Η πλέον αναμενόμενη μοτοσυκλέτα της χρονιάς, το Ducati Multistrada V4 2021, είναι εδώ. Πρόκειται για την πιο εξελιγμένη και πολύπλευρη Multistrada όλων των εποχών

Ducati Multistrada V4 2021

Ducati Multistrada V4 2021

Ducati Multistrada V4 2021

Ducati Multistrada V4 2021

Ducati Multistrada V4 2021

Ducati Multistrada V4 2021

Η πλέον αναμενόμενη μοτοσυκλέτα της χρονιάς, το Ducati Multistrada V4 2021, είναι εδώ. Πρόκειται για την πιο εξελιγμένη και πολύπλευρη Multistrada όλων των εποχών και, όπως υποστηρίζει και η ίδια η εταιρεία, μια από τις καλύτερες μοτοσυκλέτες της ιστορίας της. Ας την γνωρίσουμε. 

Κινητήρας
Ας ξεκινήσουμε από το πλέον σημαντικότερο: Τον κινητήρα. Ο V4 Granturismo, όπως βαπτίστηκε ο νέος τετρακύλινδρος της Ducati, είναι ένας ολοκαίνουργιος κινητήρας σχεδιασμένος ειδικά για την Multistrada V4. Με κυβισμό στα 1.158 κυβικά εκατοστά, ο Granturismo αποδίδει 170 ίππους στις 10.500 στροφές και μέγιστη ροπή 12,7 kgm, στις 8.750 στροφές. Ο κινητήρας φέρει ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου με προσαρμοσμένη χαρτογράφηση που αλλάζει ανάλογα με την επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο, προκειμένου η απόδοση της ροπής να είναι πάντα όσο πιο γραμμική γίνεται.
 
Όπως έχει γίνει ήδη γνωστό, ο νέος κινητήρας δεν θα φέρει σύστημα δεσμοδρομικού ελέγχου των βαλβίδων (το πασίγνωστο Desmo), αλλά θα χρησιμοποιεί δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής με ακόλουθους και ελατήρια. Ο Granturismo θα έχει διαστήματα συντήρησης των βαλβίδων, κάθε 60.000 χιλιόμετρα, ενώ το βάρος του ανέρχεται μόλις στα 66,7 κιλά.
Σύστημα ραντάρ
Πρόκειται για την πρώτη μοτοσυκλέτα στον κόσμο, που θα εξοπλίζεται με πομποδέκτες ραντάρ εμπρός και πίσω, που θα συνεργάζονται με σύστημα Adaptive Cruise Control και σύστημα ελέγχου τυφλών σημείων: BSD. Το σύστημα ραντάρ θα είναι διαθέσιμο στο μοντέλο ανάλογα με το εξοπλιστικό πακέτο που θα επιλέξει ο αναβάτης (υπάρχει επιλογή ανάμεσα από 5) και δίνει την επιλογή διατήρησης σταθερής απόστασης από το προπορευόμενο όχημα (σε συνεργασία με το ACC) και έγκαιρη προειδοποίηση για κίνδυνο από το πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας (σε συνεργασία με το BSD).
 
Ηλεκτρονικά
Το επίπεδο ηλεκτρονικών στην νέα Multistrada V4 είναι κορυφαίο: Η Multistrada V4 φέρει Cornering ABS, αισθητήρα IMU  της Bosch, σύστημα Traction Control (DTC), περιορισμό σούζας DWC, χαρτογραφήσεις ισχύος  και μια οθόνη TFT για την απεικόνιση ενδείξεων. Η έκδοση S προσθέτει στα παραπάνω: Ηλεκτρονική ανάρτηση DSS – Ducati Skyhook Suspension, σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, μεγαλύτερη οθόνη 6,5 ιντσών, Quickshifter και Cruise control, αλλά και σύστημα συγκράτησης του οχήματος στις ανωφέρειες – Vehicle Hold Control. Ακόμα, οι εκδόσεις S και S Sport φέρουν σύστημα σύνδεσης της μοτοσυκλέτας με Smartphone: Το Ducati Connect, με το οποίο ο αναβάτης μπορεί να χειριστεί το κινητό του τηλέφωνο μέσω Bluetooth και Wi-Fi και να προβάλλει πλοήγηση απευθείας στην οθόνη της Multistrada και φυσικά να χειριστεί μουσική και κλήσεις.
 
