Σαν αυθεντικό maxi scooter, το Burgman 650 εκπληρώνει απόλυτα το σκοπό του αφού δύσκολα συναντάς άλλο “καθημερινό” δίτροχο που να προσφέρει τόση άνεση και πολυτέλεια. Το καθημερινό μπαίνει σε εισαγωγικά αφού από τη μία στιγμή στην άλλη το ιαπωνικό scooter μπορεί να μεταμορφωθεί στο απόλυτο δίτροχο GT και να σε φτάσει στην άλλη άκρη της Ελλάδας ατσαλάκωτο και ξεκούραστο. Με ιδιαίτερα πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό, υψηλή ποιότητα κατασκευής και μια τιμή σημαντικά χαμηλότερη από τον ανταγωνισμό-η χαμηλότερη ever για Burgman 650-το ανανεωμένο ιαπωνικό scooter είναι μια άκρως δελεαστική πρόταση, για τους φίλους των maxi GT, την οποία και δεν πρέπει να αγνοήσουν.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 2K, Y/Ψ,8β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
638 |
Διάμετρος x
Διαδρομή (χλστ.) |
69x53,4 |
Συμπίεση (:1) |
11,2 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
56/7.000 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
6,32/5.000 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
15 |
Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.) |
5,2 |
Βάρος, γεμάτο (κιλά) |
277 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
188 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις Ε |
Τηλεσκοπικό πιρούνι, 41 χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) |
110 |
Αναρτήσεις Π |
Δύο αμορτισέρ, ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
100 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ, 260 χλστ., διπίστονες δαγκάνες, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ, 250 χλστ., διπίστονη δαγκάνα, ABS |
Εξοπλισμός |
|
ABS |
Y |
Μίζα |
Y |
Μανιβέλα |
_ |
Στροφόμετρο |
Y |
Κοντέρ |
Y |
Ένδειξη θερμοκρασίας |
Y |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Φέρινγκ |
Y |
Ρυθμιζόμενες μανέτες |
Y |
Κεντρικό σταντ |
Y |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Σχάρα |
_ |
Κλειδαριά κράνους |
Y |
Ρυθμιζόμενη εμπρόσθια ανάρτηση |
_ |
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση |
Υ |
Τροχοί-ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
120/70-15΄΄ |
Ελαστικό Π |
160/60-14΄΄ |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.265 |
Πλάτος (χλστ.) |
810 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.585 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
760 |
Ducati Multistrada V4S Radar 2025 - Test
Ποιος φταίει που κάποιοι οδηγοί είναι ακόμα επικίνδυνοι;
BMW CE 04: Με νέα μειωμένη έως και 4.230 ευρώ προ επιδότησης!
Η Royal Enfield παρουσίασε στην Αθήνα νέα σειρά εξοπλισμού στο πλαίσιο Πανευρωπαϊκής Εκδήλωσης
Μια RD400 γεννιέται ξανά: Από το '76 στo σήμερα
Tucano Urbano Hyperlink κράνος με αποσπώμενο σαγόνι
Nordcode Trophy καλοκαιρινά γάντια
Piaggio Vespa GTS 310 Supersport - Test
Ακόμα σκέφτεσαι «Είναι από την Κίνα, δεν είναι καλό»;
Test κράνος Nova Track Rider: Με Carbon κέλυφος & Alcantara επένδυση
Αξιόπιστο service και πλήρεις υπηρεσίες Benelli στην Moto Στεφανόπουλος
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Ταυτότητα | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies
Copyright © 2025