Μην περιμένετε ιδιαίτερες ανέσεις από το RC, άλλωστε η μοτοσικλέτα προορίζεται κυρίως για sport χρήση, ιδανικά σε περιβάλλον πίστας. Η σέλα διαθέτει ελάχιστο αφρώδες, και είναι σκληρή. Σε μικρές αποστάσεις ή όπως είπαμε, σε περιβάλλον πίστας, και όταν λυσσάτε, δεν θα ενοχλήσει, όταν όμως η ώρα παραμονής πάνω της επιμηκύνεται, τότε τα μαλακά σας μόρια θα πιαστούν, ενώ το μικρό πάχος της δεν θα φιλτράρει τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Η σέλα του συνεπιβάτη θα κάνει τη δουλειά της για μικρές αποστάσεις, όμως το design της που θυμίζει καρούμπαλο, το σκληρό αφρώδες, και η ανυπαρξία εύκολων λαβών για το συνεπιβάτη (κρατιέται μόνο από τον αναβάτη) δεν συνηγορούν στην άνεση. Τα κλιπόν μεταφράζονται σε αρκετά πιο σκυφτή θέση οδήγησης από ότι στο Duke, ενώ σε αργές ταχύτητες το βάρος πέφτει στους καρπούς του αναβάτη, κουράζοντας τον. Σε βροχή μην περιμένετε καλή κάλυψη από τα φτερά, καθώς ειδικά πίσω, το νερό θα βρει τον δρόμο προς την πλάτη σας. Ο συμπλέκτης από την άλλη είναι πούπουλο, το κιβώτιο “βούτυρο” και ακριβές στις αλλαγές, και η πρόσβαση στο έδαφος εύκολη για αναβάτη 1.70 -σέλα 820 χλστ. και λεπτή σιλουέτα στη μέση της μοτοσικλέτας. Οι καθρέπτες είναι όμορφοι σε design, αλλά ελάχιστα λειτουργικοί, καθώς δείχνουν μόνο τα χέρια του αναβάτη, και πρέπει να σηκώνετε / τραβάτε το χέρι για να δείτε πίσω. Η κόρνα είναι αστεία σε ήχο, ενώ τα φώτα αποδείχθηκαν καλά τόσο σε δύναμη όσο και δέσμη (στη μικρή σκάλα ανάβει ο ένας προβολέας, ενώ μαζί ανάβουν και οι δύο στη μεγάλη). Πολύ σωστά το ρεζερβουάρ διαθέτει τάπα αεροπορικού τύπου, με μεντεσέ. Το ψηφιακό όργανο με τις δεκάδες ψηφιακές ενδείξεις, θυμίζει trip computer και εντυπωσιάζει! Κοντέρ, στροφόμετρο με μπάρες, ένδειξη βενζίνης και θερμοκρασίας, ένδειξη ταχύτητας κιβωτίου, ολικός και δύο μερικοί χιλιομετρητές, ρολόι, ένδειξη μέσης ωριαίας ταχύτητας, δυο ενδείξεης κατανάλωσης, ένδειξη ώρας που βρίσκεστε πάνω στη σέλα, ένδειξη χιλιομέτρων που απομένουν, ένδειξη χιλιομέτρων που απομένουν με ρεζέρβα, χιλιόμετρα που σας απομένουν μέχρι το επόμενο service (!), αλλά και λεπτομερή διαγνωστικά μηνύματα: «Side Stand Down», «High Coolant Temperature», «Low Battery», «Low Oil Pressure», «Low Fuel Level», «Service not reset» κ.α. Εντωμεταξύ τα πάντα ρυθμίζονται, ακόμα και το shift light -ναι, έχει και shift light. Όπως και στα Duke, και στα μικρότερα RC, έτσι και το RC 390 διαθέτει φωτιζόμενους διακόπτες στο τιμόνι, ενώ έχει κι ένα “κρυφό” κουμπί στα όργανα, που πιέζοντας το, θέτετε το ABS εκτός λειτουργίας. Το ένα λιγότερο λίτρο καυσίμου από το Duke στο ρεζερβουάρ (10 αντί για 11) δεν κάνει “ζημιά” στις δυνατότητες ταξιδιού του RC, αφού η ελάχιστη κατανάλωση των 3,1 λίτρων / 100 χλμ. (σε ταξίδι με 100-120χλμ/ώρα), και η μέση, ρεαλιστική κατανάλωση των 4,4 λίτρων / 100 χλμ. (μικτές συνθήκες με... αγριεμένη διάθεση), σημαίνουν αυτονομία 227-322 χιλιομέτρων. Φυσικά για χρήση πίστας δεν το συζητάμε, τα 10 λίτρα είναι υπέρ-αρκετά. Τέλος κάτω από τη σέλα υπάρχει μικρός διαθέσιμος χώρος, αρκετός για τα εργαλεία της μοτοσικλέτας, και για το owner’s manual
Μπορούν οι Κινέζοι να πετύχουν ό,τι οι Ιάπωνες πριν δεκαετίες;
ΕΣΚΑΣΕ ΤΩΡΑ: Κατασκοπευτικές φωτογραφίες από μια νέα μικρή Yamaha adventure on-off
Triumph: Δυό νέες ειδικές εκδόσεις για το 2026 Street Triple 765 RX και Moto2 Edition
Royal Enfield Himalayan electric: Κατασκοπευτικές φωτογραφίες της νέας Adventure
Ταξινομήσεις οκταμήνου 2025 ανά μάρκα (Αναλυτικός πίνακας)
Νέος ΚΟΚ: Πάνω από 14.000 έλεγχοι της Τροχαίας στην Αττική σε 4 μέρες
Quasar 1980: Στο σφυρί η σπάνια βρετανική μοτοσυκλέτα με οροφή
Νέα πατέντα αποκαλύφθηκε από την ΚΤΜ για ηλεκτρικό-μηχανικό supercharger
Kymco X-Town ST 250 2025: Euro5+ με νέα σχεδίαση στο μπροστινό μέρος και μεγάλη ζελατίνα
Μεσαία Sport Touring με τη χαμηλότερη κατανάλωση
Διάφανη, φιμέ ή φωτοχρωμική ζελατίνα
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.