Το Supra-X 125 αφήνει κατά μέρος τις sport βλέψεις του μεγάλου ανταγωνιστή του στην κατηγορία -λέγε με Crypton X 135, και επικεντρώνεται αντίθετα στην άνεση, και στη χρηστικότητα, με καινοτομίες που προέρχονται από το χώρο των scooter, και εντυπωσιάζουν ευχάριστα.
| 
   Κινητήρας  | 
  
   1Κ, 4Τ, Α/Ψ, 1ΕΕΚ, 2Β  | 
 |
| 
   Κυβισμός (κ.εκ.)  | 
  
   125  | 
 |
  
  | 
  
   52,4 x 57,9  | 
 |
| 
   Συμπίεση (:1)  | 
  
   9,3  | 
 |
| 
   Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)  | 
  
   9,12/7.500  | 
 |
| 
   Ροπή (kgm/σ.α.λ.)  | 
  
   1/3.000  | 
 |
| 
   Τροφοδοσία  | 
  
   Ηλεκτρονικός ψεκασμός PGM-FI  | 
 |
| 
   Χωρητικότητα
  ρεζερβουάρ, ρεζέρβας (λίτρα)  | 
  
   5,6 / Δ.Α.  | 
 |
| 
   Βάρος (κιλά)  | 
  
   105 (γεμάτο)  | 
 |
| 
   Τελική Ταχύτητα (χλμ/ώρα)  | 
  
   110  | 
 |
| 
   Κατανάλωση (lt/100χλμ.)  | 
  
   2,1  | 
 |
| 
   Πλαίσιο  | 
  
   
  | 
 |
| 
   Τύπος  | 
  
   Ατσάλινης ραχοκοκαλιάς, με σωλήνες τετραγωνικής διατομής  | 
 |
| 
   Αναρτήσεις  | 
  
   
  | 
 |
| 
   Εμπρός  | 
  
   Συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι  | 
 |
| 
   Διαδρομή (χλστ.)  | 
  
   Δ.Α.  | 
 |
| 
   Πίσω  | 
  
   Δύο αμορτισέρ  | 
 |
| 
   Διαδρομή (χλστ.)  | 
  
   Δ.Α.  | 
 |
| 
   Φρένα  | 
  
   
  | 
 |
| 
   Εμπρός  | 
  
   Δίσκος 220 χλστ.  | 
 |
| 
   Πίσω  | 
  
   Δίσκος 190 χλστ.  | 
 |
| 
   Τροχοί-Ελαστικά  | 
  
   
  | 
 |
| 
   Εμπρός  | 
  
   70-90-17  | 
 |
| 
   Πίσω  | 
  
   80/90-17  | 
 |
| 
   Διαστάσεις  | 
  
   
  | 
 |
| 
   Μήκος (χλστ.)  | 
  
   1.895  | 
 |
| 
   Μεταξόνιο (χλστ.)  | 
  
   1.240  | 
 |
| 
   Πλάτος (χλστ.)  | 
  
   725  | 
 |
| 
   Ύψος σέλας (χλστ.)  | 
  
   758  | 
 |
| 
   Εξοπλισμός  | 
  
   
  | 
 |
| 
   ABS/Ρυθμ.  | 
  
   Ν/Ν  | 
 |
| 
   Traction
  Control/Ρυθμ.  | 
  
   Ν/Ν  | 
 |
| 
   Στροφόμετρο  | 
  
   Ν  | 
 |
| 
   Immobiliser  | 
  
   Ν  | 
 |
| 
   Υπολογιστής
  ταξιδιού  | 
  
   Ν  | 
 |
| 
   Μερικός
  χιλιομετρητής  | 
  
   Ν  | 
 |
| 
   Δείκτης
  βενζίνης  | 
  
   Y  | 
 |
| 
   Δείκτης
  θερμοκρασίας  | 
  
   Ν  | 
 |
| 
   Θερμοκρασία
  περιβάλλοντος  | 
  
   Ν  | 
 |
| 
   Ζελατίνα/Ρυθμ.  | 
  
   Ν/Ν  | 
 |
| 
   Ρυθμιζόμενες
  μανέτες Σ/Φ  | 
  
   Ν/Ν  | 
 |
| 
   Πλάγιο
  σταντ  | 
  
   Y  | 
 |
| 
   Κεντρικό
  σταντ  | 
  
   Y  | 
 |
| 
   Χειρολαβές/Σχάρα  | 
  
   Υ/Ν  | 
 |
| 
   Ρυθμιζόμενες
  αναρτήσεις Ε/Π  | 
  
   Ν/Ν  | 
 



CFMOTO DUAL 250: Στην Ermidis Moto μπορείς να το δεις από κοντά πριν κυκλοφορήσει
3 γενιές τεχνογνωσίας Kawasaki
Δημητρίου Moto Parts: Αποκλειστικά επώνυμα ανταλλακτικά
Καφετζάκης: Η φροντίδα που αξίζει η BMW σου
Πως βλέπεις αν έχεις κλήση από τις νέες κάμερες στους δρόμους;
EMOOV JSM1: GT ηλεκτρικό scooter με 110χλμ/ώρα τελική και αυτονομία 200 χλμ.
REPSOL λιπαντικό 10w40 Smarter Sport Semi synthetic MA2 4L
Πρέπει να εφαρμοστούν εισοδηματικά κριτήρια στα πρόστιμα της τροχαίας;
BMW C400 GT & C400 X: Με premium εξοπλισμό και τεχνολογία FlexCase
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία:   Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.:  998384177 
Δ.Ο.Υ.:  ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail:  [email protected]
 
Τηλέφωνο: 211 1085500 
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr 
Διοικητικά Στελέχη     
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη  Δάφνη Τριανταφύλλη 
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής:  Νίκος Καρανάσιος 
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης 
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.