Benelli Imperiale 400: Vintage, αερόψυκτο και 400χλμ αυτονομία
|
Benelli Imperiale 400
Κλασσικό old school design με ακτινωτούς τροχούς και αερόψυκτο κινητήρα
Καίει 3,5 λίτρα/100χλμ και μπορεί να διανύσει 400χλμ με ένα γέμισμα
Με υδραυλικά δισκόφρενα μπροστά και πίσω και δικάναλο ABS
Value for money με τιμή 4.320 ευρώ και 3 χρόνια εγγύηση
Κλασσικό old school design με ακτινωτούς τροχούς και αερόψυκτο κινητήρα
Η Benelli Imperiale 400 είναι η ενσάρκωση της ιταλικής σχολής σχεδιασμού στη σύγχρονη εποχή. Εμπνευσμένη από το ιστορικό MotoBi Imperiale της δεκαετίας του 1950, παραμένει πιστή στις vintage καταβολές της, απευθυνόμενη στους λάτρεις της κλασικής μοτοσυκλέτας — χωρίς να μένει κολλημένη στο παρελθόν. Ακτινωτοί τροχοί με επιχρωμιωμένα στεφάνια, μεγάλο εμπρός φτερό, στρογγυλοί προβολείς, μακρόστενα φλας, κυλινδρική εξάτμιση με σιφωνισμένη απόληξη και ρεζερβουάρ τύπου tear-drop συνθέτουν μια αυθεντική ρετρό εικόνα. Την αισθητική ολοκληρώνουν οι χρωμιωμένοι καθρέπτες και οι λεπτομέρειες γύρω από τα φωτιστικά σώματα, ενισχύοντας την old-school προσωπικότητά της. Το ατσάλινο διπλό πλαίσιο φιλοξενεί έναν αερόψυκτο, μονοκύλινδρο κινητήρα 374 κ.εκ. με απόδοση 21 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και ροπή 2,95 kgm στις 4.500 σ.α.λ. Ο χαμηλόστροφος χαρακτήρας, η χαμηλή συμπίεση (8,5:1) και οι διαστάσεις εμβόλου (72,7 × 90 χλστ.) υπογραμμίζουν τον ροπάτο προσανατολισμό, ενώ οι χαρακτηριστικές δονήσεις του «Thumper» ενισχύουν τη σύνδεση με τον αναβάτη. Η Imperiale 400 δεν αναπαριστά απλώς το παρελθόν. Το ζει, συνδυάζοντας την αυθεντικότητα μιας άλλης εποχής με τη λειτουργικότητα του σήμερα.
Καίει 3,5 λίτρα/100χλμ και μπορεί να διανύσει 400χλμ με ένα γέμισμα
Η Imperiale 400 ξεχωρίζει για την περιορισμένη κατανάλωση καυσίμου, στοιχείο που ενισχύει τη χρηστική της διάσταση. Με πραγματική κατανάλωση στα 3,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα βάσει των μετρήσεων μας και ρεζερβουάρ συνολικής χωρητικότητας 14 λίτρων (εκ των οποίων τα 2 λειτουργούν ως ρεζέρβα), η αυτονομία μπορεί να φτάσει έως και τα 400 χιλιόμετρα. Αυτό μεταφράζεται σε μειωμένες ανάγκες ανεφοδιασμού, ιδανικό για όσους καλύπτουν μεγάλες καθημερινές αποστάσεις. Η τροφοδοσία του μονοκύλινδρου κινητήρα γίνεται μέσω συστήματος ψεκασμού της Delphi, με σώμα διαμέτρου 37 χιλιοστών, εξασφαλίζοντας σταθερή λειτουργία και αποδοτική καύση. Το κιβώτιο των πέντε σχέσεων λειτουργεί αρμονικά με τον κινητήρα, προσφέροντας ήπια μετάδοση της ισχύος χωρίς αιφνίδιες μεταβολές. Το αερόψυκτο σύστημα και η μακριά διαδρομή του εμβόλου περιορίζουν τη θερμική καταπόνηση, συμβάλλοντας στην αξιοπιστία και την ανθεκτικότητα της μονάδας.
