Τιμή: 1.940 ευρώ.
Μεταξύ 51-160 κ.εκ. συναντάμε στην πρώτη θέση των χαμηλότερων καταναλώσεων, το μεγαλύτερο αδελφάκι του Vision 50, το Vision 110. Δεν είναι τυχαίο ότι, σε κάθε αναφορά που κάνει η Honda για το Vision, δεν παύει να αναφέρει με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο το πιο επιτυχημένο δίτροχο όλων των εποχών, το γνωστό σε όλους μας Super Cub. Οι Ιάπωνες έχουν μεγάλες βλέψεις για το νέο τους scooter, όσον αφορά στον όγκο πωλήσεων και οι παραλληλισμοί με το θρυλικό παπί δείχνουν τα σχέδια που έχουν στο νου τους. Ποια είναι αυτά; Η παγκόσμια επικράτηση στα χρηστικά δίκυκλα φυσικά! Το νέο μοντέλο της Honda έχει εξοπλιστεί με όλα τα απαραίτητα στοιχεία για να πετύχει αυτό το στόχο, με πιο σημαντικό ίσως από αυτά την ιδιαίτερα χαμηλή τιμή του, αλλά και κατανάλωση του.
Χωρίς να διαθέτει κάποια υπερβολή ή ακρότητα, η εμφάνιση του Vision χαρακτηρίζεται ως σύγχρονη και σοβαρή. Τα εντυπωσιακά γραφικά απουσιάζουν και μόνο στο πίσω μέρος αναφέρεται το όνομα του scooter με διακριτικό τρόπο. Αυτή η σοβαρότητα, τού πηγαίνει αρκετά και η ελκυστική του εμφάνιση κινείται μέσα στα πλαίσια του οικογενειακού look των scooter της Honda θυμίζοντας αμυδρά τα SΗ.
Ο αερόψυκτος κινητήρας των 110 κ.εκ., με τον ένα εκκεντροφόρο επικεφαλής, έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την οικονομία και την αξιοπιστία. Η ισχύς του αγγίζει τους 8,3 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και η ροπή τα 0,9 kgm στις 6.500 σ.α.λ. Τη διαχείριση της τροφοδοσίας του έχει αναλάβει ο ηλεκτρονικός ψεκασμός PGM-FI της Honda, με σώμα ψεκασμού διαμέτρου 22 χλστ. Με αρκετή χρήση στον αυτοκινητόδρομο και ταχύτητες κοντά στην τελική του, το Vision δεν έκαψε περισσότερα από 2,7 λίτρα για κάθε 100 χλμ., ενώ με αποκλειστική χρήση στους δρόμους της πόλης αυτό το νούμερο είναι ακόμη μικρότερο… Ρίχνοντας μία ματιά στους πίνακες του Moto Τρίτη, το Vision φιγουράρει ήδη στην κορυφαία θέση μεταξύ των scooter, ανεξαρτήτως κυβισμού, ενώ αν λάβουμε υπόψη τις υπόλοιπες κατηγορίες, αλλά και την τιμή του, μόνο τα παπιά μπορούν να το κοιτάξουν στα μάτια.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4T, 1Κ, Α/Ψ, 2Β
Κυβισμός: 108 κ.εκ.
Ισχύς: 8,3/8000 (ίπποι/σ.α.λ.)
Ροπή: 0,9/6500 (kgm/σ.α.λ.)
Κατανάλωση: 2,7 λίτρα/100χλμ.
«Δεν τις φτιάχνουν όπως παλιά»;
Daytona Velos R125: Ψηλά σε απόδοση φρένων και σε πρακτικές λύσεις
Ανεβαίνεις δικάβαλο ή ούτε να το σκεφτείς;
Υπάρχουν άχρηστα συστήματα στις μοτοσυκλέτες;
Moto Guzzi V7 Stone: Εκμοντερνισμένο ρετρό με εγκάρσιο V2 κινητήρα 90°
8 E-Scooter με αυτονομίες πάνω από 100 χιλιόμετρα
Aprilia Tuono 125 2025: Το νέο «σπίρτο» της Aprilia με τιμή 5.299 ευρώ
Υπάρχει κίνδυνος να οδηγούμε με αναμμένο λαμπάκι βενζίνης;
Zontes D350: Euro5+ με 37 ίππους και traction control
Απίστευτο: Η Τροχαία αντί για πρόστιμο σου κάνει δώρο ένα κράνος
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr