CFMOTO 675 NK: Τρικύλινδρο με 94 ίππους, 72 ευρώ το άτι
|
CFMOTO 675 NK
Τρικύλινδρος κινητήρας που αποδίδει 94 ίππους και 70 Nm ροπής
Upside Down της KYB μπροστά, ρυθμιζόμενο monoshock πίσω
ABS, Traction Control, Quickshifter στον στάνταρ εξοπλισμό
Έτοιμο για πίστα με μόλις 6.790 ευρώ
Τρικύλινδρος κινητήρας που αποδίδει 94 ίππους και 70 Nm ροπής
Η κατηγορία των naked μοτοσυκλετών μεσαίου κυβισμού είχε, έχει και θα έχει ανέκαθεν κοινό, καθώς προσφέρει ιδανική ισορροπία ανάμεσα σε χρηστικότητα, επιδόσεις και εμφάνιση. Είναι μοτοσυκλέτες κατάλληλες τόσο για καθημερινό commuting στην πόλη όσο και για απολαυστικές βόλτες στον επαρχιακό – ακόμα και για μια εξόρμηση στην πίστα. Σε αυτή την κατηγορία εισήλθε δυναμικά και η CFMOTO με το 675 NK. Το μοντέλο είναι εξοπλισμένο με τρικύλινδρο εν σειρά κινητήρα που αποδίδει 94 ίππους στις 11.000 σ.α.λ. και 70 Nm ροπής στις 8.250 σ.α.λ., ενώ τον ψεκασμό του έχει αναλάβει σύστημα της Bosch. Επίσης, σύμφωνα με τις μετρήσεις μας σε μικτές συνθήκες πετυχαίνει κατανάλωση 4,9λ / 100 χλμ., πολύ χαμηλό νούμερο για την κατηγορία, που του χαρίζει αυτονομία πάνω από 300 χιλιόμετρα. Για να διαβάσεις την πλήρη δοκιμή του μοντέλου, πάτησε εδώ.
Upside Down της KYB μπροστά, ρυθμιζόμενο monoshock πίσω
Η 675 NK δεν κάνει εκπτώσεις στον τομέα των αναρτήσεων. Εφοδιάζεται μπροστά με ανεστραμμένο πιρούνι, 41mm της KYB, ενώ πίσω διαθέτει monoshock αμορτισέρ, επίσης της KYB, με δυνατότητα ρύθμισης ως προς την προφόρτιση και την απόσβεση επαναφοράς και οι διαδρομές τους είναι 130mm. Το πλαίσιο με το οποίο συνεργάζονται οι αναρτήσεις είναι ατσάλινο, σωληνωτό, περιμετρικό και συνδυάζεται με ένα αλουμινένιο ψαλίδι με μοχλικό. Η γεωμετρία και η ρύθμιση του πλαισίου έχουν σχεδιαστεί με γνώμονα την ευελιξία και τη σταθερότητα, τόσο σε καθημερινές διαδρομές όσο και σε πιο απαιτητικές συνθήκες οδήγησης. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από δύο δίσκους 300mm εμπρός με τετραέμβολες ακτινικές δαγκάνες της J.Juan, ενώ πίσω διαθέτει μονό δίσκο 240mm με δαγκάνα 1 εμβόλου πάλι της J.Juan.
ABS, Traction Control, Quickshifter στον στάνταρ εξοπλισμό
Στον βασικό εξοπλισμό του μοντέλου περιλαμβάνεται δικάναλο ABS για την μέγιστη ασφάλεια, Traction Control που εξυπηρετεί σε ολισθηρά ή βρεγμένα οδοστρώματα, Quickshifter για την πιο σπορ οδήγηση, ενώ η πληροφόρηση του αναβάτη με όλες τις χρήσιμες και απαιτούμενες ενδείξεις γίνεται μέσω μιας έγχρωμης TFT οθόνης 5 ιντσών, η οποία προσφέρει και δυνατότητα συνδεσιμότητας με smartphone για turn by turn πλοήγηση και απάντηση σε κλήσεις και μυνήματα. Επιπρόσθετα, αξίζει να αναφερθεί πως φέρει και ρυθμιζόμενες μανέτες φρένου και συμπλέκτη, έτσι ώστε ο αναβάτης να τις ρυθμίσει όπως θέλει.
Έτοιμο για πίστα με μόλις 6.790 ευρώ
Mε τιμή 6.790 ευρώ η CFMOTO 675 NK αποτελεί μια εξαιρετικά ανταγωνιστική επιλογή στην κατηγορία της. Ο πλούσιος εξοπλισμός, ο τρικύλινδρος χαρακτήρας και η φρέσκια φουτουριστική σχεδίαση το καθιστούν ελκυστικό τόσο για νέους αναβάτες όσο και για πιο έμπειρους που αναζητούν ένα “fun to ride” σύνολο χωρίς να θυσιάσουν πρακτικότητα ή τεχνολογία. H μοτοσυκλέτα διατίθεται σε δύο χρώματα: Glacier White και Tundra Grey.