Τιμή: 4.700 ευρώ
Μια όμορφη μοτοσικλέτα, πολυεργαλείο και πασπαρτού, όχημα αστικών μαχών και πολλαπλών ρόλων είναι το νέο CRF 250L. Προσφέρει οικονομία σε απόκτηση και χρήση, fun χαρακτήρα και επιδόσεις μεγαλύτερης μοτοσικλέτας. Επιπλέον, είναι για όλους! Αν και η σέλα του είναι ψηλή, ο αναβάτης δε θα έχει πρόβλημα να πατήσει στο έδαφος. Το βάρος του είναι σε πολύ χαμηλά επίπεδα (144 κιλά γεμάτο) και οι αναρτήσεις είναι μαλακές και άνετες.
Το μεγάλο ατού του CRF 250L είναι φυσικά ο παράγοντας διασκέδαση. Σε αυτό τον τομέα, το CRF 250L αριστεύει, ανεβάζοντας κατακόρυφα τη διάθεση του αναβάτη του, και φτιάχνοντας του τη μέρα! Και σούζες θα κάνει με πρώτη, και πλαγιολισθήσεις με φρένο (δυσκολότερα με γκάζι, δοκιμάστε το στο χώμα), και endo, και burnout, ενώ δεν θα πει όχι σε γρήγορη οδήγηση, τόσο σε άσφαλτο όσο και σε χώμα. Ο καλύτερος δάσκαλος! Τα όρια θα έρθουν στην άσφαλτο απ’ τα ελαστικά με τα τακούνια, πάντα όμως προειδοποιώντας τον αναβάτη. Στο χώμα, το όριο θα έρθει απ’ τις μαλακές αναρτήσεις, οι οποίες όμως θα σε βγάλουν ασπροπρόσωπο σε οτιδήποτε άλλο εκτός από αγωνιστική χρήση.
Τέλος, και στην καθημερινή μετακίνηση θα διαπρέψει. Ο κινητήρας είναι ελαστικός, το μακρύ γρανάζωμα δίνει δυνατότητες για μεγάλη τελική ταχύτητα και οι μικρές διαστάσεις του θα του επιτρέψουν να κινηθεί χωρίς στάσεις ανάμεσα στα αυτοκίνητα.
Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 249,6
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 23/8.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 2,25/7.000
Βάρος (κιλά, πλήρες): 144
Voge DS900X: Κάνει η Voge το επόμενο βήμα;
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Ηλεκτρικά που πιάνουν 80 km/h και έχουν πάνω από 80 χλμ αυτονομία
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Τελικά δίνουμε σημασία στις πινακίδες του Κ.Ο.Κ;
Test FSD FS-760: Jet με διπλή ζελατίνα
Sunra Robo S: Α1 ηλεκτρικό scooter με 230 Nm ροπής και 2 μπαταρίες
Επιστρέφουν τα ORANGE DAYS για το 2024 σε 6 μεγάλες πόλεις της Ελλάδας!
Ducati Monster: Καλλίγραμμο «τέρας» 166 κιλών
BEST DEALER SALES & AFTER SALES 2024 APRILIA – ΑΡΜΑΚΟΛΑΣ ΜΟΤΟ ΙΚΕ
Υγρός VS Ξηρός συμπλέκτης: Γιατί κυριάρχησε ο πρώτος;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr