Το Yourban ανέλαβε να με μεταφέρει στην εκδήλωση του επάθλου μοτοσικλέτας, που θα γινόταν στην πίστα των Μεγάρων. Έτσι, την Κυριακή το πρωί, κατά τις 9, σκαρφάλωσα στο πιστό μου scooter, και άνοιξα το γκάζι. Θα το ξανάκλεινα 26 λεπτά αργότερα, όταν θα είχα φτάσει στο λιμανάκι της Πάχης. Είκοσι έξι λεπτά; Καθόλου άσχημα. Παρά τον δυνατό αέρα που φύσαγε, το Yourban κατάφερε να κρατήσει ψηλά το κεφάλι του, αφήνοντας με να χαζεύω συνέχεια τα 120-130 χλμ/ώρα στο κοντέρ. Σε δύο κατηφόρες έφθασε και τα 140, ενώ στην πιο απότομη άγγιξε τα 146 χλμ/ώρα, όπου επεμβαίνει ο κόφτης. Σημειώστε πως, στο γυρισμό, παρά το μετωπικό άνεμο, το Yourban έπεσε μόνο δύο φορές στα 110 χλμ/ώρα. Κατανάλωση ταξιδιού; Κοντά στα 4,8 lt/100χλμ. Ε, ναι λοιπόν. Το Yourban δεν έχει κανένα πρόβλημα να ταξιδεύει εκτός των τειχών -έστω κι αν το δικό μας ταξιδάκι ήταν τόσο δα μικρό-, ενώ η άνετη σέλα και ο ανεμοθώρακας σε κρατάνε φρέσκο, και ξεκούραστο.
Στην Πάχη, πήρα ένα κρύο καφέ, και χάζεψα λίγο τις ψαρόβαρκες που επέστρεφαν στο λιμάνι. Σκέτη απόλαυση, μετά τους 38 βαθμούς στα τσιμέντα της Αθήνας. Αλλά όταν σκέφτηκα «τσιμέντα», θυμήθηκα τον προορισμό μου. Ήπια τις τελευταίες γουλιές από το Freddo μου, πλήρωσα, και ανέβηκα πάλι στο scooter. Τρία λεπτά αργότερα βρισκόμουν στην είσοδο της πίστας των Μεγάρων. Κλείδωσα το Yourban, και πακέταρα το βιος μου στους χώρους του. Κάτω από τη σέλα έβαλα το καλοκαιρινό μπουφάν, ενώ κράνος και γάντια μπήκαν στη μπαγκαζιέρα, κι έτσι μπόρεσα να βολτάρω με την ησυχία μου στην πίστα. Είδα και τους αγώνες επάθλου, χάζεψα και τα μηχανάκια, ε, ήρθε η ώρα να γυρίσω. Όταν γύρισα το κλειδί στο διακόπτη, το θερμόμετρο του Yourban έδειχνε 40 βαθμούς! Τι καλά. Πάμε τώρα πίσω, στη δροσερή Αθήνα.
Οι παρατηρήσεις του 15νθήμερου
• H μπαγκαζιέρα απορροφά αρκετούς κραδασμούς, κι αν είναι να κουβαλήσετε κάτι ευαίσθητο, καλό θα είναι να έχετε βάλει κάτι μαλακό από κάτω του.
• Αν είστε κάτω από 1.70, η ζελατίνα θα εξαφανίσει εντελώς το θόρυβο του αέρα από τους στροβιλισμούς. Αλλιώς… σκύψτε ελαφρά και… ησυχάστε.
• Μερικές φορές τα alarm δεν σβήνουν με την πρώτη, και θέλουν και δεύτερο, γερό πάτημα στο κουμπί, για να σβήσουν.
Τραγούδι ταξιδιού; Τα μέγαρα, σε στίχους Θοδωρή Γκόνη.
Τα Μέγαρα, όταν έρχομαι
τα λέω Ελευσίνα
να φτάσω θέλω, βιάζομαι
κοντά σου στην Αθήνα.
Κι όταν περνάω τον Ισθμό
πάντα περνά βαπόρι
με το όνομά σου σκαλιστό
σε πρύμνη και σε πλώρη.
Με το όνομά σου να κυλά
δεξιά στη Σαλαμίνα
χίλια φωτάκια μου μηνούν
πως είσαι στην Αθήνα.
TAILG TGL: Νέο ηλεκτρικό scooter 3kW με αυτονομία έως 150km
EICMA 2025: Η Honda ηγέτιδα στην καινοτομία και τη βιωσιμότητα των μοτοσυκλετών
200άρια scooter με 16άρη τροχό εμπρός και την καλύτερη επίδοση στο φρενάρισμα
EICMA 2025 – Lambretta X300GT: Τεχνολογική αναβάθμιση με TFT οθόνη και δικάναλο ABS
EICMA 2025 – Hero Hunk 440: Με 27 άλογα, ανεστραμμένο πιρούνι και διπλά αμορτισέρ
Ηλεκτρικά με 25 km/h όριο: Ελευθερία κίνησης ή κενό ασφάλειας;
Η παρουσία της Honda στην EICMA 2025
Triumph Tiger 900 & 1200 MY2025 – Με δώρο σετ βαλιτσών αξίας έως 2.350 ευρώ
Test Oxford Rockland D2D 4 εποχών: Μπουφάν-Transformer με πλήρη αδιαβροχοποίηση
Αποθήκευση μοτοσυκλέτας τον χειμώνα: Τι να βάλεις στο ρεζερβουάρ για να μην πάθεις ζημιά
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.