Με στόχο την οδική ασφάλεια και τη μείωση των ατυχημάτων ο Γάλλος υπουργός Εσωτερικών, Bernard Cazeneuve ανακοίνωσε πως από τις 30 Ιουνίου 2015 τίθεται σε ισχύ ένας νέος νόμος που προβλέπει αυστηρές ποινές για τη χρήση κάθε ακουστικής συσκευής που εφαρμόζει το αυτί του χειριστή του οχήματος, ανεξαρτήτως αν αυτή απασχολεί ή όχι τα χέρια του.
«Η μαζική χρήση του τηλεφώνου στο τιμόνι εδώ και κάποια χρόνια έχει επιδράσεις στην οδήγηση και προκαλεί ατυχήματα σε μεγάλους αριθμούς. Έχουμε σκοπό να βάλουμε τέλος σε αυτό φέρνοντας τους οδηγούς προ των ευθυνών τους», δήλωσε σχετικά ο υπουργός Cazeneuve.
Σύμφωνα με το ακριβές κείμενο του νόμου, η απαγόρευση περιλαμβάνει «τύπους ακουστικών συσκευών που μπαίνουν στο αυτί ή το κράνος, υπαίτιες για τη μείωση της προσοχής και της ακοής του χειριστή του οχήματος». Η ποινή για την παράβαση αυτή θα είναι η ίδια που προβλέπεται ήδη στη Γαλλία για οδήγηση μιλώντας στο κινητό τηλέφωνο με τη συσκευή στο χέρι, ήτοι 135 ευρώ και 3 πόντους ποινής στο δίπλωμα οδήγησης.
Αν και εκ πρώτης όψεως το μέτρο μπορεί να θεωρηθεί αξιόλογο, για αρκετούς μοτοσικλετιστές δεν είναι απολύτως δίκαιο. Αρχικά διότι δεν περιλαμβάνει στην απαγόρευση τις υποδομές Bluetooth που έχουν εγκατεστημένες πολλά αυτοκίνητα και επιτρέπουν χρήση του τηλεφώνου μέσω των ηχείων του ηχοσυστήματος. Σε αυτή την περίπτωση ο οδηγός έχει πάλι κάτι που του αποσπά την προσοχή από την οδήγηση, δίχως όμως αυτό να ποινικοποιείται, ενώ κάτι τέτοιο είναι πρακτικά αδύνατο να εγκατασταθεί σε μια μοτοσικλέτα. Επιπλέον ο νόμος συμπαρασύρει και τα συστήματα ενδοεπικοινωνίας που είναι ιδιαίτερα δημοφιλή. Αναμφίβολα θα υπάρξει αντίδραση από τη σχετική αγορά αξεσουάρ στη Γαλλία, αν και τελικά ο νόμος θα κριθεί περισσότερο εκ του αποτελέσματος.
Αν πάντως έχετε σκοπό να ταξιδέψετε από τις 30 Ιουνίου και μετά στη Γαλλία ας έχετε υπ’ όψη σας την ισχύ αυτού του νέου νόμου προκειμένου να γλιτώσετε 135 πολύτιμα ευρώ και κάμποση ώρα με τα γαλλικά όργανα της τάξεως.



PIAGGIO Beverly 25th Anniversary: Κλείνει τα 25 της και το γιορτάζει με επετειακή έκδοση
EICMA 2025 – Kove 625X 2026: Με 63 ίππους και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση
EICMA 2025 – Yamaha Tracer 7 & GT: Παρουσιάστηκαν τα νέα Sport-Touring με τεχνολογία Y-AMT
EICMA 2025 – SYM Cruisym 400: Ανανεωμένο με μεγάλο εμπρός φέρινγκ , 34 ίππους και χώρο για δύο κράνη
EICMA-2025 Ducati Diavel V4 RS 2026: Η πιο δυνατή Diavel όλων των εποχών με 179 ίππους!
EICMA 2025 – Cyclone RT1 125: Το νέο GT scooter που θα δούμε Ελλάδα!
EICMA 2025 – Cyclone RX650: Με 70 ίππους , ρεζερβουάρ 20 λίτρων και 19άρι τροχό εμπρός
EICMA 2025 – Kove 800X GT 2026: Παρουσιάστηκε νέα τουριστική εκδοχή της adventure σειράς
QJMotor SQ 200: Με εργοστασιακό Top Box 33 λίτρων, 18 ίππους και χαμηλή κατανάλωση
Anorak αδιάβροχο κοστούμι Street® long
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.