Το F 850 συμπεριφέρεται απόλυτα ελεγχόμενα στο χώμα. Η θέση οδήγησης είναι ιδανική και στα εκτός δρόμου μονοπάτια.

    Οδηγώντας

    Με την άφιξη του F 850, αποδεικνύεται περίτρανα ότι η Γερμανική εταιρία θέλησε να συνεχίσει την επιτυχημένη σειρά των μεσαίων Adventure, χωρίς ωστόσο να διστάσει να προβεί σε ριζικές αλλαγές που αναμόρφωσαν πλήρως το νέο μοντέλο.  Έτσι κατάφερε να παρουσιάσει μια πιο δυνατή μοτοσυκλέτα, που συνδυάζει τα βελτιωμένα χαρακτηριστικά στο ταξίδι με τις αυξημένες ικανότητες στο χώμα. Η θέση οδήγησης βαδίζει σε γνώριμα μονοπάτια με το εργονομικό τρίγωνο να είναι ιδανικό για εντός και εκτός δρόμου οδήγηση. Ο κορμός βρίσκεται σε όρθια θέση, η απόσταση των χεριών από το τιμόνι είναι η σωστή και ο χώρος για τα πόδια αρκετός. Αυτό που αποκομίζεις από την ξεκούραστη θέση οδήγησης, το εισπράττεις και κατά την οδήγηση του  F 850.  Ελαφριά  αίσθηση σε κάθε κίνηση και ευκίνητο με κάθε ταχύτητα, όμως απόλυτα σταθερό σε κάθε συνθήκη, σε σημείο που σε κάνει να απορείς με την ύπαρξη του τροχού των 21 ιντσών μπροστά και των 229 συνολικών κιλών. Η αναθεωρημένη γεωμετρία  έχει μεταμορφώσει το F 850 σε μια εύκαμπτη και ευέλικτη μοτοσυκλέτα, που μετατρέπει την κίνηση στην πόλη σε μια εύκολα επαναλαμβανόμενη διαδικασία. Το τιμόνι κόβει αρκετά, κάτι που βοηθά στους επιτόπιους ελιγμούς και η μαζεμένη αναλογικά σιλουέτα θα βοηθήσει στο να προσπελάσεις κάθε αστικό εμπόδιο. 

    Ο κινητήρας συμπεριφέρεται κόσμια στις χαμηλές στροφές και τίποτα δεν προδικάζει τη συνέχεια. Το χαλαρό τρέμουλο και την απαλότητα μέχρι τις 3000σ.α.λ, διαδέχεται το γρήγορο στροφάρισμα και ο ήχος από αλυσοπρίονο στα ψηλά, που φέρνει σε κάτι από motocross. Το F 850 θα ανταποκριθεί και σε γρήγορους ρυθμούς, με τις αναρτήσεις να μπαίνουν για τα καλά στο παιχνίδι, συμμετέχοντας ενεργά στο κράτημα και την πρόσφυση σε στροφές και ευθείες. Ο αναβάτης νιώθει τον 21άρη τροχό περισσότερο συνδεδεμένο με τον δρόμο. Το σύστημα πέδησης αναλαμβάνει επιτυχώς την άμεση ακινητοποίηση του GS, ενώ τα ελαστικά διπλής χρήσης, θα τα καταφέρουν εξίσου καλά σε δρόμο και χώμα. Και από γκάζι άλλο τίποτα! Οι επιταχύνσεις είναι άμεσες και το quickshifter μειώνει τους χρόνους στα ανεβοκατεβάσματα των σχέσεων. Το μοτέρ δεν δείχνει να δυσανασχετεί ακόμα και μετά τα 160, ενώ το κοντέρ θα σταματήσει στα 210 χιλιόμετρα τελικής. Αυτό που κάνει ξεχωριστό το F 850 είναι η διττή φύση του, που το μετατρέπει σε ένα άριστο χρηστικό εργαλείο καθημερινής χρήσης από τη μία και σε ένα χωμάτινο όπλο από την άλλη. Φτιαγμένο για την πόλη αλλά και για μακρινά ταξίδια, έτοιμο να προσφέρει άνετα και ξεκούραστα χιλιόμετρα. Και σε κάθε εκτός δρόμου μονοπάτι, θα ανακαλύψεις ότι δεν θέτει συμβιβασμούς. Πιο ελαφρύ από το 1200 και πιο εύκολα διαχειρίσιμο, θα σε συντροφεύσει σε όποια περιπέτεια εσύ επιλέξεις. 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    • Jim

      17000 230++++ kg 95 άλογα . Και όταν θα την πάρεις να σου λένε οι άλλοι γιατί δεν πήρες το 1200 . H κατηγορία για σοβαρούς μοτοσυκλέτιστες που πατανε το χωματακι τους και δεν παιρνουν μηχανή για το φαινεσθε έχει κυριως δύο επιλογές africa twin ή το νέο τενερε 700 .. από εκεί και πάνω όλα τα άλλα είναι αχριστες υπερβολες

        17
    • THS

      Μια πολύ ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα και επιτέλους με την εξάτμιση στην "σωστή" πλευρά. Οι βαυαροί πρέπει να προσέξουν λίγο τις τιμές τους γιατί στα ίδια λεφτά παίρνεις ιαπωνικό 1000αρι...Και επίσης αυτούς τους χρωματικούς συνδυασμούς ποιος τους επιλέγει...; Είναι σαν να θέλει να πει σε έναν 40αρή ότι είναι 20 χρονών και θυμίζουν λίγο και το τσίρκο Medrano. Με γειά σε όσους μπορούν να το αγοράσουν.

        24