Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα

    Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα

    Η γνωστή λύση του ατσάλινου σωληνωτού πλαισίου βρίσκει εφαρμογή και στoDaytona Explorer 125, το οποίο κρύβεται επιμελώς από τα πλαστικά μέρη της μοτοσυκλέτας. Ατσάλινο είναι και το ψαλίδι που εφοδιάζεται με ένα απλό μονό αμορτισέρ, σε αντίθεση με μπροστά, όπου συναντάμε ένα usd πιρούνι διαδρομής 150 χλστ. χωρίς ρυθμίσεις. Το ανάποδο μπροστινό σύστημα μαζί με τους ακτινωτούς τροχούς των 19 και 17 ιντσών αντίστοιχα, είναι αυτά που δίνουν στο μικρό adventure τις ανάλογες off road ικανότητες.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

    Την επιβράδυνση τουExplorerαναλαμβάνει ένα σύστημα συνδυασμένης πέδησης(CBS) που αποτελείται από δύο διπίστονες δαγκάνες εμπρός και πίσω, με ένα μονό δίσκο 267 χλστ. μπροστά, έναν 220 χλστ. πίσω και σωληνάκια υψηλής πίεσης. Τα ελαστικά διπλής χρήσης και διαστάσεων 90/90 μπροστά και 110/90 πίσω, διευρύνουν ακόμα περισσότερο το πεδίο δράσης και στις off-road διαδρομές.

    Σελίδα 1Daytona Explorer 125 - Test
    Σελίδα 2Σχεδίαση - Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7Η άποψή μας
    Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά

    DAYTONA: Εξουσιοδοτημένο service SYM-DAYTONA