Η ελευθερία να φορτίζεις όπου θέλεις.
Μικρότερη εξάρτηση από υποδομές.
Το βάρος και η μεταφορά μπορούν να μετατραπούν σε αγγαρεία.
Ζήτημα ασφάλειας και μακροχρόνιας φθοράς.
Ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα που έχει προσφέρει η ηλεκτροκίνηση, πέραν της οικονομικής μετακίνησης σε σχέση με ένα βενζινοκίνητο είναι οι αποσπώμενες μπαταρίες. Ο αναβάτης δεν χρειάζεται πρίζα στο πάρκινγκ του ή ακόμη και αν είναι εκτός σπιτιού, απλά αφαιρεί τη μπαταρία και φορτίζει κυριολεκτικά όπου υπάρχει οικιακή πρίζα, ακριβώς όπως κάνεις με ένα laptop π.χ. Επίσης, για όσους μένουν σε πολυκατοικίες χωρίς ιδιωτικό χώρο στάθμευσης, η αποσπώμενη μπαταρία αποτελεί σωτήρια λύση.
Μικρότερη εξάρτηση από υποδομές.
Η δυνατότητα φόρτισης στο σπίτι, στη δουλειά εξαλείφει την ανάγκη για δημόσιους φορτιστές, που ούτως ή άλλως στην Ελλάδα σπανίζουν. Έτσι, ο αναβάτης έχει το κεφάλι του ήσυχο και απελευθερώνεται από το άγχος για το που θα βρει ελεύθερη πρίζα ή αν θα του «φτάσει» η μπαταρία μέχρι το σπίτι. Επιπλέον, ορισμένα ηλεκτρικά scooter φέρουν δύο αποσπώμενες μπαταρίες, εξασφαλίζοντας παραπάνω αυτονομία και ευελιξία.
Το βάρος και η μεταφορά μπορούν να μετατραπούν σε αγγαρεία.
Τίθεται όμως ένα πρακτικό μειονέκτημα. Οι μπαταρίες συνήθως ζυγίζουν 10-20 κιλά, οπότε αν ο αναβάτης μένει σε διαμέρισμα, χωρίς ασανσέρ, η μεταφορά τους καθημερινά μπορεί να γίνει πραγματική αγγαρεία. Επιπλέον, σε περιορίζει, με την έννοια πως κατά τη διάρκεια της φόρτισης δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις το όχημα, π.χ. για μια έκτακτη ανάγκη.
Ζήτημα ασφάλειας και μακροχρόνιας φθοράς.
Ενώ οι μπαταρίες λιθίου είναι απόλυτα ασφαλείς, χρειάζονται σωστό αερισμό και αποφυγή υπερθέρμανσης – κάτι που δεν είναι πάντα δεδομένο σε μικρά διαμερίσματα. Παράλληλα, η συχνή μεταφορά τους από το scooter στο σπίτι αυξάνει την πιθανότητα χτυπημάτων ή φθοράς στους συνδέσμους. Μακροπρόθεσμα, αυτό μπορεί να μειώσει τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας.