Στο press kit της Aprilia, διαβάζω… «not only power: a unique engine». Το προσπερνώ λες και δεν υπήρχε, και ψάχνω να βρω τη δύναμη. Νάτη! Εβδομήντα έξι άλογα σέρνουν την άμαξα όχι πλέον του Διομήδη, αλλά του SRV, άλογα που θρέφονται με ανθρώπινο κρέας, και που είχε κάποτε αρπάξει ο Ηρακλής. Αυτά συνοδεύονται από τη διόλου ευκαταφρόνητη ροπή των 7,8 κιλών. Τι να μας πεις τώρα για character και uniqueness. Εδώ έχουμε τον απόγονο του Ηρακλή, ένα τιτάνα V2 και 840 κυβικών εκατοστών, πραγματικό δυναμίτη, που ρίχνει από 15-25 άλογα στον ανταγωνισμό! Και ίδιο να τον άφηνε η Aprilia, απαράλλαχτο όπως ήταν στο GP, παράπονο δεν θα είχαμε κανένα. Όμως οι τεχνικοί της εταιρείας ήθελαν να αφήσουν τη δική του σφραγίδα στην καρδιά του SRV, και αυτό και έκαναν. Εξόπλισαν έτσι το μοτέρ με ένα ακόμη αισθητήρα οξυγόνου (πλέον έχει δύο), βελτίωσαν τη διαχείριση καυσίμου αλλά και την οικονομία, μείωσαν τους ρύπους, ενίσχυσαν την ελαστικότητα στις μεσαίες στροφές, και αύξησαν την ιπποδύναμη κατά ένα άλογο. Εντάξει, αστειευόμουν πριν για τον χαρακτήρα του κινητήρα. Πάμε να δούμε τι έκανε η Aprilia, για να μιλάει με τόση περηφάνια για τη μοναδικότητα των σωθικών του SRV. Ο στρόφαλος και η μετάδοση έχουν σχεδιαστεί να περιστρέφονται με φορά αντίθετη από αυτή των τροχών του scooter, με αποτέλεσμα να μειώνεται σημαντικά η περιστροφική αδράνεια, και το γυροσκοπικό φαινόμενο. Η Aprilia αναφέρει πως με αυτό τον τρόπο αυξάνεται η ευελιξία του SRV, ενώ η είσοδος του scooter στις στροφές είναι πλέον ταχύτερη. Ανάμεσα σε κινητήρα και πλαίσιο, υπάρχουν ελαστικά παρεμβύσματα, για περαιτέρω μείωση των κραδασμών, ενώ η τελική μετάδοση γίνεται με αλυσίδα.
Ducati World Premier 2026: Παρουσιάστηκε η Diavel V4 RS με 179 άλογα
Ducati World Premier 2026: Η Ducati παρουσίασε την νέα Multistrada V4 RS
CFMoto: Το 675NK συνεχίζει, έρχονται ανανεωμένα 450cc μοντέλα για το 2026
Lifan LF 125: Ασφαλές και οικονομικό με CBS και 2,3 λίτρα κατανάλωση
Honda CB1000 Hornet: 152 Made in Japan «κόκκινοι» ίπποι με τιμή 11.850 ευρώ
Προσιτά 125άρια με 16άρη τροχό εμπρός και ABS/TCS στον στάνταρ εξοπλισμό
Morbidelli SC 125 LX 2025 - Test
Triumph Trident 800: Πιάστηκε σε δοκιμές το νέο μεσαίο Roadster στην Ινδία
Marshal Cruiser: Διέρρευσαν τα σχέδια από το νέο κινεζικό custom με φουτουριστικό design
Νέα Honda CB 500 SF: Επίσημα το μεγάλο comeback της Super Four στην Κίνα
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.