Το πολυτελές θωρηκτό δεν γίνεται να περάσει απαρατήρητο!

    Οδηγώντας

    Πω πω τι είναι αυτό; Θηρίο ε; Θα με κατασπαράξει; Από εμφάνιση σκίζει!  Αυτά και άλλα τέτοια συναφή, αρκούν για να περιγράψουν τα συναισθήματα που σου προκαλεί το Street Glide, πριν ακόμα καθίσεις στην μεγαλεπήβολη σέλα του. Πρόκειται για μια εξέχουσα προσωπικότητα που δηλώνει απερίφραστα και κατηγορηματικά την πολυτελή καταγωγή του. Λογότυπα της Harley παντού, έτσι για να σου θυμίζουν την ποιότητα αλλά και την διαφορετικότητα του Glide. Πάνω στο Glide, τίποτα δεν καμουφλάρεται, τίποτα δεν είναι μετρημένο! Επιβάλει την παρουσία του όπου και αν κινείται.  Δεν χρειάζεται κλειδί για να εκκινήσεις το V-Twin ( keyless ride), χρειάζεσαι όμως λίγη προσπάθεια για να το σηκώσεις από το πλαϊνό σταντ. 379 ολόκληρα κιλά είναι αυτά. Μιας και ανέφερα το σταντ, θα μπορούσε να έχει μεγαλύτερη γωνία κλίσης, γιατί σε αγχώνει, όταν σταθμεύεις σε ανώμαλες επιφάνειες. Ακόμα και η τοποθέτηση ενός χειρόφρενου δεν θα ήταν άσχημη ιδέα. 

    Το χαρακτηριστικό κλακ της πρώτης στο σασμάν ( μπαίνει εύκολα και η νεκρά) και η απομόνωση της μανέτας στο μαλακό συμπλέκτη, δίνουν ώθηση στους τροχούς και φτερά στο Glide, που ξαφνικά μοιάζει να υποβλήθηκε σε δίαιτα express και αυτό γιατί η αίσθηση του βάρους εν κινήσει μειώνεται, σε βαθμό που μπορείς να ελέγξεις τα πάντα χωρίς προβλήματα, δείγμα της σωστής κατανομής του πλαισίου. Στην πόλη τα πράγματα είναι πιο δύσκολα λόγω όγκου και μικρού κοψίματος τιμονιού, όχι όμως στον βαθμό που φανταζόμουν. Θα κολλήσει σε πυκνό μποτιλιάρισμα, όμως σε κανονική ροή κίνησης, ο ροπάτος κινητήρας και ο μαλακός συμπλέκτης δεν σε κουράζουν, βοηθώντας το μαύρο θηρίο να αντεπεξέλθει στη ζούγκλα της πόλης. 

    To Glide παρέχει επιπλέον ασφάλεια, καταργώντας την φράση ΅Άδεν σε είδαΆ, αφού δεν υπάρχει περίπτωση να μην το παρατηρήσουν και οι τετράτροχοι οδηγοί. Και αν δεν.. η κόρνα με ένταση φορτηγού(!) θα κάνει τη δουλειά. Σε αυτές τις συνθήκες με εντυπωσίασε η λειτουργία της ψύξης του κινητήρα, ενώ και η θερμότητα που μεταδίδεται από τους λαιμούς και τα επιμέρους τμήματα της εξάτμισης στον αναβάτη, είναι σημαντικά λιγότερη.  Ένα μικρό παράπονο έχω με την απουσία traction control, το οποίο θα ήταν αρκετά χρήσιμο σε γλιστερές επιφάνειες. Και όταν οι δρόμοι αδειάσουν, η τουριστική πλευρά της Harley έρχεται στο προσκήνιο. Όχι μην φανταστείς μια ανιαρή διαδικασία μετάβασης από το ένα σημείο στο άλλο. Εδώ τα πράγματα έχουν αλλάξει άρδην. Ο κινητήρας διαθέτει ροπή ρυμούλκησης και τραβάει από το ρελαντί με οποιαδήποτε σχέση στο σασμάν. Οι αναρτήσεις βιδώνουν το Glide στην άσφαλτο, παρέχοντας πρόσφυση και σταθερότητα σε ευθεία και στροφές, ενώ τα φρένα επιβραδύνουν εντυπωσιακά το βαρύ κορμί του.