Με υδραυλικά δισκόφρενα μπροστά και πίσω και δικάναλο ABS
Το μοντέλο της Benelli υιοθετεί σύγχρονα χαρακτηριστικά που υποστηρίζουν τη χρηστικότητα και την οδηγική ασφάλεια. Οι μεγάλες διαστάσεις των τροχών —19 ίντσες εμπρός και 18 πίσω— σε συνδυασμό με τα ελαστικά 100/90-19 και 130/80-18, ενισχύουν τη σταθερότητα σε δρόμους με φθορά ή ανωμαλίες, προσφέροντας εμπιστοσύνη στον αναβάτη σε κάθε είδους διαδρομή. Η ανάρτηση αποτελείται από τηλεσκοπικό πιρούνι 110 χιλιοστών εμπρός και δύο πίσω αμορτισέρ με διαδρομή 65 χιλιοστών και δυνατότητα ρύθμισης στην προφόρτιση, προσφέροντας άνεση και σωστή απόσβεση τόσο στην πόλη όσο και σε επαρχιακές διαδρομές. Το σύστημα φρένων, αποτελούμενο από δισκόφρενα διαμέτρου 300 χιλιοστών μπροστά και 240 πίσω, υποβοηθούμενα από δικάναλο ABS, εξασφαλίζει αποτελεσματικό φρενάρισμα και έλεγχο σε όλες τις συνθήκες. Με ύψος σέλας στα 780 χιλιοστά, η Imperiale είναι εύκολα προσβάσιμη από αναβάτες διαφορετικών σωματοτύπων, προσφέροντας σιγουριά στα χαμηλά. Η γεωμετρία του πλαισίου και το χαμηλό κέντρο βάρους ενισχύουν την αίσθηση ελέγχου, ενώ ο χειρισμός της μοτοσυκλέτας παραμένει φιλικός, ακόμη και για άτομα χωρίς εμπειρία. Παρά το βάρος των 205 κιλών με υγρά, οι ελιγμοί παραμένουν απλοί και η σταθερότητα αξιοσημείωτη, ακόμα και σε χαμηλές ταχύτητες.
Με τιμή 4.320 ευρώ και 3 χρόνια εγγύηση
Η Benelli Imperiale 400 αποτελεί μια από τις πιο προσιτές λύσεις στην κατηγορία των ρετρό μοτοσυκλετών άνω των 350 κυβικών, χωρίς να κάνει εκπτώσεις σε τεχνικά χαρακτηριστικά ή εξοπλισμό. Η τιμή της διαμορφώνεται στα 4.320 ευρώ, ενώ συνοδεύεται από τρία χρόνια εργοστασιακής εγγύησης, ενισχύοντας την εμπιστοσύνη του χρήστη όσον αφορά την αξιοπιστία της. Παράλληλα, η εταιρεία προσφέρει ευνοϊκές επιλογές χρηματοδότησης με έως και 24 άτοκες δόσεις και προκαταβολή από 30%, κάνοντας την απόκτηση του μοντέλου πιο εύκολη, ακόμα και για αναβάτες με περιορισμένο budget. Η Imperiale διατηρεί μια ισορροπία ανάμεσα στο παραδοσιακό στυλ και τη σύγχρονη τεχνολογία, διαθέτοντας σύστημα ψεκασμού, υδραυλικά δισκόφρενα και ABS στον βασικό εξοπλισμό. Το γεγονός ότι μπορεί να οδηγηθεί με δίπλωμα κατηγορίας Α2 διευρύνει το κοινό στο οποίο απευθύνεται, καθιστώντας την μια δελεαστική επιλογή για νέους μοτοσυκλετιστές που θέλουν ένα διαχρονικό μοντέλο με σύγχρονη λειτουργικότητα.