CFMOTO: Νέα πατέντα για sportsbike αποκαλύπτει το επόμενο της βήμα στην ηλεκτροκίνηση

Η αγορά των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών μπορεί να μην έχει αναπτυχθεί όσο περίμεναν οι κατασκευαστές, όμως η CFMoto συνεχίζει να επενδύει στην τεχνολογία. Η τελευταία αίτηση ευρεσιτεχνίας παρουσιάζει ένα ηλεκτρικό sportbike με σχεδίαση που αξιοποιεί τις μπαταρίες ως τμήμα της δομής του πλαισίου.
Νέα σχεδίαση με το πλαίσιο να ενσωματώνει τις μπαταρίες
Διπλές μπαταρίες με υδρόψυξη για ταχεία φόρτιση
Κατασκευή με παθητική υδρόψυξη για χαμηλότερο κόστος
Η CFMoto θέλει να είναι έτοιμη να ανταγωνιστεί στην ηλεκτροκίνηση
mototriti Team
Νέα σχεδίαση με το πλαίσιο να ενσωματώνει τις μπαταρίες
Η αγορά των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών μπορεί να μην έχει αναπτυχθεί όσο περίμεναν οι κατασκευαστές, όμως η CFMoto συνεχίζει να επενδύει στην τεχνολογία. Η τελευταία αίτηση ευρεσιτεχνίας παρουσιάζει ένα ηλεκτρικό sportbike με σχεδίαση που αξιοποιεί τις μπαταρίες ως τμήμα της δομής του πλαισίου. Το ψαλίδι έχει σχήμα «μπανάνας» για να χωράει το σύστημα μετάδοσης, αφήνοντας το μπροστινό τμήμα ελεύθερο ώστε να φιλοξενήσει μπαταρίες, οι οποίες βιδώνονται και γίνονται μέρος της δομής.
Διπλές μπαταρίες με υδρόψυξη για ταχεία φόρτιση
Το αλουμινένιο πλαίσιο διαθέτει άνοιγμα στο κέντρο για δύο λεπτές μπαταρίες, μία σε κάθε πλευρά. Μόλις τοποθετηθούν, δημιουργούν μια αδιάβροχη κοιλότητα που γεμίζει με ψυκτικό υγρό. Πτερύγια που εκτείνονται από τις μπαταρίες μεταδίδουν θερμότητα, μια ένδειξη ότι η CFMoto προετοιμάζει το μοντέλο για ταχεία φόρτιση, όπου οι θερμοκρασίες είναι υψηλές και η ανάγκη για ψύξη μεγαλύτερη.
Κατασκευή με παθητική υδρόψυξη για χαμηλότερο κόστος
Ο φορτιστής και τα ηλεκτρονικά ελέγχου βρίσκονται πάνω στο πλαίσιο, κρυμμένα κάτω από το «ψευδο-ρεζερβουάρ». Οι πλευρές του πλαισίου συνεχίζονται προς τα πίσω για να στηρίξουν τη σέλα, μειώνοντας τον αριθμό των επιμέρους εξαρτημάτων. Ο συνδυασμός αυτού του σχεδιασμού με την παθητική υδρόψυξη δείχνει ότι η εταιρεία στοχεύει σε μια μοτοσυκλέτα που θα είναι προσιτή, χωρίς να κυνηγά την απόλυτη απόδοση.
Η CFMoto θέλει να είναι έτοιμη να ανταγωνιστεί στην ηλεκτροκίνηση
Η εταιρεία έχει ήδη παρουσία στην ηλεκτροκίνηση με την υπομάρκα Zeeho, που εστιάζει σε scooter και city bikes, ενώ σχεδιάζει να φέρει στην παραγωγή το ηλεκτρικό concept CF-X motocross. Στο παρελθόν είχε αναπτύξει και το ηλεκτρικό 300GT-E, που δοκιμάστηκε από την κινεζική αστυνομία αλλά δεν κυκλοφόρησε ευρέως. Όπως όλοι οι κατασκευαστές, έτσι και η CFMoto βρίσκεται ανάμεσα στις απαιτήσεις των πελατών –που ακόμη προτιμούν τα συμβατικά μοντέλα– και στις μελλοντικές νομοθεσίες που πιέζουν για μετάβαση στα ηλεκτρικά. Όταν η στροφή γίνει αναπόφευκτη, είτε μέσω καλύτερης σχέσης τιμής/απόδοσης είτε μέσω κυβερνητικών περιορισμών, η εταιρεία θέλει να είναι έτοιμη να ανταγωνιστεί.