Από μικρό και από ρετρό μαθαίνεις την αλήθεια!

Τρεις απολαυστικές προτάσεις που θα σε παρασύρουν στη δίνη των ρετρό μοτοσυκλετών, μικρομεσαίων κυβικών, που μπορούν να οδηγηθούν ακόμα και από όσους έχουν δίπλωμα κατηγορίας Α2.

DAYTONA: Εξουσιοδοτημένο service SYM-DAYTONA

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!



Daytona Rockstar 400: 3.890 ευρώ


Το Rockstar είναι μια νέο-ρετρό κατασκευή που απευθύνεται σε όσους ψάχνουν μια μοτοσυκλέτα που ξυπνάει έντονες μνήμες και εικόνες από τα παλιά. Η σχεδίαση παραπέμπει στη δεκαετία του 70 τότε που οι μοτοσυκλέτες είχαν ξεχωριστή προσωπικότητα και εμφάνιση. Θαρρείς ότι πρόκειται για μια πολύ πετυχημένη αναπαλαίωση ενός παλαιότερου μοντέλου στην οποία έχουν χρησιμοποιηθεί  σύγχρονα υλικά που καταφέρνουν να του δώσουν ένα μοντέρνο αέρα. Στην περίπτωση του Rockstar, η προσιτή τιμή δεν συνεπάγεται έκπτωση στην ποιότητα κατασκευής. Η συναρμογή και η βαφή των επιμέρους μερών κρίνεται απολύτως ικανοποιητική. Το Rockstar αποτελεί θιασώτη cruising καταστάσεων και η άνετη μονοκόμματη σέλα θα βοηθήσει να απολαύσετε κάθε στιγμή παραμονής πάνω της.  Το πλούσιο μαλακό αφρώδες υλικό ευνοεί την πολύωρη χρήση. Το ίδιο άνετο είναι και το κομμάτι που αναλογεί στον συνεπιβάτη, ο οποίος κάθεται στο ίδιο επίπεδο με τον οδηγό. Στα σπλάχνα του Rockstar βρίσκεται ένα μονοκύλινδρο αερόψυκτο σύνολο με 4 βαλβίδες επικεφαλής και ηλεκτρονικό ψεκασμό (EFI), συμμορφωμένο με τους κανονισμούς Euro4. Η απόδοση του φτάνει τους 28 ίππους στις 6.500σαλ και καταφέρνει να κινεί σβέλτα το ρετρό μοντέλο της Daytona. Η ροπή των 3,1 κιλών στις 5.000σαλ δίνει έμφαση στην χαμηλομεσαία περιοχή στροφών κάνοντας την κίνηση στην πόλη παιχνίδι και ταιριάζει γάντι στη φιλοσοφία του Rockstar. Με το Rockstar όλα γίνονται στο δικό σου ρυθμό και οι καθημερινές βόλτες γίνονται απόλαυση. Στην πυκνή κίνηση θα ανταποκριθεί με ευκολία, χάρη στην ελαφριά του αίσθηση και το τιμόνι που κόβει αρκετά. Δεν θα πει όχι και σε εκδρομές στα αστικά περίχωρα, καθώς μπορεί αναπτύξει τελική άνω των 140 χιλιομέτρων στον αυτοκινητόδρομο. Εκεί που ο αναβάτης θα το απολαύσει πραγματικά είναι σε καταστάσεις cruising. Το μοντέλο της Daytona θα ρολάρει απροβλημάτιστα σε κάθε πεδίο. 



