Κινητήρας
Κινητήρας
  • Κινητήρας
  • Κινητήρας

Κινητήρας

Όπως μαρτυράει και το όνομά του, τοDaytonaExplorer 125 εφοδιάζεται με ένα νέο μονοκύλινδρο τετράχρονο κινητήρα 125 κ.εκ. με 4 βαλβίδες επί κεφαλής και τη συμπίεση να ορίζεται στο 10,8:8, πληρώντας τις αυστηρές προδιαγραφές Euro 5. Η κίνηση μεταφέρεται στο πίσω τροχό μέσω ενός 5τάχυτου κιβωτίου, με την συνολική του απόδοση να ορίζεται στους 12,2 ίππους με μέγιστη ροπή 9,5 Nm, νούμερα που χαρίζουν τελική πάνω από 100 χλμ./ώρα. Την τροφοδοσία του έχει αναλάβει ένα σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού EFI, ενώ ένα ψυγείο λαδιού σε συνδυασμό με τις ψύκτρες αέρα της κεφαλής,  δεν αφήνουν τον κινητήρα να ανεβάσει υψηλές θερμοκρασίες. Σημαντική και μη αμελητέα προσθήκη, είναι η εκκίνηση του κινητήρα με μανιβέλα θυμίζοντας μοτοσυκλέτες της «παλιάς σχολής». Η μέση κατανάλωση που μετρήσαμε κατά τη διάρκεια των δοκιμών, κυμαίνεται στα αποδεκτά νούμερα της καθημερινής χρήσης, των 3 λτ./100 χλμ. Τώρα αν αναλογιστείς πως το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 15 λτ., διαπιστώνεις πως η αυτονομία του μπορεί να αγγίξει τα 500 χλμ., γεγονός που θα σε κάνει να ξεχάσεις τις επισκέψεις στο βενζινάδικο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Σελίδα 1Daytona Explorer 125 - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά

DAYTONA: Εξουσιοδοτημένο service SYM-DAYTONA