Το αναπόφευκτο συμπέρασμα στο οποίο καταλήγουμε μετά την ενδελεχή επαφή με το ΜΤ-125 συνοψίζεται στον τίτλο: Τυχεροί πιτσιρικάδες! Το να έχεις την ευκαιρία να αποκτήσεις ως πρώτη μοτοσικλέτα αυτό το ΜΤ, είναι τουλάχιστον τύχη.
Διότι θα απολαμβάνεις εμφάνιση που δεν έχει τίποτε να ζηλέψει από μεγαλύτερες μοτοσικλέτες, με σύγχρονη και καλά μελετημένη εμφάνιση. Θα απολαύσεις έναν κινητήρα που λατρεύει να λυσσάει καίγοντας απειροελάχιστη βενζίνη και ως μαξιλαράκι ασφαλείας έναν άριστο εξοπλισμό, με πλαίσιο, αναρτήσεις και φρένα που ξεπερνούν κατά πολύ τις ικανότητες του κινητήρα.
Πέραν αυτού όμως, δε θα δίσταζα να το προτείνω σε κάποιον έμπειρο αναβάτη που ζητά μια στυλάτη λύση στην καθημερινότητά του. Αν του φτάνει το γκάζι ενός 125, όλα τα υπόλοιπα πάνω στο ΜΤ είναι σαφώς αντάξια μεγαλύτερων μοτοσικλετών.
Η τιμή του αντικατοπτρίζει αυτήν του την ποιότητα, καθώς οι συγκρίσεις αποκτούν ένα άκρως υποκειμενικό νόημα. Πολύ δύσκολα θα βρείτε άλλη μοτοσυκλέτα στα 125 κυβικά που να μπορεί να σταθεί επάξια δίπλα στο ΜΤ.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας | 4T, 1Κ, Y/Ψ, 4β |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 124,7 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) | 52x58,6 |
Συμπίεση (:1) | 11,2 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 15/9.000 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) | 1,25/8.000 |
Τροφοδοσία | Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) | 11,5 |
Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.) | 2,9 |
Βάρος, γεμάτο (κιλά) | 140 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 135 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος | Ατσάλινο Deltabox |
Αναρτήσεις Ε | Τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) | 130 |
Αναρτήσεις Π | Αμορτισέρ |
Διαδρομή (χλστ.) | 114 |
Φρένα Ε (χλστ.) | Δ, 292 χλστ., 4πίστονη ακτινική δαγκάνα, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) | Δ, 230 χλστ., 2πίστονη δαγκάνα,ABS |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) | 1,195 |
Πλάτος (χλστ.) | 740 |
Μεταξόνιο (χλστ.) | 1.355 |
Ύψος σέλας (χλστ.) | 810 |
Τροχοί-ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε | 110/80-17 |
Ελαστικό Π | 130/70-17 |
Εξοπλισμός |
|
ABS / Ρυθμίσεις | Y/- |
Traction Control / Ρυθμίσεις | - |
Στροφόμετρο | Y |
Immobilizer | Y |
Υπολογιστής ταξιδίου | Y |
Μερικός χιλιομετρητής | Y |
Δείκτης βενζίνης | Υ |
Δείκτης θερμοκρασίας | Y |
Ζελατίνα / Ρυθμίσεις | - |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ | - |
Πλάγιο σταντ | Y |
Κεντρικό σταντ | - |
Χειρολαβές / Σχάρα | -/- |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π | -/Υ |
Eicma 2025: Letbe Mecha με εμφάνιση από το μέλλον
EICMA 2025 – SYM TTLBT 508: Το Turtle sport touring scooter
EICMA 2025 - SYM NH-T R 125 & 300: Η νέα adventure σειρά της SYM
EICMA 2025 - QJMotor Rhino 900: Νέο τρικύλινδρο sport-tourer με 118 άλογα
Honda CB 1000 F: Η Hornet φορά το vintage κοστούμι της στην EICMA 2025
Eicma 2025: Νέο Honda SH 125 & 150
EICMA 2025 - Honda V3R 900: Το 3κύλινδρο naked με ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.
3400....καλά είναι......αλλιώς θα ξεθωριάζουν απ τον ήλιο στις βιτρίνες!!
...και βλεπεις στην ιδια σελιδα,τιμη για KTM 390...4490!!!! φοβερο το ΜΤ αλλα η τιμη ρε Yamaha...γιατι στο θεο;
Για γέλια και για κλάμματα η Ελληνική ΥAMAHA! 4200 και 4600!!! Χαχαχαα... ΚAWASAKI Z250 SL 3890 ευρό! Για σοβαρεφτήτε λίγο εκεί στην Yamaha κύριοι γιατί θα σας πάρουν με τις πέτρες. Το ίδιο κάνατε και με το Tracer700, η τιμή στον θεό σε σχέση με το MT-7 για 2-3 διαφορές που υπάρχουν!! Ο κόσμος δεν είναι χαζός, πέρνετε το μαθημά σας απο τις πωλήσεις που κάνετε στα συγκεκριμένα μοντέλα, καλή σας χόνεψη...