Ανεση γαλλικών προδιαγραφών
Τιμή: 2.800-4.600 ευρώ
+:Χώροι, ανεση, φρένα
-:Μαρσπιέ συνεπιβάτη
Η ποιοτική γαλλική πρόταση δεν θα πει όχι ό,τι και αν της ζητήσει ο αναβάτης της. Το καλοζυγισμένο του πλαίσιο προσφέρει καλή ευελιξία στο κέντρο της πόλης, αν και η προσφερόμενη άνεση αλλά και η καλή προστασία από τον αέρα, σου θυμίζουν πως δεν φτιάχτηκε μόνο για αυτό το πεδίο. Στον αυτοκινητόδρομο, το Satelis νιώθει σα στο σπίτι του και στάσεις θα κάνετε μόνο για ανεφοδιασμό. Η ευθυβολία του είναι χαρακτηριστική και η στιβαρότητα του πλαισίου θα σας επιτρέψει να κινηθείτε ακόμη και κοντά στην τελική του χωρίς να παρουσιάζονται ταλαντώσεις. Ο πολιτισμένος κινητήρας συνεργάζεται πολύ καλά με το CVT κιβώτιο και προσφέρει καλές επιδόσεις από στάση αλλά και εν κινήσει οι οποίες δεν επηρεάζονται ιδιαίτερα από την ύπαρξη δεύτερου ατόμου στη σέλα. Στα συν του Satelis τα πολύ καλά συνδυασμένα φρένα τα οποία προσφέρουν παράλληλα και αίσθηση στα δάκτυλα του αναβάτη. Στον τομέα των αποθηκευτικών χώρων το γαλλικό mega GT βρίσκεται στα επίπεδα της κατηγορίας και ικανοποιεί απόλυτα αφού κάτω θα βολέψετε δύο κράνη κλειστού τύπου.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας 4T, 1K, Y/Ψ, 4β
Κυβισμός (κ.εκ.) 492,7
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) 37/7.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 4,3/5.250
Ρεζερβουάρ (λίτρα) 13,5
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) 5,6
Βάρος (κιλά) 213
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 176
Μπορούν τα ηλεκτρικά σκούτερ να γίνουν τα βασικά οχήματα πόλης;
Παπιά 125 κυβικών έως 2.500 ευρώ
Η επίδραση των βελτιώσεων στην αξία της μοτοσυκλέτας
Gemini Gemma 125: Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ
Progrip χειρολαβές 791 Cross 22/25 115mm
Progrip χειρολαβές 722 (αφρώδες υλικό) Street μαύρες 22/25 125mm
HYPER-X Powersport Batteries - SLA Series
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr