Αφού έκανα το γύρο του SRV, τον έκανα ξανά. Και αφού περικύκλωσα το scooter της Aprilia αρκετές φορές, και ζαλίστηκα λίγο, σταμάτησα, να αναλογιστώ αυτά που είχα δει. Οι πρώτες εντυπώσεις αφορούν στο χώρο που καταλαμβάνει το SRV. Χαμηλό σαν αιλουροειδές έτοιμο να ορμήξει, μακρύ σαν την ιστορία του κόσμου, και αιχμηρό σαν οπλοβαστός γεμάτος με σπαθιά. Όσο τσαμπουκά διαθέτει στο γκάζι, άλλο τόσο αναδύει με την εμφάνιση του. Άλλωστε θα ήταν άδικο για ένα κτήνος σαν το SRV να δείχνει αρνάκι. Τόσο για τον αναβάτη του, όσο και για τους… αντιπάλους του. Τουλάχιστον, τώρα όλοι ξέρουν τι τους περιμένει. Όσον αφορά στην ποιότητα κατασκευής, το SRV δίνει λαβή για ιδιαίτερα θετικά σχόλια, τόσο για τη συναρμογή πλαστικών και μηχανικών μερών, όσο για τη βαφή, αλλά και για το όμορφο design του. Ειδικά στον τομέα του ψαλιδιού, από τη μεριά που εκείνο έχει μείνει ακάλυπτο, μπορούμε να μιλάμε για μια από τις πιο όμορφες και μυώδεις λεπτομέρειες που έχουμε απαντήσει πάνω σε scooter. Σημειώστε πως οι μανέτες είναι ρυθμιζόμενες, ενώ η κόρνα είναι χωρίς αμφιβολία η δυνατότερη και πιο επιβλητική της κατηγορίας. Ο προβολέας είναι πανέμορφος, όπως όμορφο και επιθετικό είναι και το πίσω φωτιστικό σώμα. Δυστυχώς, στο βωμό του αθλητικού πνεύματος, η ζελατίνα έχασε το ανασήκωμα που είχε στο τέλος της, και πλέον προστατεύει λιγότερο τον αναβάτη. Ενστάσεις όσον αφορά στο design έχουμε για τα τελικά των εξατμίσεων, που εκτός από βαριά, είναι και ασχημούλικα, ενώ λες και τα βούτηξε κάποιος σε ένα κουβά με μαύρο χρώμα, έχουν μια έλλειψη λεπτομέρειας που δεν συνάδει με το υπόλοιπο ποιοτικό σύνολο των λεπτομερειών του SRV. Ακόμη ένας λόγος για να τα αντικαταστήσεις με το πιο ελαφρύ, πιο ελεύθερο και πανέμορφο επίσημο τελικό της Arrow. Η δεύτερη ένσταση αφορά στους… αεραγωγούς που βρίσκονται εκατέρωθεν του οπίσθιου φωτιστικού σώματος, αεραγωγοί που δεν υφίστανται, καθώς είναι τυφλοί, με τη σίτα να είναι απλώς ένα εφέ πάνω σε συμπαγές πλαστικό. Εντάξει, από μακριά δείχνουν όμορφοι, όμως από κοντά το μυστικό αποκαλύπτεται, και κάνει αρνητική εντύπωση. Ένας ακόμη τομέας στον οποίο θα θέλαμε περισσότερα, είναι και τα πανέμορφα κατά τα άλλα όργανα, που συνοδεύονται όμως από ένα λιτό σε ενδείξεις trip computer. Τέλος, δεν υπάρχουν αλάρμ, ούτε στον έξτρα εξοπλισμό.
Kymco Downtown 350i: Αναβαθμισμένο All-round GT Scooter
3 χρόνια μετά το τραγικό δυστύχημα κατηγορεί μάρτυρας τον νεκρό Ιάσονα
Voge DS525X: Με τέτοια τιμή και εξοπλισμό, έχει αντίπαλο;
Best Moto by LS2 – Τα Best Seller μοντέλα του 2023
Διάλεξε το τέλειο κράνος σε 3 βήματα
Σπάνια Ducati του 1986 στο «σφυρί», με μόνο 6.134 χιλιόμετρα
Τα λιπαντικά των ELF και Petronas έφτασαν στη Bonelli
Δωρεάν έλεγχος για την MV Agusta σου με το πρόγραμμα We Care
Νέο 650cc Bobber με 240 λάστιχο πίσω από την Κίνα
Ρετρό μοτοσυκλέτες έως 3.000 ευρώ για δίπλωμα αυτοκινήτου
Tα 350άρια της Royal Enfield - Βουτιά στο παρελθόν με το βλέμμα στο μέλλον
Μπίλιες Dr. Pulley: Η μόνη βελτίωση που χρειάζεται το scooter σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr