Τιμή: 1.245 ευρώ (δεν περιλαμβάνεται ΕΤΤ)
Ο σχεδιασμός του είναι νεανικός και προσεγμένος. Επιπλέον, το Visa R είναι απίστευτα καλοφτιαγμένο για παπί με αυτή την τιμή, σε βαθμό που να σε κάνει να αναρωτιέσαι από πού έκοψε η Kymco, ώστε να καταφέρει να φτάσει σε τόσο χαμηλά επίπεδα. Σύμφωνοι, έχει ταμπούρο πίσω αντί για δισκόφρενο, καρμπιρατέρ αντί για ψεκασμό, τα πίσω αμορτισέρ δε ρυθμίζονται σε προφόρτιση, ενώ η συνολική ποιότητα κατασκευής είναι ένα ανεπαίσθητα μικρό σκαλί κάτω από τον πολύ ακριβότερο ανταγωνισμό.
Αν, λοιπόν, σε εκπλήσσει ευχάριστα μία φορά με την οπτική εξέταση, τότε στην οδήγηση σου χαρίζει καθημερινά χαμόγελα, με τα προτερήματα του. Ο κινητήρας γουργουρίζει, και το παπί της Kymco δουλεύει ρολόι χωρίς να παρουσιάζει κραδασμούς, ούτε μηχανικούς θορύβους. Το θετικότατο κιβώτιο διαθέτει τέσσερις σχέσεις, για καλύτερη εκμετάλλευση της δύναμης, ενώ είναι κοντό, και έχει σχεδιαστεί για να μπορεί να ανεβάσει το Visa δικάβαλο και φορτωμένο σε ιδιαίτερα δύσκολες ανηφόρες. Κατά συνέπεια, η τελική ταχύτητα είναι σχετικά μικρή, στα 110 χλμ/ώρα σε ιδανικές συνθήκες.
Επιπλέον, ευέλικτο, πραγματικά γρήγορο, το Visa R αποδεικνύεται «πασπαρτού» για το κέντρο της πόλης. Πολύ καλά είναι και τα φρένα, που σταματάνε χωρίς δράματα, και με ασφάλεια το Visa R από όλες τις ταχύτητες. Το μπροστινό δισκόφρενο έχει προοδευτική αίσθηση, και μπόλικη δύναμη, ενώ ταυτόχρονα δεν μπλοκάρει σχεδόν ποτέ.
Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, Α/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 107
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 4,8/7.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 0,76/4.000
Βάρος (κιλά): 95
Μήπως ξεχάσαμε την πραγματική έννοια της μοτοσυκλέτας;
Γυναίκες και μοτοσυκλέτα: Αταίριαστος συνδυασμός;
Τηλεφώνημα στο κράνος: «σε 5 λεπτά είμαι εκεί» ή λύνεις το κυπριακό;
Test καλοκαιρινό μπουφάν IXON Fresh: Ελαφρύ & δροσερό με την ποιότητα IXON
Daytona Mista 150: Με Cornering Light και κινητήρα που αποδίδει 16,5 ίππους
EMOOV JSM1: 130χλμ/ω τελική και γρήγορη φόρτιση
125cc scooter με επίπεδο πάτωμα και 16άρη τροχό εμπρός
Και όμως! Δεν έχουμε γεμίσει μοτοσυκλέτες;
Yamaha Tricity 125 2025: Νέος σχεδιασμός και σύστημα πέδησης UBS
Ενδοεπικοινωνία, φως κινδύνου και λοιπά gadget ή τελείως «γυμνό» κράνος;
Διέρρευσαν τα πρώτα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου Kawasaki Z1100
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr