Στα βρεγμένα πλακόστρωτα δρομάκια, το Belville είχε την ευκαιρία να δείξει την ποιότητα κύλισης του.

Κομψή αλλά και sport εμφάνιση στην έκδοση RS.

Οι τρείς κάθετες Led γραμμές που θυμίζουν νυχιά λιονταριού, χαρακτηρίζουν το πίσω μέρος.

Ψηφιακός πίνακας οργάνων με δυνατότητα αλλαγής των χλμ σε σ.α.λ

Το μπροστινό ντουλαπάκι κλειδώνει και διαθέτει και υποδοχή usb.

Πολύ χρήσιμος ο αποθηκευτικός χώρος κάτω απο τη σέλα.

Belville Νέα προοπτική

Σχεδιασμός
Με όνομα δανεισμένο από μια περιοχή του Παρισιού, με σύγχρονη σχεδίαση και λεπτομέρειες που κάνουν το μοντέλο να δείχνει ότι πρόκειται για Peugeot, η εμφάνιση του Bellvile είναι κομψή χωρίς ακρότητες, συνάδοντας με τις τάσεις της εποχής και της κατηγορίας. Τα φωτιστικά Led είναι πλέον must και δεν θα μπορούσαν να απουσιάζουν. Τα συναντάμε τόσο στο εμπρός, όσο και στο πίσω μέρος, με το φανάρι να έχει τις χαρακτηριστικές κάθετες γραμμές που θυμίζουν νυχιά λιονταριού και έχουμε δει και στα αυτοκίνητα της εταιρίας. Η ποιότητα βρίσκεται σε πολύ καλό επίπεδο, τόσο στο θέμα των πλαστικών όσο και στη βαφή, αφού δεν παρατηρήσαμε τριγμούς ακόμα και στα πλακόστρωτα στενάκια της πόλης. Η βασική έκδοση θα παράγεται σε 3 χρωματισμούς (γκρί, μαύρο και άσπρο) ενώ θα υπάρχει και η RS με πιο σπορ εμφάνιση και χρώμα γκρι ματ με κόκκινες λεπτομέρειες.

Εργονομία
Η θέση οδήγησης θα βολέψει τα περισσότερα αναστήματα και η σέλα παρέχει αρκετό αφρώδες για αναβάτη και συνεπιβάτη συμβάλλοντας με τον τρόπο της στην άνεση. Κάτω από αυτήν βρίσκεται αρκετός χώρος, ικανός να φιλοξενήσει ένα full Face κράνος ή άλλα αντικείμενα, ενώ αποθηκευτικός χώρος που κλειδώνει βρίσκεται επίσης στο μπροστινό ντουλαπάκι, το οποίο περιλαμβάνει και υποδοχή USB για φόρτιση ηλεκτρονικών συσκευών. Μεγάλο πλεονέκτημα είναι το top case των 37 λίτρων στο χρώμα του μοντέλου, που αφαιρείται χωρίς εργαλεία και θα περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό εκτός από την έκδοση RS. Αν υπάρχουν πιο βαριά αντικείμενα, το ευρύχωρο επίπεδο πάτωμα σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να φανεί πολύ χρήσιμο, όπως και ο κλασσικός γάντζος που βρίσκεται πάνω από το ντουλαπάκι και βοηθάει ιδιαίτερα στα καθημερινά ψώνια κλπ. Στον πίνακα οργάνων συναντάμε μια ψηφιακή οθόνη με δυνατότητα αλλαγής των εμφανιζόμενων πληροφοριών, αφού με το πάτημα ενός κουμπιού τα χλμ/ώρα γίνονται αμέσως σ.α.λ και αντίστροφα, ενώ τα φλάς έχουν και αρκετά δυνατή ηχητική ειδοποίηση, ώστε να μην ξεχνιούνται εύκολα αναμμένα. 

