Το εκπληκτικό μεταλλικό πορτοκαλί της χρώμα, μου είχε γυαλίσει από την πρώτη στιγμή που βρέθηκα στην παρουσίαση των μοντέλων της αμερικάνικης εταιρείας και δεν υπήρχε περίπτωση να μη βρεθώ στη σέλα της. Η Super Glide Custom ανήκει στην οικογένεια Dyna (με διπλά εκτεθειμένα αμορτισέρ για τον πίσω τροχό) της αμερικάνικης εταιρείας και χρησιμοποιεί τον μικρότερο αερόψυκτο Twin Cam (96) των 1.584 κ.εκ. Στο δρόμο το μοτέρ δεν μοιάζει να έχει κάποια αισθητή διαφορά σε σχέση με αυτό των 1.690 κ.εκ. της Slim. Παράλληλα, η τοποθέτηση των μαρσπιέ στο… συνηθισμένο σημείο σε συνδυασμό με το μίνι “pull back” τιμόνι κάνουν τη Super Glide να θυμίζει μία νορμάλ μοτοσικλέτα, στον τομέα της εργονομίας. Γι αυτό ευθύνεται και η μεγάλη διπλή σέλα που θα φιλοξενήσει έναν συνεπιβάτη για μικρές, όμως, αποστάσεις. Στο δρόμο παρουσιάζεται απόλυτα ισορροπημένη, αν και λίγο βαρύτερη στις επιτόπιες μανούβρες από τα προηγούμενα δύο μοντέλα εξαιτίας της ψηλότερης σέλας. Για το 2012, όλη η σειρά θα φέρει ABS στο στάνταρ εξοπλισμό.
FXDC Super Glide Custom | |
Τεχνικά Χαρακτηριστικά | |
Κινητήρας | 4T, 2Κ, A/Ψ,2Β |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.584 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ). | 76,2X96,8 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) | 12,65/3.250 |
Τροφοδοσία | Ηλ. Ψεκασμός |
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 18,9 |
Βάρος (κιλά) | 295 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα | |
Τύπος | Ατσάλινο σωληνωτό κλειστό |
Αναρτήσεις Ε | Συμβατικό πιρούνι |
Αναρτήσεις Π | Δύο αμορτισέρ |
Τροχοί-Ελαστικά | |
Ελαστικό Ε | 100/90-19’’ |
Ελαστικό Π | 160/70-17’’ |
Διαστάσεις | |
Μήκος (χλστ.) | 2.345 |
Ύψος σέλας (χλστ.) | 710 |
Yamaha Tricity 300 2025: Νέοι χρωματισμοί, Standing Assist και χειρόφρενο
Suzuki Meet the 8: Έρχεται νέο μοντέλο και μας ιντριγκάρει
Ενισχυμένη αμόλυβδη: Αξίζει ή όχι;
Test Jet κράνος Beon B-120: Μπορείς να το φοράς όλη μέρα!
Ηλεκτρική Honda Fireblade για Le Mans: Φοιτητική ομάδα από τη Γαλλία χτίζει ηλεκτρική superbike
Τροχαία: «Μηδενική ανοχή» στη μη χρήση κράνους – Καταιγίδα ελέγχων από σήμερα
Έφοδος στα Νότια Προάστια το ΣΚ : Πάνω από 1.000 έλεγχοι και 266 παραβάσεις
Ξεκίνησε η απεργία στα συνεργεία : «Φρένο» λόγω του Ψηφιακού Πελατολογίου
Suzuki V-Strom 800DE: Με κινητήρα που μασάει σίδερα και φρένα που γονατίζουν!
EK 520 SRX2/120L αλυσίδα κόκκινη
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr