Το εκπληκτικό μεταλλικό πορτοκαλί της χρώμα, μου είχε γυαλίσει από την πρώτη στιγμή που βρέθηκα στην παρουσίαση των μοντέλων της αμερικάνικης εταιρείας και δεν υπήρχε περίπτωση να μη βρεθώ στη σέλα της. Η Super Glide Custom ανήκει στην οικογένεια Dyna (με διπλά εκτεθειμένα αμορτισέρ για τον πίσω τροχό) της αμερικάνικης εταιρείας και χρησιμοποιεί τον μικρότερο αερόψυκτο Twin Cam (96) των 1.584 κ.εκ. Στο δρόμο το μοτέρ δεν μοιάζει να έχει κάποια αισθητή διαφορά σε σχέση με αυτό των 1.690 κ.εκ. της Slim. Παράλληλα, η τοποθέτηση των μαρσπιέ στο… συνηθισμένο σημείο σε συνδυασμό με το μίνι “pull back” τιμόνι κάνουν τη Super Glide να θυμίζει μία νορμάλ μοτοσικλέτα, στον τομέα της εργονομίας. Γι αυτό ευθύνεται και η μεγάλη διπλή σέλα που θα φιλοξενήσει έναν συνεπιβάτη για μικρές, όμως, αποστάσεις. Στο δρόμο παρουσιάζεται απόλυτα ισορροπημένη, αν και λίγο βαρύτερη στις επιτόπιες μανούβρες από τα προηγούμενα δύο μοντέλα εξαιτίας της ψηλότερης σέλας. Για το 2012, όλη η σειρά θα φέρει ABS στο στάνταρ εξοπλισμό.
| FXDC Super Glide Custom | |
| Τεχνικά Χαρακτηριστικά | |
| Κινητήρας | 4T, 2Κ, A/Ψ,2Β |
| Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.584 |
| Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ). | 76,2X96,8 |
| Ροπή (kgm/σ.α.λ.) | 12,65/3.250 |
| Τροφοδοσία | Ηλ. Ψεκασμός |
| Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 18,9 |
| Βάρος (κιλά) | 295 |
| Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα | |
| Τύπος | Ατσάλινο σωληνωτό κλειστό |
| Αναρτήσεις Ε | Συμβατικό πιρούνι |
| Αναρτήσεις Π | Δύο αμορτισέρ |
| Τροχοί-Ελαστικά | |
| Ελαστικό Ε | 100/90-19’’ |
| Ελαστικό Π | 160/70-17’’ |
| Διαστάσεις | |
| Μήκος (χλστ.) | 2.345 |
| Ύψος σέλας (χλστ.) | 710 |
Benda P51 hybrid boxer: Αποκαλύφθηκαν τα τεχνικά χαρακτηριστικά – 62 ίπποι και 0-100χλμ σε 3,7 sec!
Kawasaki υβριδικό maxi scooter: Πατέντα δείχνει τη νέα κατεύθυνση της εταιρείας
ΚΤΕΟ στις μοτοσυκλέτες: Η FIM λέει «όχι», αλλά ποιος θα αναλάβει την ευθύνη;
Kymco Dink X 125: Το νέο ADV scooter που τα έχει… όλα με τιμή 2.895 ευρώ
Test Scorpion-Exo 930 Evo: Κομψό ανοιγόμενο κράνος με πολυκαρβονικό κέλυφος
Ιταλία: Μόνο 3.700 από τις 11.000 κάμερες ταχύτητας είναι ενεργές
Η Ευρώπη προς άρση των υποχρεωτικών τεχνικών ελέγχων στα δίτροχα
Ιταλία: Αποζημίωση οδηγών για καθυστερήσεις – Τι συμβαίνει στην Ελλάδα
Δημοτικοί υπάλληλοι έκαναν road trip με e-pass απορριμματοφόρων – Χρεώσεις μέχρι τη νότια Ελλάδα
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.