Η μοτοσικλέτα της Suzuki είναι ένα πραγματικό εργαλείο για κάθε μέρα που στέκεται καλά και εκτός των τειχών της πόλης. Έχει ίσως το πιο επιβλητικό παρουσιαστικό μεταξύ των μοτοσικλετών στα 250-300 κ.εκ. και άνετα θα μπορούσε να το μπερδέψει κανείς με μεγαλύτερη μοτοσικλέτα, ειδικά με τη Yoshimura να γουργουρίζει ευχάριστα και μπάσα. Μετά και τη δραματική μείωση στην τιμή της η μοτοσικλέτα της Suzuki ικανοποιεί σε κάθε επίπεδο και δεν αφήνει καμία δικαιολογία στον επίδοξο αγοραστή που ψάχνει για μια καινούρια και απολύτως χρηστική και προσιτή μοτοσικλέτα.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 2K, Y/Ψ, 4β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
248 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
53,5x55,2 |
Συμπίεση (:1) |
11,5 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
24,5/8.500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
2,24/6.400 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
13 |
Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.) |
3,8 |
Βάρος, γεμάτο (κιλά) |
182 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
151 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο δύο δοκών |
Αναρτήσεις Ε |
Τηλεσκοπικό πιρούνι, 37 χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) |
120 |
Αναρτήσεις Π |
Δύο αμορτισέρ, ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
120 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ, 290 χλστ., διπίστονη δαγκάνα |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ, 240 χλστ., μονοπίστονη δαγκάνα |
Τροχοί-ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
110/80-17΄΄ |
Ελαστικό Π |
140/70-17΄΄ |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.145 |
Πλάτος (χλστ.) |
760 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.430 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
780 |
Γιατί πουλάνε μόνο τα ηλεκτρικά με τελική 25-45 χλμ. στην Ελλάδα;
5 μικρά Adventure με κάτω από 5.000 ευρώ
KTM ADVENTURE 390 Spoke Wheels – Test
Σε νοιάζει πραγματικά από που είναι η μοτοσυκλέτα σου;
Test Airoh Matryx: Ελαφρύ και αεροδυναμικό
Yamaha MT-09: Νέα σχεδίαση και σύστημα εκτάκτου φρεναρίσματος
Σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων: Πώς λειτουργεί
Καλοκαιρινό μπουφάν Revit Torque 2 H2O
Michelin Power GP2 120/70-17 & 190/55-17
Ηλεκτρικό για την πόλη ή όχι ακόμα;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr