεί να κινηθεί άριστα και στο κλεινόν άστυ, ενώ στο μποτιλιάρισμα τα όρια θα θέσουν οι χούφτες, που βρίσκονται στο ύψος των καθρεπτών των αυτοκινήτων. Όμως στην πόλη, η κύρια ενόχληση θα έρθει από το τεράστιο τελικό, που εκπέμπει τεράστια ποσά ζέστης, που το καλοκαίρι μπορούν να ψήσουν το πόδι του αναβάτη. 

Συμπέρασμα: Ασταμάτητη πρόοδος!
Μπορεί το Adventure να έκανε όνομα ως η μοτοσικλέτα με την οποία έκανε Touring ο Κόναν ο Βάρβαρος, όμως αυτή εδώ η έκδοση έχει μικρή σχέση με το παρελθόν της αυστριακής περιπέτειας. Το νέο 1190 Adventure είναι μια ολοκληρωμένη πρόταση που συνδυάζει φανταστικές επιδόσεις, με υπέρ-απόλυτο έλεγχο που επιτυγχάνεται, τόσο μηχανικά (από την άψογη λειτουργία της μοτοσικλέτας), όσο και ηλεκτρονικά, με τη βοήθεια των ABS και MTC. Απίστευτα εύκολη στην καθημερινή συμβίωση, με χαμηλή κατανάλωση και αραιά service, θα βοηθήσει τον αναβάτη της, τόσο να ξεσαλώσει όποτε εκείνος το θελήσει, όσο και να ταξιδέψει μέχρι το επόμενο πλανητικό σύστημα. Απίθανη, ασταμάτητη πρόοδος, που φέρνει πολλές νέες διαστάσεις στη λέξη «περιπέτεια».

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας 4T, V2 75ο, Y/Ψ,4Β/Κ
Κυβισμός (κ.εκ.) 1195
Διάμ, x Διαδ, (χλστ.) 105x69
Συμπίεση (:1) 12,5
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) 150/9.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 12,75/7.500
Τροφοδοσία Ψεκασμός Keihin 52χλστ. 
Χωρητ. Ρεζερβουάρ/ρεζέρβας (λίτρα) 23 / 3,5
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) 6,4
Βάρος (kg, κενό / γεμάτο) 212 / 230
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 270

Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
Τύπος Ατσάλινο χωροδικτύωμα
Αναρτήσεις Ε Ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι WP 48χλστ., ΠΕ, ΑΣ, ΑΕ (EDS)
Διαδρομή (χλστ.) 190
Αναρτήσεις Π Μονό Αμορτισέρ WP, ΠΕ, ΑΕ (EDS)
Διαδρομή 190
Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ, ακτινικές δαγκάνες Brembo, 4Ε /320, ABS 
Φρένα Π (χλστ.) Δ /267, 2E, ΑBS
Τροχοί-Ελαστικά
Ελαστικό Ε 120/70-19’’
Ελαστικό Π 170/60-17’’

Διαστάσεις
Μήκος (χλστ.) Δ/Α
Πλάτος (χλστ.) Δ/Α
Μεταξόνιο (χλστ.) 1.560
Ύψος σέλας (χλστ.) 860/875

Εξοπλισμός
ABS NAI
Μίζα NAI
Μανιβέλα OXI
Στροφόμετρο NAI
Κοντέρ NAI
Ένδειξη θερμοκρασίας NAI
Ένδειξη βενζίνης NAI
Μερικός χιλιομετρητής NAI
Φέρινγκ OXI
Ρυθμιζόμενες μανέτες NAI
Κεντρικό σταντ OXI
Πλάγιο σταντ NAI
Σχάρα OXI
Ρυθμ. εμπ.ανάρτηση NAI
Ρυθμ. πί. ανάρτηση NAI

 

KTM - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