Όπως δεν υπάρχει παρθενογένεση στην τέχνη, έτσι και το Aprilia SRV 850, ο νέος «Strong Man» στον κόσμο των scooter, προήλθε από τον παλαιότερο υπερήρωα Gilera GP 800. Αυτό δε σημαίνει πως το GP 800 μας αποχαιρέτησε, μιας και θα συνεχίσει να διατίθεται από το δίκτυο της Gilera. Το Piaggio Group ήθελε όμως να χτίσει πάνω στην απίστευτη επιτυχία που είχε με την παραγωγή της Superbike RSV4, και πάνω στο παγκόσμιο πρωτάθλημα που της έφερε το 2010 ο Max Biaggi. Έτσι, πήρε το GP 800, το βελτίωσε σε καίρια σημεία, το ανανέωσε με μια περισσότερο sport εμφάνιση, χαρίζοντας του ταυτόχρονα και τη χαρακτηριστική μάσκα των RSV. Συγκεκριμένα, από αισθητικής πλευράς, το SRV 850 διαφέρει ως προς το GP 800 στα εξής. Νέα μάσκα (RSV), με τρία φωτιστικά σώματα τοποθετημένα το ένα δίπλα στο άλλο, αντί για τα δυο φωτιστικά σώματα του GP, τα οποία ήταν τοποθετημένα το ένα πάνω από το άλλο. Νέο φτερό, πιο μικρό και πιο sport. Νέα πλαστικά, με σίτες, στο πίσω τμήμα, ουρά που ανασηκώνεται λίγο περισσότερο, νέο φωτιστικό σώμα πίσω, νέες χειρολαβές, και ελαφρώς επανασχεδιασμένη σέλα. Το SRV διαθέτει τα μπροστινά φλας στους καθρέπτες, αντί των πλαϊνών πλαστικών του GP, και διαφορετική ζελατίνα -έχει χάσει το ανασήκωμα στο τέλος της, που είχε το GP, ενώ έχασε και την ηλεκτρική ρύθμιση του GP. Ψαλίδι και πιρούνι στο SRV έχουν χάσει το μαύρο χρώμα του GP, ενώ το αντίθετο έχει γίνει στα αντίβαρα του τιμονιού. Διαφορές τέλος υπάρχουν στο κάλυμμα του τελικού της εξάτμισης αλλά και στον λασπωτήρα -πιο μακρύς στο SRV. Γενικά, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία πως το SRV είναι πολύ πιο επιθετικό σε στιλ, πολύ πιο sport και αγριεμένο, από το πιο τουριστικό, και περισσότερο συντηρητικό GP.
Ducati World Premier 2026: Παρουσιάστηκε η Diavel V4 RS με 179 άλογα
Ducati World Premier 2026: Η Ducati παρουσίασε την νέα Multistrada V4 RS
CFMoto: Το 675NK συνεχίζει, έρχονται ανανεωμένα 450cc μοντέλα για το 2026
Lifan LF 125: Ασφαλές και οικονομικό με CBS και 2,3 λίτρα κατανάλωση
Honda CB1000 Hornet: 152 Made in Japan «κόκκινοι» ίπποι με τιμή 11.850 ευρώ
Προσιτά 125άρια με 16άρη τροχό εμπρός και ABS/TCS στον στάνταρ εξοπλισμό
Morbidelli SC 125 LX 2025 - Test
Triumph Trident 800: Πιάστηκε σε δοκιμές το νέο μεσαίο Roadster στην Ινδία
Marshal Cruiser: Διέρρευσαν τα σχέδια από το νέο κινεζικό custom με φουτουριστικό design
Νέα Honda CB 500 SF: Επίσημα το μεγάλο comeback της Super Four στην Κίνα
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.