Το Supra-X 125 αφήνει κατά μέρος τις sport βλέψεις του μεγάλου ανταγωνιστή του στην κατηγορία -λέγε με Crypton X 135, και επικεντρώνεται αντίθετα στην άνεση, και στη χρηστικότητα, με καινοτομίες που προέρχονται από το χώρο των scooter, και εντυπωσιάζουν ευχάριστα.
|
Κινητήρας |
1Κ, 4Τ, Α/Ψ, 1ΕΕΚ, 2Β |
|
|
Κυβισμός (κ.εκ.) |
125 |
|
|
52,4 x 57,9 |
|
|
Συμπίεση (:1) |
9,3 |
|
|
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
9,12/7.500 |
|
|
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
1/3.000 |
|
|
Τροφοδοσία |
Ηλεκτρονικός ψεκασμός PGM-FI |
|
|
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ, ρεζέρβας (λίτρα) |
5,6 / Δ.Α. |
|
|
Βάρος (κιλά) |
105 (γεμάτο) |
|
|
Τελική Ταχύτητα (χλμ/ώρα) |
110 |
|
|
Κατανάλωση (lt/100χλμ.) |
2,1 |
|
|
Πλαίσιο |
|
|
|
Τύπος |
Ατσάλινης ραχοκοκαλιάς, με σωλήνες τετραγωνικής διατομής |
|
|
Αναρτήσεις |
|
|
|
Εμπρός |
Συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι |
|
|
Διαδρομή (χλστ.) |
Δ.Α. |
|
|
Πίσω |
Δύο αμορτισέρ |
|
|
Διαδρομή (χλστ.) |
Δ.Α. |
|
|
Φρένα |
|
|
|
Εμπρός |
Δίσκος 220 χλστ. |
|
|
Πίσω |
Δίσκος 190 χλστ. |
|
|
Τροχοί-Ελαστικά |
|
|
|
Εμπρός |
70-90-17 |
|
|
Πίσω |
80/90-17 |
|
|
Διαστάσεις |
|
|
|
Μήκος (χλστ.) |
1.895 |
|
|
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.240 |
|
|
Πλάτος (χλστ.) |
725 |
|
|
Ύψος σέλας (χλστ.) |
758 |
|
|
Εξοπλισμός |
|
|
|
ABS/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
|
|
Traction
Control/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
|
|
Στροφόμετρο |
Ν |
|
|
Immobiliser |
Ν |
|
|
Υπολογιστής
ταξιδιού |
Ν |
|
|
Μερικός
χιλιομετρητής |
Ν |
|
|
Δείκτης
βενζίνης |
Y |
|
|
Δείκτης
θερμοκρασίας |
Ν |
|
|
Θερμοκρασία
περιβάλλοντος |
Ν |
|
|
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
|
|
Ρυθμιζόμενες
μανέτες Σ/Φ |
Ν/Ν |
|
|
Πλάγιο
σταντ |
Y |
|
|
Κεντρικό
σταντ |
Y |
|
|
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ/Ν |
|
|
Ρυθμιζόμενες
αναρτήσεις Ε/Π |
Ν/Ν |
Royal Alloy GT2 125 ABS TCS Touring: Με 14 ίππους , Traction control και δικάναλο ABS
Τα naked A2 κατηγορίας με τη χαμηλότερη κατανάλωση
CFMOTO 450CL-C MY26: Παρουσιάστηκε αναβαθμισμένο εμφανισιακά και πιο άνετο
ΕΛ.ΑΣ.: Συνάντηση με την Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ για δωρεά ηλεκτρικών μοτοσυκλετών
Νέος δίχρονος κινητήρας της GM: Πατέντα με e-Turbo και θυρίδες χιτωνίου αλλάζει τα δεδομένα
Vespa Slitta Babbo Natale: Το πιο χριστουγεννιάτικο concept της Piaggio στο κέντρο του Μιλάνου
Μπορώ να δείξω στην Τροχαία το δίπλωμα από το κινητό; – Τι ισχύει με τον νέο ΚΟΚ
Επιλεγμένα μοντέλα Ducati τώρα με όφελος τιμής έως 4000 ευρώ
Test μεταχειρισμένου - Triumph Street Triple RS 765 (2017-2020)
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.