Οδηγώντας
Ξεκινώντας την πρώτη μας βόλτα στην πόλη του φωτός, γρήγορα παρατηρήσαμε την ευελιξία αλλά και την ευκολία χειρισμού που χαρακτηρίζει το μοντέλο και κρίνεται απαραίτητη στα Scooter πόλης. Περνά με ευκολία ανάμεσα στα αυτοκίνητα και ο μόνος λόγος που θα σε κάνει να μείνεις ακίνητος είναι τα κόκκινα φανάρια. Το μοντέλο θα εφοδιάζεται με δύο κινητήρες προδιαγραφών Euro 4, τον αερόψυκτο  200(169κ.εκ) 12 ίππων και τον ολοκαίνουργιο Smartmotion 125 κ.εκ. Ο νέος υδρόψυκτος κινητήρας, με καινοτομίες όπως το Low Friction Efficiency (μειωμένες τριβές) και το Alternative Current Generator (διαχείριση γεννήτριας κατά την επιτάχυνση-επιβράδυνση) παράγει 11 ίππους στις 7.400 σ.α.λ με έμφαση στην αξιοπιστία και στην κατανάλωση καυσίμου, που σύμφωνα με την εταιρία θα κυμαίνεται στα 2,5 λ/100 χλμ. Στην πόλη του Παρισιού αποδείχτηκε ευχάριστος χωρίς κραδασμούς, δίνοντας στο σκούτερ παρόμοιες επιδόσεις με το 200, αφού κινούταν και επιτάχυνε άνετα στις ταχύτητες της πόλης. Το σκούτερ αναλαμβάνουν να σταματήσουν  δύο δίσκοι, 260χιλ μπροστά και 220χιλ πίσω (240χιλ το 200αρι) που παρέχουν καλή αίσθηση, ενώ υπάρχει και σύστημα ABS που επεμβαίνει μόνο στον εμπρός τροχό.  Η λειτουργία του τελευταίου αποδείχτηκε εξαιρετική χωρίς άσκοπες παρεμβάσεις και πολύ χρήσιμη, κάνοντας μας να νιώθουμε ασφαλείς ακόμα και όταν κινούμασταν σε βρεγμένα πλακόστρωτα στενάκια (Τη μέρα της δοκιμής η βροχή έκανε συχνά την εμφάνιση της). Στον τομέα τον αναρτήσεων, το τηλεσκοπικό πιρούνι και τα διπλά αμορτισέρ αποσβένουν ικανοποιητικά τις ανωμαλίες, παρά τη σχετικά σκληρή λειτουργία που παρέχει τη στιβαρή αίσθηση που χρειάζεσαι σε δρόμο με στροφές. Οι τροχοί θα είναι 16 ιντσών (μπροστά-πίσω) για το 200αρι και 16 μπροστά, 14 πίσω για το 125. Η Peugeot φαίνεται να ξαναγεννιέται χάρη στο Belville. Το νέο μοντέλο έχει όλα τα χαρακτηριστικά που χρειάζεται για να σταθεί επάξια σε μια από τις πιο ανταγωνιστικές  κατηγορίες και η πρώτη επαφή μαζί του μας άφησε θετικές εντυπώσεις. Μένει να περιμένουμε την άφιξή του και στην Ελλάδα, ώστε να το οδηγήσουμε και να έχουμε πιο ολοκληρωμένη άποψη για τις δυνατότητές του.

  Κινητήρας
Τύπος 4Τ, 1Κ,
Κυβισμός (κ.εκ.) 125  (υγρόψυκτος)
/169 (αερόψυκτος)
Διάμετρος Χ 52,4 x 57.8  /  
Διαδρομή (χλστ.) 61 x 57,8
Συμπίεση (:1) Δ/Α
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 11 - 7.400 / 
12 - 8.000
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 1 / 1,2
Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός
Χωρητικότητα 
Ρεζερβουάρ (λίτρα) 7,5
Καταν. (λτ./100χλμ.) 2,5
Τελ. ταχ. (χλμ./ώρα) Δ/Α
  Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Αναρτ. Ε / Ρυθμίσεις Συμβατικό πιρούνι
Διαδρομή (χλστ.) 30
Αναρτ. Π / Ρυθμίσεις Διπλό αμορτισέρ
Διαδρομή (χλστ.) 75
Φρένα Ε (χλστ.) Δ, ABS
Φρένα Π (χλστ.) Δ
  Τροχοί - Ελαστικά
Ελαστικό Ε 110/70/16ΆΆ
Ελαστικό Π 14/16ΆΆ
  Διαστάσεις/Βάρος
Μήκος (χλστ.) 1995
Πλάτος (χλστ.) 725
Μεταξόνιο (χλστ.) 1350
΄Ύψος σέλας (χλστ.) 790
Βάρος (κιλά) 127