Στο press kit της Aprilia, διαβάζω… «not only power: a unique engine». Το προσπερνώ λες και δεν υπήρχε, και ψάχνω να βρω τη δύναμη. Νάτη! Εβδομήντα έξι άλογα σέρνουν την άμαξα όχι πλέον του Διομήδη, αλλά του SRV, άλογα που θρέφονται με ανθρώπινο κρέας, και που είχε κάποτε αρπάξει ο Ηρακλής. Αυτά συνοδεύονται από τη διόλου ευκαταφρόνητη ροπή των 7,8 κιλών. Τι να μας πεις τώρα για character και uniqueness. Εδώ έχουμε τον απόγονο του Ηρακλή, ένα τιτάνα V2 και 840 κυβικών εκατοστών, πραγματικό δυναμίτη, που ρίχνει από 15-25 άλογα στον ανταγωνισμό! Και ίδιο να τον άφηνε η Aprilia, απαράλλαχτο όπως ήταν στο GP, παράπονο δεν θα είχαμε κανένα. Όμως οι τεχνικοί της εταιρείας ήθελαν να αφήσουν τη δική του σφραγίδα στην καρδιά του SRV, και αυτό και έκαναν. Εξόπλισαν έτσι το μοτέρ με ένα ακόμη αισθητήρα οξυγόνου (πλέον έχει δύο), βελτίωσαν τη διαχείριση καυσίμου αλλά και την οικονομία, μείωσαν τους ρύπους, ενίσχυσαν την ελαστικότητα στις μεσαίες στροφές, και αύξησαν την ιπποδύναμη κατά ένα άλογο. Εντάξει, αστειευόμουν πριν για τον χαρακτήρα του κινητήρα. Πάμε να δούμε τι έκανε η Aprilia, για να μιλάει με τόση περηφάνια για τη μοναδικότητα των σωθικών του SRV. Ο στρόφαλος και η μετάδοση έχουν σχεδιαστεί να περιστρέφονται με φορά αντίθετη από αυτή των τροχών του scooter, με αποτέλεσμα να μειώνεται σημαντικά η περιστροφική αδράνεια, και το γυροσκοπικό φαινόμενο. Η Aprilia αναφέρει πως με αυτό τον τρόπο αυξάνεται η ευελιξία του SRV, ενώ η είσοδος του scooter στις στροφές είναι πλέον ταχύτερη. Ανάμεσα σε κινητήρα και πλαίσιο, υπάρχουν ελαστικά παρεμβύσματα, για περαιτέρω μείωση των κραδασμών, ενώ η τελική μετάδοση γίνεται με αλυσίδα.
Triumph Trident 800 2026: Με 113 ίππους , αναρτήσεις Showa και premium εξοπλισμό
TAILG F55 Graphene: Με 100 χλμ. αυτονομία και αυτόματη ανάρτηση ADS
Μπορεί η μικροκινητικότητα να αλλάξει τον κυκλοφοριακό χάρτη των πόλεων;
Test Oxford Oximiser Pro & Battery monitor: Για εύκολη φόρτιση και παρακολούθηση της μπαταρίας.
Μια Ducati 750 SS του 1974 πουλήθηκε πάνω από 120.000 ευρώ
Benelli στην EICMA 2025: Τέσσερα νέα μοντέλα και δυναμική παρουσία στο Μιλάνο
LETBE ISLAND 200: Με 16 ίππους, ρυθμιζόμενη ζελατίνα και δώρο βαλίτσα SHAD SH33
Aumovio AVAS: Θα παρουσιάσει σύστημα ήχου για ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες στην EICMA 2025
GasGas: Αποχώρηση από το Παγκόσμιο Trial το 2026 για οικονομικούς λόγους
MV Agusta: Πλέον θα φτιάχνει εξατομικευμένες μοτοσυκλέτες για κάθε πελάτη
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.