Αφού έκανα το γύρο του SRV, τον έκανα ξανά. Και αφού περικύκλωσα το scooter της Aprilia αρκετές φορές, και ζαλίστηκα λίγο, σταμάτησα, να αναλογιστώ αυτά που είχα δει. Οι πρώτες εντυπώσεις αφορούν στο χώρο που καταλαμβάνει το SRV. Χαμηλό σαν αιλουροειδές έτοιμο να ορμήξει, μακρύ σαν την ιστορία του κόσμου, και αιχμηρό σαν οπλοβαστός γεμάτος με σπαθιά. Όσο τσαμπουκά διαθέτει στο γκάζι, άλλο τόσο αναδύει με την εμφάνιση του. Άλλωστε θα ήταν άδικο για ένα κτήνος σαν το SRV να δείχνει αρνάκι. Τόσο για τον αναβάτη του, όσο και για τους… αντιπάλους του. Τουλάχιστον, τώρα όλοι ξέρουν τι τους περιμένει. Όσον αφορά στην ποιότητα κατασκευής, το SRV δίνει λαβή για ιδιαίτερα θετικά σχόλια, τόσο για τη συναρμογή πλαστικών και μηχανικών μερών, όσο για τη βαφή, αλλά και για το όμορφο design του. Ειδικά στον τομέα του ψαλιδιού, από τη μεριά που εκείνο έχει μείνει ακάλυπτο, μπορούμε να μιλάμε για μια από τις πιο όμορφες και μυώδεις λεπτομέρειες που έχουμε απαντήσει πάνω σε scooter. Σημειώστε πως οι μανέτες είναι ρυθμιζόμενες, ενώ η κόρνα είναι χωρίς αμφιβολία η δυνατότερη και πιο επιβλητική της κατηγορίας. Ο προβολέας είναι πανέμορφος, όπως όμορφο και επιθετικό είναι και το πίσω φωτιστικό σώμα. Δυστυχώς, στο βωμό του αθλητικού πνεύματος, η ζελατίνα έχασε το ανασήκωμα που είχε στο τέλος της, και πλέον προστατεύει λιγότερο τον αναβάτη. Ενστάσεις όσον αφορά στο design έχουμε για τα τελικά των εξατμίσεων, που εκτός από βαριά, είναι και ασχημούλικα, ενώ λες και τα βούτηξε κάποιος σε ένα κουβά με μαύρο χρώμα, έχουν μια έλλειψη λεπτομέρειας που δεν συνάδει με το υπόλοιπο ποιοτικό σύνολο των λεπτομερειών του SRV. Ακόμη ένας λόγος για να τα αντικαταστήσεις με το πιο ελαφρύ, πιο ελεύθερο και πανέμορφο επίσημο τελικό της Arrow. Η δεύτερη ένσταση αφορά στους… αεραγωγούς που βρίσκονται εκατέρωθεν του οπίσθιου φωτιστικού σώματος, αεραγωγοί που δεν υφίστανται, καθώς είναι τυφλοί, με τη σίτα να είναι απλώς ένα εφέ πάνω σε συμπαγές πλαστικό. Εντάξει, από μακριά δείχνουν όμορφοι, όμως από κοντά το μυστικό αποκαλύπτεται, και κάνει αρνητική εντύπωση. Ένας ακόμη τομέας στον οποίο θα θέλαμε περισσότερα, είναι και τα πανέμορφα κατά τα άλλα όργανα, που συνοδεύονται όμως από ένα λιτό σε ενδείξεις trip computer. Τέλος, δεν υπάρχουν αλάρμ, ούτε στον έξτρα εξοπλισμό.
Μεσαία Sport Touring με τη χαμηλότερη κατανάλωση
Διάφανη, φιμέ ή φωτοχρωμική ζελατίνα
KTM 990 RC R: Στην παραγωγή τον Οκτώβριο του 2025 με νέα γενιά μοντέλων
OXFORD Mint & βούρτσες: Πλήρης καθαρισμός μοτοσυκλέτας-εξοπλισμού
Βαλβίδες: Ο ταχύρυθμος παλμός του κινητήρα κάθε μοτοσυκλέτας
Έσκασε η πρώτη καταγραφή παράβασης με κάμερα ΑΙ στη Θεσσαλονίκη
Χωρίς πινακίδες η Αττική: Έλλειψη τσίγκου «παγώνει» την κυκλοφορία νέων οχημάτων
Ταξινομήσεις Αύγουστος 2025: 8 στους 10 αναβάτες επέλεξαν scooter
LETBE: Δώρο βαλίτσα SHAD SH33 σε όλη τη γκάμα των scooter
Kawasaki Ninja H2 SX SE και 1100SX: Όλες οι αλλαγές για το 2026
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.