LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Όμορφα αλλά πολύ λιτά τα όργανα

Επιθετικό το design του προβολέα, μέτρια απόδοση

Χώρος 19,5 λίτρων κάτω από τη σέλα που χωράει ένα full face κράνος.

Ανεση-εργονομία: Ικανοποιεί απόλυτα

Χάρη στο νέο πλατύτερο υποπλαίσιο, η σέλα έχει πάρει πραγματικά βασιλικές διαστάσεις, θα βολέψει δύο μεγαλόσωμα άτομα, όμως με τέτοιο πλάτος την περιμέναμε πιο άνετη. Δυστυχώς έιναι σχετικά σκληρή καθώς δεν διαθέτει πολύ αφρώδες.
Το χαμηλό ύψος των 758 χλστ., σημαίνει πως ακόμα και οι κάτω του 1.70 θα πατήσουν εύκολα στο έδαφος όλο το πέλμα του ποδιού. Εξέλιξη αποτελεί το γεγονός πως το άνοιγμα της για πρόσβαση στο ρεζερβουάρ και στον αποθηκευτικό χώρο γίνεται από τον κεντρικό διακόπτη. Ναι, όπως στα scooter!

Και μιας και αναφερθήκαμε στο άνοιγμα της σέλας, ας δούμε τι κρύβεται από κάτω, καθώς  εδώ βρίσκονται δύο από τα δυνατότερα χαρτιά του HelmIn.

Πρώτο υπέρ-ατού, ο τεράστιος για παπί αποθηκευτικός χώρος των 19,5 λίτρων, που θα σας επιτρέψει να βολέψετε μέσα ένα... Full-Face κράνος! Τι είπες τώρα. Εδώ ακόμα και σήμερα αρκετά scooter των 125-150 κ.εκ. κατηγορίας ΔΕΝ παίρνουν Full-Face! Σημειώστε πως εμείς βάλαμε με άνεση κράνος μεγέθους Μ (με αεραγωγούς μάλιστα), και κατόπιν και ένα διαφορετικό, μεγέθους L.

Δεύτερο υπέρ-ατού κάτω από τη σέλα, το μεγάλο για παπί ρεζερβουάρ των 5,6 λίτρων, γεγονός που χαρίζει στο Supra-X αυτονομία μοτοσικλέτας. 

Εντυπωσιακή λεπτομέρεια αποτελεί το σύστημα ασφαλείας του κεντρικού διακόπτη, στο στιλ που έχουμε συνηθίσει από τα scooter - και μόνο - όπου όταν ο αναβάτης αφαιρεί το κλειδί από τον κεντρικό διακόπτη, κλειδώνοντας το παπί, ένα έλασμα κλείνει αυτόματα την οπή του διακόπτη. Για να ανοίξει ο διακόπτης το έλασμα, βάζει το πίσω μέρος του κλειδιού στην εσοχή δίπλα στο διακόπτη, και περιστρέφει.

Περνώντας στα όργανα, παράπονο από την αισθητική κανένα, από τις ενδείξεις όμως ναι. Βλέπετε αυτά είναι λιτά, ακόμα πιο πολύ και από του Innova, και ειδικά ύστερα από την υιοθέτηση τόσων ευκολιών από τον κόσμο των scooter θα περιμέναμε κάτι ανάλογο και στην πληροφόρηση του αναβάτη. Θα θέλαμε τουλάχιστον ένα ρολόι, κι ένα μερικό χιλιομετρητή, αλλά η Honda δεν μας έκανε τη χάρη. Όπως έχει, το Supra-X 125 HelmIn διαθέτει όργανα αναλογικών και μόνο ενδείξεων, με κοντέρ, δείκτη καυσίμου, ολικό χιλιομετρητή και ένδειξη σχέσης κιβωτίου, ενώ φυσικά διαθέτει και τις απαραίτητες ενδεικτικές λυχνίες για φλας, μεγάλη σκάλα φώτων, νεκρά και βλάβη ψεκασμού.

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τελευταίες Ειδήσεις

Royal Alloy GT2 125 ABS TCS Touring: Με 14 ίππους , Traction control και δικάναλο ABS

Kove 800X Rally - Test

Τα naked A2 κατηγορίας με τη χαμηλότερη κατανάλωση

Kove MAVERICK 510X: Νέα πρόταση στα μεσαία adventure με έμφαση στον εξοπλισμό

CFMOTO 450CL-C MY26: Παρουσιάστηκε αναβαθμισμένο εμφανισιακά και πιο άνετο

ΕΛ.ΑΣ.: Συνάντηση με την Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ για δωρεά ηλεκτρικών μοτοσυκλετών

Νέος δίχρονος κινητήρας της GM: Πατέντα με e-Turbo και θυρίδες χιτωνίου αλλάζει τα δεδομένα

Vespa Slitta Babbo Natale: Το πιο χριστουγεννιάτικο concept της Piaggio στο κέντρο του Μιλάνου

Μπορώ να δείξω στην Τροχαία το δίπλωμα από το κινητό; – Τι ισχύει με τον νέο ΚΟΚ

Επιλεγμένα μοντέλα Ducati τώρα με όφελος τιμής έως 4000 ευρώ

Τέλη Κυκλοφορίας: Τι ισχύει σε μεταβίβαση οχήματος, συνιδιοκτησία και αναλογικά τέλη – Ο οδηγός της ΑΑΔΕ

Βρες εξουσιοδοτημένο συνεργείο

Αγόρασε νέα προϊόντα και ανταλλακτικά

περισσότερα »

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