Το νέο SV650 εκπληρώνει άριστα τον ρόλο του ως μοτοσικλέτα καθημερινής χρήσης και δεν σταματά εκεί. Προσθέτει πάνω σε αυτό αφού οι δυνατότητές του δεν το περιορίζουν μόνο στο αστικό και περιαστικό περιβάλλον. Ο νεοεισερχόμενος στα “πολλά” κυβικά αναβάτης θα το χαρεί από την πρώτη στιγμή, όπως και ο αρχάριος, και θα έχει να παίρνει πολλά από τη μοτοσικλέτα, καθώς εξελίσσεται, αφού το SV είναι ιδιαίτερα ικανό. Από δύναμη δεν θα μείνει ποτέ, ενώ με μικρές βελτιώσεις σε βάθος χρόνου (κυρίως στις αναρτήσεις) μπορεί να το κάνει καλύτερο.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, V2, Y/Ψ, 8β |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
645 |
Διάμετρος
x Διαδρομή (χλστ.) |
81x62,6 |
Συμπίεση
(:1) |
11,2 |
Ισχύς
(ίπποι/σ.α.λ.) |
75/8.500 |
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
6,5/8.100 |
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
13,8 |
Κατανάλωση
(λίτρα/100χλμ.) |
4,6 |
Βάρος,
πλήρες (kg) |
197 |
Τελική
Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
215 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο, χωροδικτύωμα |
Αναρτήσεις
Ε |
Συμβατικό, 41 χλστ., |
Διαδρομή
(χλστ.) |
125 |
Αναρτήσεις
Π |
Αμορτισέρ, ΠΕ |
Διαδρομή |
63 |
Φρένα
Ε (χλστ.) |
2Δ /290, 2Ε, ABS |
Φρένα
Π (χλστ.) |
Δ /260, 1Ε ABS |
Τροχοί-Ελαστικά
|
|
Ελαστικό
Ε |
120/70-17" |
Ελαστικό
Π |
160/60-17" |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.140 |
Πλάτος (χλστ.) |
760 |
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.445 |
Ύψος
σέλας (χλστ.) |
785 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/Ν |
Traction
Control/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
Στροφόμετρο |
Y |
Immobiliser |
Y |
Υπολογιστής
ταξιδιού |
Ν |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Y |
Ένδειξη
βενζίνης |
Y |
Δείκτης
θερμοκρασίας |
Y |
Θερμοκρασία
περιβάλλοντος |
Ν |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες Δ/Α |
Ν/ Y |
Πλάγιο
σταντ |
Y |
Κεντρικό
σταντ |
Ν |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Ν/Ν |
Ρυθμιζόμενες
αναρτήσεις Ε/Π |
Ν/Υ |
Προσιτά 125άρια με 16άρη τροχό εμπρός και ABS/TCS στον στάνταρ εξοπλισμό
Morbidelli SC 125 LX 2025 - Test
Triumph Trident 800: Πιάστηκε σε δοκιμές το νέο μεσαίο Roadster στην Ινδία
Marshal Cruiser: Διέρρευσαν τα σχέδια από το νέο κινεζικό custom με φουτουριστικό design
Νέα Honda CB 500 SF: Επίσημα το μεγάλο comeback της Super Four στην Κίνα
Test κράνος Caberg Soho: Jet μεγάλης κάλυψης, με εξαιρετικό εξαερισμό
Σε εφαρμογή το σχέδιο για τα ηλεκτρικά πατίνια στην Αθήνα με τέλη στάθμευσης
Triumph: Δώρο πακέτο βαλιτσών σε Tiger 900 & 1200 και μειωμένες τιμές στη σειρά Scrambler
Benelli BN125: Με 13,5 λίτρα ρεζερβουάρ και ανεστραμμένο πιρούνι
Honda Gorilla: Ο μεγάλος αδερφός του Monkey που έγινε θρύλος
Test Μεταχειρισμένου: KTM Duke 390 (2017–2024)
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.
Μετά από 9 μήνες ψάξιμο ή sv650 αποδείχτηκε ή καλύτερη και ομορφότερη μηχανή .....και την ΑΓΟΡΑΣΑ....σίγουρος ότι ή επιλογή αυτή αξίζει ταλληρα !!!