• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Οι απαραίτητες πληροφορίες, εμφανίζονται στη μικρή lcd οθόνη.

Aγρια όψη και Led φωτισμός τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω μέρος.

Σπορ συμπεριφορά που συμβαδίζει με την εμφάνιση του μοντέλου.

Speedfight 125 Ο μαχητής της πόλης

 

Ένα όνομα γνώριμο, αφού το Speedfight κυκλοφορεί πάνω από 20 χρόνια, έχοντας πουλήσει 600.000 μονάδες σε 35 χώρες. Στην 4η γενιά, το όνομα είναι ο μόνος σύνδεσμος με το παρελθόν, αφού εμφάνιση και κινητήρας έχουν αλλάξει, ανανεώνοντας το μικρό Scooter, κρατώντας όμως αναλλοίωτο τον σπορτίφ χαρακτήρα του. Ο κινητήρας είναι ο ίδιος με του Belville (Smartmotion 125), μόνο που εδώ διαχειρίζεται ένα πιο ελαφρύ και μικρό μοντέλο. Με τροχούς 13 ιντσών, το μικρό speedfight χαρακτηρίζεται από την ευελιξία, που το κάνουν άριστο σύντροφο στην κίνηση των πόλεων. Η εμφάνιση του ανανεώθηκε το 2015 και πλέον χαρακτηρίζεται από τις επιθετικές γραμμές, τις γρίλιες  στο εμπρός μέρος και τα φωτιστικά Led, με το πίσω φανάρι να ακολουθεί  την ίδια φιλοσοφία με το Belville. Θα είναι διαθέσιμο σε 3 χρωματισμούς (μαύρο-κόκκινο, μαύρο-χρυσό, μπλε)και στην έκδοση R CUP η οποία θα δανείζεται τα χρώματα από το αγωνιστικό Peugeot 308. Ο πίνακας οργάνων αποτελείται από μια ψηφιακή οθόνη με μπλε φωτισμό και τις απαραίτητες ενδείξεις, ενώ όσον αφορά τους αποθηκευτικούς χώρους, υπάρχει ένα μικρό ντουλαπάκι μπροστά με παροχή 12V και η δυνατότητα τοποθέτησης ενός κράνους ή άλλων αντικειμένων κάτω από τη σέλα. Τέλος, συμβαδίζοντας με την εποχή, προσφέρει και υποδοχή USB για φόρτιση smartphone κ.λ.π.

Οδηγώντας
Στη σύντομη βόλτα μαζί του, αυτό που μας έκανε ιδιαίτερη εντύπωση είναι ο αέρινος τρόπος που κινείται το μοντέλο. Μπορεί να μην τόσο άνετο όσο το Belville, αλλά στο φυσικό του περιβάλλον που είναι η κίνηση των πόλεων, δύσκολα θα βρει αντίπαλο. Ο κινητήρας δεν δείχνει να δυσκολεύεται με το μικρό Speedfight κάνοντας το να ξεπετάγεται μπροστά σε κάθε φανάρι, ενώ οι σχετικά σφιχτές αναρτήσεις με το μονό αμορτισέρ, αποπνέουν εμπιστοσύνη σε κάθε ελιγμό. Το φρενάρισμα αναλαμβάνουν ένας δίσκος μπροστά και πίσω χωρίς ABS, αλλά με σύστημα συνδυασμένης πέδησης που κάνει καλά τη δουλειά του, επιβραδύνοντας ακαριαία το ελαφρύ σκούτερ. Ιδανικό λοιπόν για τις μικρές μετακινήσεις στο αστικό περιβάλλον, αλλά και για κάποιον που κάνει τα πρώτα του βήματα στο χώρο των 2 τροχών, αφού η οδήγησή του δεν πρόκειται να δυσκολέψει κανέναν.


 Κινητήρας
Τύπος 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.) 125
Διάμετρος Χ 
Διαδρομή (χλστ.) 52,4 x 57.8  
Συμπίεση (:1) Δ/Α
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 11
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 1 / 1,2
Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
Χωρ. Ρεζ. (λίτρα) 8
Καταν. (λτ./100χλμ.) 2,5
Τελ. ταχ. (χλμ./ώρα) Δ/Α
  Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Αναρ. Ε / Ρυθμίσεις Συμβατικό πιρούνι
Διαδρομή (χλστ.) Δ/Α
Αναρ. Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ
Διαδρομή (χλστ.) Δ/Α
Φρένα Ε (χλστ.) Δίσκος- 
συνδυασμένη πέδηση
Φρένα Π (χλστ.) Δίσκος- 
συνδυασμένη πέδηση
  Τροχοί - Ελαστικά
Ελαστικό Ε 130/60/13ΆΆ
Ελαστικό Π 130/60/13ΆΆ
  Διαστάσεις/Βάρος
Μήκος (χλστ.) 1895
Πλάτος (χλστ.) 700
Μεταξόνιο (χλστ.) 1296
΄Ύψος σέλας (χλστ.) 800
Βάρος (κιλά) 120

PEUGEOT - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