Το Supra-X 125 αφήνει κατά μέρος τις sport βλέψεις του μεγάλου ανταγωνιστή του στην κατηγορία -λέγε με Crypton X 135, και επικεντρώνεται αντίθετα στην άνεση, και στη χρηστικότητα, με καινοτομίες που προέρχονται από το χώρο των scooter, και εντυπωσιάζουν ευχάριστα.
Κινητήρας |
1Κ, 4Τ, Α/Ψ, 1ΕΕΚ, 2Β |
|
Κυβισμός (κ.εκ.) |
125 |
|
|
52,4 x 57,9 |
|
Συμπίεση (:1) |
9,3 |
|
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
9,12/7.500 |
|
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
1/3.000 |
|
Τροφοδοσία |
Ηλεκτρονικός ψεκασμός PGM-FI |
|
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ, ρεζέρβας (λίτρα) |
5,6 / Δ.Α. |
|
Βάρος (κιλά) |
105 (γεμάτο) |
|
Τελική Ταχύτητα (χλμ/ώρα) |
110 |
|
Κατανάλωση (lt/100χλμ.) |
2,1 |
|
Πλαίσιο |
|
|
Τύπος |
Ατσάλινης ραχοκοκαλιάς, με σωλήνες τετραγωνικής διατομής |
|
Αναρτήσεις |
|
|
Εμπρός |
Συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι |
|
Διαδρομή (χλστ.) |
Δ.Α. |
|
Πίσω |
Δύο αμορτισέρ |
|
Διαδρομή (χλστ.) |
Δ.Α. |
|
Φρένα |
|
|
Εμπρός |
Δίσκος 220 χλστ. |
|
Πίσω |
Δίσκος 190 χλστ. |
|
Τροχοί-Ελαστικά |
|
|
Εμπρός |
70-90-17 |
|
Πίσω |
80/90-17 |
|
Διαστάσεις |
|
|
Μήκος (χλστ.) |
1.895 |
|
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.240 |
|
Πλάτος (χλστ.) |
725 |
|
Ύψος σέλας (χλστ.) |
758 |
|
Εξοπλισμός |
|
|
ABS/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
|
Traction
Control/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
|
Στροφόμετρο |
Ν |
|
Immobiliser |
Ν |
|
Υπολογιστής
ταξιδιού |
Ν |
|
Μερικός
χιλιομετρητής |
Ν |
|
Δείκτης
βενζίνης |
Y |
|
Δείκτης
θερμοκρασίας |
Ν |
|
Θερμοκρασία
περιβάλλοντος |
Ν |
|
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
|
Ρυθμιζόμενες
μανέτες Σ/Φ |
Ν/Ν |
|
Πλάγιο
σταντ |
Y |
|
Κεντρικό
σταντ |
Y |
|
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ/Ν |
|
Ρυθμιζόμενες
αναρτήσεις Ε/Π |
Ν/Ν |
Kymco Downtown 350i: Αναβαθμισμένο All-round GT Scooter
3 χρόνια μετά το τραγικό δυστύχημα κατηγορεί μάρτυρας τον νεκρό Ιάσονα
Voge DS525X: Με τέτοια τιμή και εξοπλισμό, έχει αντίπαλο;
Best Moto by LS2 – Τα Best Seller μοντέλα του 2023
Διάλεξε το τέλειο κράνος σε 3 βήματα
Σπάνια Ducati του 1986 στο «σφυρί», με μόνο 6.134 χιλιόμετρα
Τα λιπαντικά των ELF και Petronas έφτασαν στη Bonelli
Δωρεάν έλεγχος για την MV Agusta σου με το πρόγραμμα We Care
Νέο 650cc Bobber με 240 λάστιχο πίσω από την Κίνα
Ρετρό μοτοσυκλέτες έως 3.000 ευρώ για δίπλωμα αυτοκινήτου
Tα 350άρια της Royal Enfield - Βουτιά στο παρελθόν με το βλέμμα στο μέλλον
Μπίλιες Dr. Pulley: Η μόνη βελτίωση που χρειάζεται το scooter σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr