Ήχος Moto GP και εκρηκτική απόδοση, για τον V4 των 65 μοιρών.

    Κινητήρας Ακουστική πανδαισία σε ρυθμούς Euro 4.

    Ο τετρακύλινδρος V 65 μοιρών που κινεί το RSV4 κάνει και εδώ την εμφάνιση του, αλλά για τις ανάγκες του Tuono έχει αυξημένο κυβισμό στα 1.077 κ.εκ  χάρη στη νέα διάμετρο των κυλίνδρων, η οποία αυξήθηκε από τα 78 στα 81 χλστ. Πλέον αποδίδει 175 ίππους στις 11.000 σ.αλ και 12,3 κιλά ροπής στις 9.000 καλύπτοντας και τις προδιαγραφές Euro 4. O έλεγχος γίνεται από γκάζι ride by wire, ενώ τον ψεκασμό διαχειρίζεται μια ECU της Magneti Marelli. Τη δύναμη στο δρόμο αναλαμβάνει να περάσει το χαρακτηριστικό αφαιρούμενο κιβώτιο 6 σχέσεων τύπου κασέτας με συμπλέκτη ολίσθησης, που γνωρίζουμε και από το RSV4 .