Μία από τις πιο εντυπωσιακές γυμνές μοτοσικλέτες της αγοράς, με δύο δεκαετίες παράδοσης και όνομα ξακουστό στα πέρατα του κόσμου. Το 821 είναι μια μοτοσικλέτα που θυμίζει αλλά δεν έχει καμία σχέση με το προκάτοχο μοντέλο αφού καταφέρνει να είναι παντού καλύτερο και σε μερικά σημεία, όπως τα ηλεκτρονικά και ο κινητήρας, η διαφορά είναι απλά χαοτική. Για αυτό ακριβώς το λόγο προκαλεί ευχάριστη έκπληξη το γεγονός ότι η διαφορά στην τιμή του βρίσκεται λίγο πάνω από τα 1.000 ευρώ σε σχέση με το 796. Προσιτό δεν το λες. Από την άλλη όμως αν αναλογιστεί κανείς όλα αυτά που παίρνει με ένα Monster τότε η συγκεκριμένη μοτοσικλέτα μοιάζει με ευκαιρία στην γκάμα της ιταλικής εταιρίας. 'Αντε καλοτάξιδο!
|
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
|
Κινητήρας |
4T, V2, Y/Ψ,8β |
|
Κυβισμός (κ.εκ.) |
821 |
|
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
88x67,5 |
|
Συμπίεση (:1) |
12,8 |
|
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
112/9.250 |
|
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
9,1/7.750 |
|
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
|
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
17,5 |
|
Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.) |
6,7 |
|
Βάρος, γεμάτο (κιλά) |
205,5 |
|
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
232 |
|
|
|
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
|
Τύπος |
Ατσάλινο χωροδικτύωμα, μοτέρ φέρον τμήμα |
|
Αναρτήσεις Ε |
Ανεστραμμένο πιρούνι Kayaba, 43 χλστ. |
|
Διαδρομή (χλστ.) |
130 |
|
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ Sachs, ΠΕ, ΑΕ |
|
Διαδρομή (χλστ.) |
140 |
|
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ, 320 χλστ., 4πίστονες δαγκάνες, ABS |
|
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ, 245 χλστ., μονοπίστονη δαγκάνα, ABS |
|
Εξοπλισμός |
|
|
ABS |
Y |
|
Μίζα |
Y |
|
Μανιβέλα |
_ |
|
Στροφόμετρο |
Y |
|
Κοντέρ |
Y |
|
Ένδειξη θερμοκρασίας |
Y |
|
Ένδειξη βενζίνης |
_ |
|
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
|
Φέρινγκ |
_ |
|
Ρυθμιζόμενες μανέτες |
Y |
|
Κεντρικό σταντ |
_ |
|
Πλάγιο σταντ |
Y |
|
Σχάρα |
_ |
|
Κλειδαριά κράνους |
_ |
|
Ρυθμιζόμενη εμπρόσθια ανάρτηση |
_ |
|
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση |
Υ |
|
Τροχοί-ελαστικά |
|
|
Ελαστικό Ε |
120/70-17΄΄ |
|
Ελαστικό Π |
180/60-17΄΄ |
|
|
|
|
Διαστάσεις |
|
|
Μήκος (χλστ.) |
2.154 |
|
Πλάτος
(χλστ.) |
867 |
|
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.480 |
|
Ύψος σέλας (χλστ.) |
785-810 |
Eicma 2025: Letbe Mecha με εμφάνιση από το μέλλον
EICMA 2025 – SYM TTLBT 508: Το Turtle sport touring scooter
EICMA 2025 - SYM NH-T R 125 & 300: Η νέα adventure σειρά της SYM
EICMA 2025 - QJMotor Rhino 900: Νέο τρικύλινδρο sport-tourer με 118 άλογα
Honda CB 1000 F: Η Hornet φορά το vintage κοστούμι της στην EICMA 2025
Eicma 2025: Νέο Honda SH 125 & 150
EICMA 2025 - Honda V3R 900: Το 3κύλινδρο naked με ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.