Έχοντας πλέον την υποστήριξη του Piaggio Gruppo, η ιταλική φίρμα έχει αφήσει πίσω της τα προβλήματα. Το Moto Guzzi Stelvio 1200 σηματοδοτε μίa νέα εποχή, καθώς πρόκειται για μια μοτοσικλέτα χωρίς «ιδιοτροπίες», ενώ παράλληλα είναι ξεχωριστή, εντυπωσιακή, ευχάριστη και εύκολη στην οδήγηση. Και όλα αυτά με το χαρακτήρα που ξέρουν να δίνουν στις κατασκευές τους οι παθιασμένοι με τα μηχανοκίνητα γείτονές μας, Ιταλοί.
|
Τεχνικά
Χαρακτηριστικά |
|
|
Κινητήρας |
4Τ, 2K, A/Ψ 8Β |
|
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
1.151 |
|
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
95x81.12 |
|
Συμπίεση
(:1) |
11 |
|
Ισχύς
(ίπποι/σ.α.λ.) |
105/7.250 |
|
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
11.5/5.800 |
|
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
|
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
32 |
|
Κατανάλωση
(λτ/100χμ) |
6,8 |
|
Τελική
ταχύτητα (χμ/ώρα) |
215 |
|
Βάρος, κενό (kg) |
257 |
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
|
Τύπος |
Ατσάλινο δύο δοκών |
|
Αναρτήσεις
Ε |
USD Marzocchi, 45mm, ΑΣ, ΑΕ, ΠΕ |
|
Διαδρομή
(χλστ.) |
170 |
|
Αναρτήσεις
Π |
Αμορτισέρ Sachs, ΑΕ, ΠΕ |
|
Διαδρομή
(χλστ.) |
170 |
|
Φρένα
Ε (χλστ.) |
2Δ/320mm |
|
Φρένα
Π (χλστ.) |
Δ/282mm |
|
Τροχοί-Ελαστικά |
|
|
Ελαστικό
Ε |
110/80-19 |
|
Ελαστικό
Π |
150/70-17 |
|
Διαστάσεις |
|
|
Μήκος (χλστ.) |
2.250 |
|
Πλάτος (χλστ.) |
920 |
|
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.535 |
|
Ύψος
σέλας (χλστ.) |
820-840 |
|
Εξοπλισμός |
|
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ |
|
Traction
Control/Ρυθμ. |
Υ |
|
Στροφόμετρο |
Υ |
|
Immobiliser |
Υ |
|
Υπολογιστής
ταξιδιού |
Υ |
|
Μερικός
χιλιομετρητής |
Y |
|
Ένδειξη
βενζίνης |
Y |
|
Δείκτης
θερμοκρασίας |
Y |
|
Θερμοκρασία
περιβάλλοντος |
Υ |
|
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Υ |
|
Ρυθμιζόμενες
μανέτες Σ/Φ |
Υ |
|
Πλάγιο
σταντ |
Y |
|
Κεντρικό
σταντ |
Υ |
|
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ |
|
Ρυθμιζόμενες
αναρτήσεις Ε/Π |
Υ |
Γιατί το κράτος στοχοποιεί τις μοτοσυκλέτες;
Yamaha: Τρικύλινδρο Tenere στον ορίζοντα και πιθανή επιστροφή YZF-R1
Triumph: Χριστουγεννιάτικες προσφορές με μειώσεις τιμών και αξεσουάρ αξίας εως 2.350 ευρώ
Κλειδαριές δισκοφρένου με συναγερμό της Oxford
Πέντε 300άρια scooter με τιμή κάτω από 5.000 ευρώ.
Kymco Dink-X 125 TCS: Adventure χαρακτήρας στην αστική καθημερινότητα
Damon HyperSport Race: Δηλώνει «70% έτοιμο» το ηλεκτρικό superbike
QJMotor COV 125: Με 15 ίππους , ανεστραμμένο πιρούνι και πίσω ανάρτηση με μοχλικό
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.