net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Ο άξονας συμπεριφέρεται σε γενικές γραμμές ικανοποιητικά, εκτός και αν ανοίξει το γκάζι απότομα με μικρή ταχύτητα οπότε και κάνει αισθητή την παρουσία του.

Κιβώτιο: Περί DCT ο λόγος

Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κιβώτιο με τους δύο συμπλέκτες (Dual Clutch Transmission ή DCT για συντομία) αποτελεί μια τεχνολογική επίδειξη ισχύος από τη Honda με απόλυτα πρακτικές προεκτάσεις. Οι Ιάπωνες πήραν την εφαρμογή από τα αυτοκίνητα, την… «μινιατουροποίησαν» και την τοποθέτησαν στις μοτοσικλέτες τους. Όχι μόνο γιατί μπορούσαν αλλά και γιατί υπήρχε ήδη εκεί έξω μία μερίδα αναβατών που είχε βαρεθεί τη μανέτα του συμπλέκτη και το λεβιέ ταχυτήτων.

Το σύστημα λειτουργεί ως εξής. Ο ένας συμπλέκτης έχει αναλάβει την εκκίνηση από στάση καθώς και την επιλογή της 1ης, 3ης και 5ης ταχύτητας του κιβωτίου, με το δεύτερο να ελέγχει την 2η, 4η και 6η ταχύτητα. Το «μυστικό» πίσω από γρήγορη εναλλαγή σχέσεων κρύβεται εδώ, αφού ο εκάστοτε συμπλέκτης που δεν «χρησιμοποιείται» έχει ήδη προεπιλέξει την επόμενη ή την προηγούμενη σχέση και απλά περιμένει από την ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου ή από εσάς να την επιλέξετε. Εσείς έχετε στη διάθεσή σας τρεις διαφορετικές επιλογές. Οι D και S είναι κυρίως αυτόματες και η MT είναι κυρίως χειροκίνητη. Λέμε «κυρίως» γιατί στις δύο πρώτες περιπτώσεις μπορείτε να ανεβάσετε ή να κατεβάσετε σχέση κατά βούληση, με το σύστημα να ξαναπαίρνει τα ηνία αφού…τελειώσετε. Στην MT το σύστημα -μόνο-κατεβάζει από μόνο του σχέση, εάν οι στροφές πέσουν πολύ χαμηλά.

Τέλος, να πούμε ότι, η κεντρική μονάδα ελέγχου φέρει δύο διαφορετικές χαρτογραφήσεις για κάθε αυτόματη λειτουργία του κιβωτίου που επιλέγει κατά βούληση ανάλογα με το πόσο ανοίγετε το γκάζι.

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