Ανεση - Εργονομία
Ανεση - Εργονομία
Ανεση - Εργονομία
Ανεση - Εργονομία
  • Ανεση - Εργονομία
  • Ανεση - Εργονομία
  • Ανεση - Εργονομία
  • Ανεση - Εργονομία

Ανεση - Εργονομία

Μοτοσυκλέτες αυτής της κατηγορίας με παρόμοιες διαστάσεις σχεδόν μετριούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού. Η θέση οδήγησης του Daytona Explorer 125 έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να μην «ξενίσει» κανένα αρχάριο αναβάτη αλλά και κανένα έμπειρο, αφού ο καθένας θα αισθανθεί οικεία στη σέλα του. Το τιμόνι βρίσκεται στο κατάλληλο ύψος με τα χέρια να σχηματίζουν σχετικά μεγάλη περιεχόμενη γωνία λόγω του μεγέθους του, ενώ ο αναβάτης κάθεται σχετικά χαμηλά και μέσα στη μοτοσυκλέτα, αφούηαπόσταση από το έδαφος βρίσκεταιστα 850 χλστ. Τα μαρσπιέ του αναβάτη βρίσκονται λίγο πιο μπροστά από τη θέση του, δημιουργώντας έτσι ένα ξεκούραστο εργονομικότρίγωνο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Με τη σειρά της, η σέλα έχει αρκετόαφρώδες για να σε κρατήσει άνετο στην πολύωρη οδήγηση ακόμα και μέσα στην πόλη, με τον πίσω συνεπιβάτη να κάθεται λίγο ψηλότερα έχοντας όμως στη διάθεσή του τις αρκετά πρακτικές χειρολαβές. Ο οδηγός λαμβάνει την απαραίτητη πληροφόρηση μέσω ευανάγνωστων αναλογικών οργάνων, ενώοι διακόπτες είναι απλοί και εύκολοι στη λειτουργία τους.

Σελίδα 1Daytona Explorer 125 - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά

DAYTONA: Εξουσιοδοτημένο service SYM-DAYTONA