Ducati Scrambler Sixty2: 7.900 ευρώ


To Sixty2 είναι «διαολάκι» μέσα στην πόλη, σε φτιάχνει με τον νεανικό χαρακτήρα του και –γιατί να το κρύψωμεν;- με την hip αμφίεση του. Εμφανισιακά, δεν ξεφεύγει από την πεπατημένη των μεγάλων αδερφών μοντέλων και εκπέμπει ως ένα βαθμό ρετρό vibes και vintage αύρα. Από την μέση και πάνω σου δίνει την αίσθηση On-Off και από την μέση και κάτω street. Παραδόξως, είναι μια πολύ άνετη θέση οδήγησης, με την φαρδιά σέλα να υποστηρίζει μετακινήσεις του σώματος, ενώ το χύμα της όλης κατάστασης σου βγάζει μια πολεμική διάθεση η οποία ενισχύεται και από το ότι αισθάνεσαι πως κρατάς ταύρο από τα κέρατα (το τιμόνι στην συγκεκριμένη περίπτωση).  Ίδια εικόνα και για τον συνεπιβάτη, που έχει στην διάθεση του αρκετό χώρο και αφρώδες υλικό. Ποιοτικά, το Sixty2 βρίσκεται στα ίδια επίπεδα με τα μεγαλύτερα μοντέλα. Στο Sixty2, παρότι χρησιμοποιείται ένας μεγάλος αριθμός εξαρτημάτων από τους κινητήρες των 803 κ.εκ., αλλαγές σε διάμετρο και διαδρομή εμβόλων, κεφαλές, ακόμα και στο overlapping των βαλβίδων, δημιουργούν αυτή την έκδοση χωρητικότητας 399 κ.εκ. με απόδοση 41 ίππων στις 8.750σαλ και ροπή 3,5 kg-m στις 8.000σαλ. To Sixty2 φωνάζει fun, βόλτες και easy going καταστάσεις ακόμα και σταματημένο. Ο κινητήρας είναι ικανός να κινήσει σβέλτα την μοτοσικλέτα, με την απόδοση του να είναι πολύ γραμμική, χωρίς τρύπες και ξεσπάσματα. Όταν το συνηθίσει κανείς, το Sitxy2, μπορεί να εξαπολύσει άτακτη… επίθεση στην κίνηση και την προσδιορίζουμε ως άτακτη, ακριβώς γιατί ο «χύμα» χαρακτήρας του Sixty2 επιβάλει κάτι τέτοιο και αυτό το μεταφέρει και εκτός πόλης, σε κοντινές εκδρομές. Κερασάκι στην τούρτα, η πολύ καλή συμπεριφορά του Sixty2 εκτός δρόμου -τι Scrambler θα ήταν άλλωστε;- όπου λόγω μικρού βάρους, ανάλαφρης αίσθηση και στησίματος, μπορεί να σας πάει εκεί που δεν θα φτάσει ποτέ κανένα «ασφαλτοποιημένο» On-Off.



Honda CMX 500 Rebel: 6.990 ευρώ


Το Rebel είναι βασισμένο στις αρχές της old school σχολής, που πατάει πάνω στις νότες της σύγχρονης τεχνολογίας. Αυτό το πιστώνεται, χάρη στον γραμμικό κινητήρα, την φιλική οδική συμπεριφορά και την μοντέρνα και δυναμική του εμφάνιση. Το Bobber style είναι έκδηλο σε ολόκληρη την σιλουέτα, με τα φαρδιά ελαστικά και το υπό κλίση μακρόστενο ρεζερβουάρ καυσίμων, να δεσπόζουν. Η ποιότητα των υλικών και της βαφής, καθώς και η συναρμογή των μερών είναι αρκετά καλή. Η σέλα έχει αρκετό αφρώδες και θα κρατήσει τον αναβάτη ξεκούραστο για αρκετή ώρα, ενώ το χαμηλό ύψος της, δίνει πανεύκολη πρόσβαση στο έδαφος. Το κομμάτι που αναλογεί στον συνεπιβάτη είναι μικρό και σε συνδυασμό με τη μικρή γωνία των γονάτων, αφήνει περιθώριο κυρίως για κοντινές διαδρομές. Ο δικύλινδρος, υγρόψυκτος σε σειρά, με τη χωρητικότητα των 471 εκατοστών, μας έχει ήδη συστηθεί από την θητεία του στα μοντέλα της σειράς CB. Στην περίπτωση του Rebel έχουν γίνει ορισμένες αλλαγές στην χαρτογράφηση με στόχο την βελτίωση στην μεσαία περιοχή στροφών ώστε να ταιριάζει με τον cruising χαρακτήρα του. Η απόδοση του φτάνει στους 46 ίππους στις 8.500σαλ με ροπή 4,4 κιλά στις 6.500σαλ. Η ελαστικότητα του κινητήρα είναι εμφανής από τα πρώτα μέτρα. Δυνατό τράβηγμα από χαμηλά και ροπή ικανή για προσπεράσεις. Και τα δύο θα φανούν εξίσου χρήσιμα είτε κινείσαι σε κάποιο οδικό δίκτυο, είτε έχεις πέσει σε κυκλοφοριακή συμφόρηση. Οι ελιγμοί στην κίνηση γίνονται παιχνίδι, αφού η ελαφριά αίσθηση που αποκομίζεις σε βοηθάει να κινηθείς γρήγορα. Στον αυτοκινητόδρομο δεν θα αισθανθείς έξω από τα νερά σου, καθώς η καλή ποιότητα κύλισης και τα 168 χιλιόμετρα τελικής, αν συνδυαστούν με μερικές ενδιάμεσες στάσεις, σου επιτρέπουν να ταξιδεύεις όλη μέρα χωρίς δισταγμό.