Στο press kit της Aprilia, διαβάζω… «not only power: a unique engine». Το προσπερνώ λες και δεν υπήρχε, και ψάχνω να βρω τη δύναμη. Νάτη! Εβδομήντα έξι άλογα σέρνουν την άμαξα όχι πλέον του Διομήδη, αλλά του SRV, άλογα που θρέφονται με ανθρώπινο κρέας, και που είχε κάποτε αρπάξει ο Ηρακλής. Αυτά συνοδεύονται από τη διόλου ευκαταφρόνητη ροπή των 7,8 κιλών. Τι να μας πεις τώρα για character και uniqueness. Εδώ έχουμε τον απόγονο του Ηρακλή, ένα τιτάνα V2 και 840 κυβικών εκατοστών, πραγματικό δυναμίτη, που ρίχνει από 15-25 άλογα στον ανταγωνισμό! Και ίδιο να τον άφηνε η Aprilia, απαράλλαχτο όπως ήταν στο GP, παράπονο δεν θα είχαμε κανένα. Όμως οι τεχνικοί της εταιρείας ήθελαν να αφήσουν τη δική του σφραγίδα στην καρδιά του SRV, και αυτό και έκαναν. Εξόπλισαν έτσι το μοτέρ με ένα ακόμη αισθητήρα οξυγόνου (πλέον έχει δύο), βελτίωσαν τη διαχείριση καυσίμου αλλά και την οικονομία, μείωσαν τους ρύπους, ενίσχυσαν την ελαστικότητα στις μεσαίες στροφές, και αύξησαν την ιπποδύναμη κατά ένα άλογο. Εντάξει, αστειευόμουν πριν για τον χαρακτήρα του κινητήρα. Πάμε να δούμε τι έκανε η Aprilia, για να μιλάει με τόση περηφάνια για τη μοναδικότητα των σωθικών του SRV. Ο στρόφαλος και η μετάδοση έχουν σχεδιαστεί να περιστρέφονται με φορά αντίθετη από αυτή των τροχών του scooter, με αποτέλεσμα να μειώνεται σημαντικά η περιστροφική αδράνεια, και το γυροσκοπικό φαινόμενο. Η Aprilia αναφέρει πως με αυτό τον τρόπο αυξάνεται η ευελιξία του SRV, ενώ η είσοδος του scooter στις στροφές είναι πλέον ταχύτερη. Ανάμεσα σε κινητήρα και πλαίσιο, υπάρχουν ελαστικά παρεμβύσματα, για περαιτέρω μείωση των κραδασμών, ενώ η τελική μετάδοση γίνεται με αλυσίδα.
Η επίδραση των βελτιώσεων στην αξία της μοτοσυκλέτας
Daytona Ares GT 125: Με μεγάλο αποθηκευτικό χώρο και πλούσιο εξοπλισμό
Honda Electric Concept 2025: Φουτουριστικό όραμα με ρίζες στο 1960
Honda CB125F 2026: O «βασιλιάς» της αυτονομίας φοράει Start/Stop για το 2026
Η θηλιά της μεταπώλησης: Αγοράζεις για σένα ή για τον επόμενο;
BMW F 450 GS: Εντοπίστηκε καμουφλαρισμένο το νέο μικρό GS
Future Eyes X100: Ανθεκτικοί LED προβολείς μοτοσυκλέτας υψηλής ισχύος με 3 σκάλες
Αυτοί οι ...παλαβοί Γερμανοί φτιάχνουν μηχανές του καφέ από κινητήρες μοτοσυκλετών
BMW R100/7: Η πιο πιστή στο αυθεντικό μοντέλο από ιαπωνικά χέρια
Η KOVE παρουσιάζει την 800X RALLY
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr