Αρκετά ισχυρός ο Milwaukee Eight των 1745 κυβικών. Η ροπή επαρκεί ακόμα για ρυμούλκηση οχημάτων.

    Κινητήρας

    Ο Milwaukee Eight που βρίσκεται στα σπλάχνα του πολυτελούς μοντέλου, προσφέρει ταχύτερη και πιο ομαλή απόκριση γκαζιού. Οι μηχανικοί έκαναν εξαιρετική δουλειά, καθώς με την τοποθέτηση αντικραδασμικού άξονα, μπορεί να μείωσαν το 75% των δονήσεων του κινητήρα, χωρίς όμως να χαθεί το χαρακτηριστικό τρεμόπαιγμα των Harley. Λιγότεροι είναι και οι μηχανικοί θόρυβοι από τα εσωτερικά μέρη του κινητήρα, με αποτέλεσμα να βγαίνει ένας πιο καθαρός και γεμάτος ήχο από την εξάτμιση.  Η ελαφρώς υποτετράγωνη διάταξη, διαθέτει διάμετρο 100 χιλιοστά με διαδρομή 111,1 χιλιοστά με σχετικά ήπια αναλογία συμπίεσης 10 προς 1 στην κλασική διαμόρφωση V-Twin 45 μοιρών. 

    Με χωρητικότητα 1754 κυβικά εκατοστά και ροπή 15,3 κιλά, η Harley υποστηρίζει ότι το νέο μοντέλο γρηγορότερο σε επιταχύνσεις από στάση αλλά και ρεπρίζ.  Η ισχύς μεταδίδεται χάρη στον υδραυλικό μονόδρομο συμπλέκτη και μέσω ενός 6-τάχυτου κιβωτίου φτάνει στον πίσω τροχό. Λογική η κατανάλωση καυσίμου, με την μέση τιμή των 7,4 λίτρων στα 100 χιλιόμετρα να προσφέρει αρκετά καλή αυτονομία, σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 22,7 λίτρων.