Εκδόσεις και εξοπλιστικά πακέτα
H Multistrada V4 θα γίνει διαθέσιμη σε 3 διαφορετικές εκδόσεις: «Απλή», S και S Sport. Κάθε μια από αυτές έχει τα ακόλουθα εξοπλιστικά πακέτα διαθέσιμα:
Ducati Multistrada V4: Μία έκδοση (χωρίς προαιρετικό εξοπλισμό)
Ducati Multistrada V4S: Δυνατότητα επιλογής χυτών ή ακτινωτών τροχών, 5 εξοπλιστικές εκδόσεις (Essential, Travel, Travel & Radar, Performance, Full, με την τελευταία να έχει πλήρη εξοπλισμό και την Travel & Radar να φέρει το σύστημα ραντάρ)
Ducati Multistrada V4 S Sport: Δυνατότητα επιλογής χυτών ή ακτινωτών τροχών, 2 εξοπλιστικές εκδόσεις (Performance, Full).
 
O πλήρης εξοπλισμός στις εκδόσεις S και S Sport περιλαμβάνει: Πλαϊνές βαλίτσες, κεντρικό σταντ, θερμαινόμενη σέλα και γκριπ, σύστημα ραντάρ, σιγαστήρα Akrapovic, εμπρός φτερό από ανθρακονήματα.
 
Πλαίσιο-Περιφερειακά
Το πλαίσιο της Ducati Multistrada V4 είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο και είναι τύπου monocoque, ενώ στην πίσω ανάρτηση χρησιμοποιείται «κλειστό» ψαλίδι –ή συμβατικού τύπου και όχι μονόμπρατσο, αν προτιμάτε. Οι διαδρομές των αναρτήσεων εμπρός και πίσω, ανέρχονται σε 170 και 180 χιλοστά, ενώ η απόσταση από το έδαφος βρίσκεται στα 220 χιλιοστά. Το πιρούνι, είναι πλήρως ρυθμιζόμενο και διαμέτρου 50 χιλιοστών, που στις εκδόσεις S και S Sport φέρει το σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου DSS – Ducati Skyhook Suspension. Το αμορτισέρ προέρχεται από την Marzocchi και, στην απλή έκδοση της μοτοσυκλέτας, ρυθμίζεται πλήρως (η προφόρτιση υδραυλικά εξ αποστάσεως), ενώ με το σύστημα DSS ελέγχεται εξολοκλήρου ηλεκτρονικά.
Στα φρένα, υπάρχουν διαφορές μεταξύ των εκδόσεων: Η «απλή» έκδοση φέρει 2 δίσκους 320 χιλιοστών εμπρός με δαγκάνες Brembo M4.32, ενώ οι εκδόσεις S και S Sport εξοπλίζονται με δίσκους 330 χιλιοστών και δαγκάνες Brembo Stylema. Οι τροχοί είναι διαμέτρου 19 και 17 ιντσών, εμπρός και πίσω αντίστοιχα, ενώ όπως προαναφέραμε, υπάρχει επιλογή μεταξύ ακτινωτών και χυτών ζαντών, στις εκδόσεις S και S Sport.

Η μοτοσυκλέτα θα γίνει διαθέσιμη στην αγορά μας με τιμή από 20.800 ευρώ. 

Δείτε την video παρουσίαση της Ducati Multistrada V4, παρακάτω: 

 

DAYTONA: Εξουσιοδοτημένο service SYM-DAYTONA

BENELLI: RCX 185 Το super παπί.

  • C_R_O_M________

    Ωραία παιδιά τα digital κολπάκια αλλά αν δεν δοκιμαστεί η μηχανή από κοντά δουλειά ΔΕΝ γίνεται.

      6
  • Ippokratis

    Δυστυχως στις μερες κατασκευαζονται πολλα συγχρονα ' σκουπιδια' μιας χρησης..... Εχουν αντοχη 4-5 χρονια και μετα ξανα- αγοραζεις. Η ποιοτητα εχει πεσει παρα πολυ διοτι εχουν πολλα ηλεκτρικα-αισθητηρες με αποτελεσμα να χαλανε ευκολα.

      4
  • Γιώργος

    Όλα καλά με την παρουσίαση δεν έχετε βάλει όμως το tracer 7 όπως κάνατε με το 9 που βάλατε την άλλη και τη gt έκδοση στο 7 βάλατε μόνο την gt

      2
    • Mototriti

      Απάντηση: Αγαπητέ Γιώργο, υπάρχει μόνο το Yamaha Tracer 7 GT διότι αυτό παρουσιάστηκε ως μοντέλο 2021 (Το ανανεωμένο Yamaha Tracer 700 έχει παρουσιασθεί από πέρσι)

        9